Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Inka7123

NöpöMyLove minunkin talvikkoni käyttäytyi juuri samalla tavalla. Sitten kun aloin pitämään sitä joka ilta ulkona huoneessani, se ei enää kiipeillyt katossa. Hassua, hamsterini ei pure sähköjohtoja, ainoastaan kaverin sukkia XD. Yritä pitää sitä mahdollisimman paljon vapaana, niin se alkaa juoksemaan juoksupyörässäkin.
Vanhempani ovat maksaneet MELKEIN kaiken. Ollaan ehkä kulutettu 150 euroa. Hamsun häkki oli tosi kallis...
Nimi: Lilan Loisto
Kutsumanimi: Lila
Sukupuoli: Naaras
Laji: Venänkääpiöhamsteri, Talvikko
Syntymäaika: 29.01.2012
Muuttopäivä: 20.02.2012
Väri: Normaali
Nimipäivä: -
Tuun tonne kans.Osallistun lasten lemmikkiluokkaan. Jännittää ihan sairaasti!
Minä olen tottunut nukkumaan hamsterin häkki huoneessani. Välillä herään siihen että hamsterin juoksupyörä osuu asumukseen. Jo ensimmäisenä päivänä kun hamsu tuli meille, minä nukuin ihan kuin tukki.
Hamsulla on häkissä 3 omenapuunoksaa, ja "kiipeilysilta" ja muuta jyrsittävää. Joskus on auttanut kun olen laittanut hamsterin "hamsupalloon". Nyt on onneksi hieman rauhallisempaa.
Omistan 6kk olevan tyttötalvikon. Hamsuni puree häkkiänsä. Mistä tämä voisi johtua? Huomasin yksi päivä, että hamsu oli purrut juomapulloansa. Olen omistanut hamsuni kohta vasta 4kk, ja en haluaisi alkaa ostamaan heti uutta häkkiä.
Purua
Freddyn Hamsteriruokaa
Jee! Näyttelyt tulee kohta! Olen itsekin menossa sinne.
Olen menossa tuonne juhlanäyttelyyn mutta koska näyttely alkaa? Koska pitää olla paikalla? :hyper: