Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Valeriana

Valeriana = Erja Lehtinen
Lainaus käyttäjältä: Valeriana - 11.11.13 - klo:15:43
Voisin assaroida Saijalle.

Ei näkynyt nimeä vielä toimihenkilölistalla, joten toistan tässä itseäni.
Voisin assaroida Saijalle.
Lainaus käyttäjältä: AnsaLucia - 28.10.13 - klo:17:02
Juu siis ne puffan leivonnaiset  :applause: Iso kiitos leipurille!

Samoin kiitokset täältä suunnasta! Herkullisen näköistä kääretorttua ja tuulihattuja en ennättänyt maistaa, taisivat mennä nopeasti parempiin suihin, mutta se feta-minitomaattipala oli tosi namia!
Voiko näyttelyssä rekkaroinnin maksaa käteisellä? Unohdin maksaa samalla kun maksoin näyttelykulut ja virka-ajan ulkopuolella en saa kuittia mistään tulostettua.
Marsviinereitä voisin viedä pari näytille ja samalla tietty vois kaapata mukaan pari kämppäriä. Ilmohinnat ei oo pahoja, mut onnistuukohan multa kirjaston koneella kuitin lähettäminen sähköisesti. Tuomareista en löytänyt mistään mainintaa.

Mut saa nyt nähdä, kun hamstereiden GG on niin siinä niin lähellä ja muutenkin en mielelläni lliku mihinkään keskellä talvea, varsinkin, jos on jo lumet maassa. Pulskien marsujen raahaaminen juna-asemalta käy aikas työstä :icon_lol:
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 24.10.13 - klo:00:28
^Sut laitettiin assariksi :icon_smile:

Kiva juttu! Muuten tuppaa käymään aika pitkäksi ja siellä Renkomäen hallissa tulee helposti vilukin. Nyt sitten saa hyötyliikuntaa.

Viiru: ei haittaa, oikeastaan tällä viivästyksellä mulle kävi parempi tuuri, sillä alunperin olisinkin mieluiten assaroinut
kääppäreitä, siinä pääsee hyvällä syyllä hieman notkumaan tuomaripöydän äärelle, aitiopaikalle.
Edelleen tarjoutuisin assaroimaan. Näköjään cämpsyt ja kiinarit ovat edelleen vapaana.
Voisin kokeilla assaroida lyhkissyrkit, kunhan vaan ehdin ajoissa perille. Näillä näkymin olen tulossa junalla, joka on Lahden asemalla perillä klo 9.05. Voisko joku tulla noutamaan tai löytyykö taksikyydin jakajia?
Onko näyttelyyn menijöiden joukossa akvaristeja? Ostaisin pienen määrän helppohoitoisia akvaariokasveja : esim. intianvesitähdikkiä, kääpiömiekkakasvia, vesisaniaista; yhtä lajia tai useampia. Jos löytyy, niin vastaukset tekstarina numeroón 050-5313 172.

(Pahoittelen, että laitoin ilmoituksen tälle palstalle, enkä osto-myyntiin, mutta arvelin, ettei viestiä lueta sieltä ajoissa, ja saa poistaa lauantain jälkeen.)
Kiitos nopeasta ilmomäärien kertomisesta! Saiskos tietää etukäteen myös muiden lajien määrät? Siis pet-luokkien.
Noo tääpä oli mukava yllätys! Näyttelypaikka lähellä ja marsukkeetkin pääsee pitkästä aikaa näytille. Olinkin jo ehtinyt harmitella, kun PiNa:n Elonäyttely sattuu tänäkin vuonna juuri Kouvolan Taiteiden yön jälkeen.  :nuq:
Mut voi laittaa assariksi kääppäreiden UML:ään.
Taas jää näyttelyilmojen lähettäminen viimeiseen päivään, vaikka kuinka yrittäisin tapani parantaa :icon_redface:
Tuli vähän ongelmia senkin suhteen, kun sähköisen ilmokaavakkeen avattuani huomasin siellä lukevan, että toimii kaikilla muilla selaimilla, paitsi internet explorerilla.??? Täällä kirjaston ja muillakin yleisillä koneilla kun ei ole muuta kuin IE! Miten siis toimin? Laitanko ilmot paperiversiona tulemaan? Ennen olen kyllä kirjaston koneella ilmot sähköisesti lähettänyt, mutta en ole ainakaan huomannut ennen tuota rajoitusta selaimen suhteen. Perille on tulleet, mutta ongelmia on ollut hamsterien värien ilmoittamisessa, viimeksi meni vääriin luokkiin luettelossa.

Ja yllättäviä ongelmia tuli myös matkustamisen suhteen: koska näyttely on pitkästä aikaa sunnuntaipäivänä lauantain sijaan, niin en osannut ottaa huomioon, ettei edes täältä Suomen vilkkaimmalta (?) risteysasemalta noin vaan päästäkään edes Hesan suuntaa. Eka mahd. juna on Tikkurilassa 10.05.!
Kiitos minunkin puolestani jälleen kerran hyvin järjestetyistä näyttelyistä yhdistykselle ja kaikille toimihenkilöille. Hyvinkään järjestötalo on ihan huippu näyttelypaikka kaikin puolin: hyvien kulkuyhteyksien päässä, sopivan lämmin, kerrankin riittävästi pöytätilaa, iso buffettitila ja jopa TV viihdykkeeksi, jos sattuu olemaan sellainen seuralainen tai kyyditsijä, joka ei niin jaksa seurata hamstereita koko päivää.

Tapojeni vastaisesti oltiin kerrankin niin ajoissa paikalla, että ehti kiireettä laputtaa boksit, laittaa eläimet pöydälle ja valmistautua assarointiin. Ihmettelen, miksen ole aikaisemmin tarjoutunut assariksi. Olen kai luullut, että siinä hommassa on niin kiinni, etti ehdi edes vessassa käymään. Ihan mukavasti siinä bokseja kanniskellessa aika kului, silti ehti hyvin myös syömään ja vähän seurustelemaan muiden näytteilleasettajienkin kanssa. Jatkossakin tarjoudun assariksi, ja miksen  kai voisi joskus sihteröidäkin.

Reissu muutenkin sujui ihan juohevasti, ainakin menomatkan osalta. Liki uneton yö ennen näyttelyjä ja järjestelyiden jääminen viime tippaan on ihan tuttu juttu. Ihmettelen vaan, miten pahin väsy iski vasta tiistaina, eli eilen. Paluumatkalla ei sitten junanvaihto Riihimäellä käsikynkkää talutettavan ikäihmisen ja ison hamsterikassin kanssa sujunutkaan ihan nappiin, kun vielä Hyvinkäältä lähtiessä juna oli 5 min myöhässä eikä jatkoyhteys odottanut lainkaan. Jäimme siis junasta kahden metrin verran. Onneksi seuraava juna lähti jo tunnin päästä ja asemahallikin oli auki, ettei tarvinnut taivasalla odotella. Kotiin sitten ehdimme ihan sopivasti Big Brotheria seuraamaan ja nautiskelemaan iltapalaksi maukasta lasagnea, jonka jämät sain buffasta edullisesti ostaa. Suurkiitos myös kokille!

Olin tässä ajatellut pitää hieman näyttelytaukoa, kun eläinmäärä on käynyt aika suppeaksi. Mutta kun kotiinviemiseksi oli kaikista ennakko-odotuksista huolimatta kaksi isoa ruusuketta, pokaali ja pähkinäpussi, niin saattaapi jo mieli muuttuakin. Varsinkin, kun uusimpien cämpsypentujen kasasta löytyi yllättäen sininen pentu, ensimmäinen laatuaan meillä! (Ei ollutkaan opal) Eikun helmikuun näytskää jo odottelemaan!
Onkohan Gaalan päivämäärä ja paikka jo lukkoonlyödyt, eli Hyvinkää ja la 24.11.2012? Haluaisin päästä jo ostamaan edullisen ennakkolipun junaan. (Sitähän ei voi lunastaa takaisin, jos jää käyttämättä)