Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tirsku.

Eivaaan toi umbbari vn :)<3 totaalisen rakastunu vaikken yleensä homohopsuista tai valkonauhasista tykkääkkään :D
Minkä kokoinen häkin pohja-ala sitten oikein on? Sinuna kysyisin sieltä eläinkaupasta tähän hätään voisivatko vuokrata tai lainata dunaa sulle siksi aikaa kun poikaset ovat viellä pieniä. Mihinkään kannettomaan sankoon en uskaltaisi laittaa. Onko sulla poiaksille ketään hoitajaa lomamatkan ajaksi?
Noita samloja tarkoitin :) Meillä Osmo asustaa tällä hetkelle samanlaisessa boksissa ja hyvin on pysynyt siellä tuo on sen verran paksua muovia, ettei helpolla itseään jyrsi pois
Hienolta näyttää! Mistä nuo nuo kahdessa viimeisimmässä kuvassa olevan modatut säilytysboksit on hankittu? :)
Just lähetin ilmot eli tulossa ollaan :)
Anttilasta sai ilman lihapilttejä ja kyljessä luki 'näyte' :) Niitä nappasin muutaman mukaan plus kasviksia ja siementankoja. Joku päivä vois hakee lisää purua ja pro-pellettejä, jotka olen hyväksi havainnut.
Haiseeks kiinarit muihin kääppäreihin verrattuna enemmän vai vähemmän?
Ostin nämä kaikki käytettynä hintaa yhteensä 38 e Duna on medium kokonen ma makso 30e

Ismolla on ikean samla säilytyslaatikosta modattu boksi. Litroja on 130 ja 79x57x42cm leveimmäst kohtaa. Hinta oli 25 boksista ja kannesta + verkkoa sai 3m 12e

sisustettuna
^Voiko tuollaisessa tilanteessa poikasia käyttää jalostukseen vaikka creme ja keltainen on sekoittunut? Ja jos isä=creme-keltainen ja emä= ei-keltainen niin kaikki naaraat on kilppareita vai?
Mun eka muisto hmmm oli ehkä silloin kun olin ekaluokkalaisena serkuilla kylässä ja heillä oli kaksi talvikkoa. Noo olin jo kauan halunnut omaa lemmikkiä ja ehtoina vanhemmille oli, että jos en saa samanlaista hamsteria kuin serkut niin sitten kilpikonna (:D)  Noo sitten yks kerta piti mennä vain katselemaan hamsterieta eläinkauppaan ja mukaan sieltä lähti aivan ihatuttava talvikko uros.
Jos vertaa muihin kääppäreihin niin onko kinkit paljonkin vilkkaampia vai kesyyntyvätkö yhtä kilteiksi kun vaikka talvikko? Mä oon saanu käsityksen et ne ei kädellä millään pysyis ja terrasta kiinni ottaessa vilahtaa karkuun?
Voi ei jonkun täytyy nyt varata jompi kumpi nii ei oo sitä vaaraa
isabella ja ismo  :lov
Suloisia kuvissa, mut superlutusia livenä :) Se oli ihan kauhusta kankeena ku joutu ihan tuntemattoman palloteltavaks :D Samanlainen ku iskänsä, joka myös tarraa tuolleen sormeen kiinni eikä päästä irti  :lov