Jyväskylän näyttelyy 13.4.2013 ilmoittaminen

Aloittaja yökyöpeli10, 22.01.13 - klo:19:48

yökyöpeli10

Olen uusi täällä. Onko tuo näyttelykalenteri siis vielä työn alla, kun en tarkempaa tietoa löytänyt?
Minulla on Talvikko-tyttö, rekisteröity, jonka haluaisin ilmoittaa JKL näyttelyyn, mutta tietoa kaivataan.
Näin kissa-ihmisenä minulle ei ole oikein tuttuja nuo hamsunäyttelykäytännöt.
Ja pitää ilm. olla Hamsteriyhdistyksen jäsen?

Rukyo

Tervetuloa! :)
Jyväskylä on vielä sen verran työn alla, että siitä ei tiedä vielä kuin päivämäärän. Tarkempaa infoa (eli näyttelykutsu) on kuitenkin tulossa lähiaikoina! Sitä ennen kannattaa tutustua näihin ohjeisiin: http://www.hamsteriyhdistys.fi/nayttelyt/ohjeita-nayttelyyn/nayttelyyn-valmistautuminen/ ja http://www.hamsteriyhdistys.fi/nayttelyt/ohjeita-nayttelyyn/nayttelyn-kulku/

Ulkomuotoluokkaan ilmoittautuessa hamsterin pitää olla rekisteröity, mutta missään ei vaadita yhdistykseen kuulumista (yhdistyksen jäsenille ilmoittautumishinnat ovat kuitenkin halvemmat kuin ei-jäsenille)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

viiru

Ilmoittautuminen Jyväskylän näyttelyyn alkaa vasta helmikuun lopulla Tampereen näyttelyn jälkeen, joten mikään kiirushan tässä ei vielä ole. Näyttelykutsu julkaistaan seuraavassa jäsenlehdessä Poskipussi 1/13 ja sen jälkeen myös netissä (Foorumi -> Näyttelykutsut).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

yökyöpeli10