• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.-2.11.2008 Grand Gala-08 & Hamsterinäyttely (Vantaa)

Aloittaja viiru, 03.10.08 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

#105
Ketään en siis syytä mutta jurppii sen verran että halusin asian mainita. Sattuneesta syystä en ollut kuulemassa kun numeroita huudeltiin ja olisihan ollut kai helppo selvittää että eläin on paikalla koska oli saanut arvostelun ulkkispuolelta.

Lisäksi kun aloin nyt tarpeeksi tarkasti katsomaan arvosteluja, lemmikeissä kasvattini sijoittui arvosanalla eh toiseksi, mutta toinen kasvattini lemmikeissä sai erin eikä sijoittunut... Jos näyttelyt ovat näin "vankoissa" kantimissa, menee kyllä usko koko touhuun :(  

Toki, onhan koirapuolellakin erittäin painavasta syystä mahdollisuus kilpailuluokassa eh:n saanut ohittaa eri:n saaneen mutta syy on kirjattava arvosteluun. Tämäkin tuli nimittäin selvitettyä ko päivän aikana hallin koiranäyttelypuolella.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Niina-03

#106
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"lemmikeissä kasvattini sijoittui arvosanalla eh toiseksi, mutta toinen kasvattini lemmikeissä sai erin eikä sijoittunut... Jos näyttelyt ovat näin "vankoissa" kantimissa, menee kyllä usko koko touhuun :(
Kaikki ERIt oli jatkopöydällä, ei todellakaan yhtään EH eläintä päässyt siihen. Tarkastin vielä hetki sitten omasta tuomarimuistiostani, että kaikki sijoittuneet olivat saaneet ERIn. Eli kakkosella oli kirjoissani myös ERI.  
Jos paperissa on EH, se on sitten puhdas kirjausvirhe = rasti väärässä ruudussa.
ERIn saaneita oli muistaakseni 9 kpl, eli kaikki eivät sijoittuneet.
Valitsen jatkoeläimet kyllä orjallisesti noiden arvosanojen ja tuomarimuistion mukaan :) itse arvostelupaperia en katso kuin allekirjoittaakseni.

Älä menetä uskoasi tähän touhuun. Olet oikeutetusti jurppiintunut ja väki on sählännyt. Mutta vaikka miten yritin olla hyvä niin ei tän parempaan pystynyt :(
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

soundlovers

#107
Todella paljon kiitoksia kaikille toimihenkilöille ym. Muonatarjoilut olivat oikein hyvät sekä lauantaina että sunnuntaina. Palkinnotkin oli runsaat ja hienot. Kiitos myös näytteilleasettajille kärsivällisyydestä sählätessäni numerolappujen kanssa molempina aamuina. Messuviikonloppu oli rankka, mutta kuitenkin oikein mukava ja antoisa, oli kiva tavata taas paljon tuttuja.

Omien hamsujeni sekä kasvattieni osalta näyttelyt menivät tosi kivasti  :) Varsinkin sunnuntaina Soundlover's kasvatit olivat hyvin edustettuina 4 hamsun voimin. Oli ihana nähdä monta hyvin hoidettua kasvattia. Onnittelut kaikille menestyksestä ja nähdään taas!

Pitkästä aikaa ilmoitin lemmikkiluokkaankin hamsterin. Rakas löllykkäpoikani Nasu (Soundlover's Zephyr)  :lov  oli lauantaina PLH1 + BIS3 saaden tittelin LGG08 ja sunnuntaina PLH2 + KUMA (turkista). Ulkomuotoluokassa meni myös mukavasti. Hamstrauskisassa saalis oli la voitto ja su kolmas sija.

Meille muutti lauantaina aivan ihana lk normaali vkkk Zarina. Terveisiä
eta:lle.

TiBe

#108
minä istuin anopin luona mököttäen koko viikonlopun, niin paljon alkoi potuttamaan kun ei noin suureen tapahtumaan sitte loppupeleissä päässytkään lähtemään..olisi ollut niin mukava taas nähdä hamstereideni kasvattajia ja muita tuttuja   :)  ensvuonna kyllä vien isältä auton vaikka viikkoa ennen näyttelyitä, että varmasti päästään paikalle  ;)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Mustikkamaan

#109
Mä piipahdin tosi nopeasti vain hakemassa yhden hamsterin (ihana!), sen verta oli inhottavaa kävellä siellä järjettömässä ruuhkassa että luovutimma. Vaikka harmittaa kyllä kun tuli 14 euroa sisäänpääsymaksuja parin minuutin keikasta :D Mut ei se mitään!

Nätti campsykolmikko eri värein varustettuna oli kyllä  :sydan  :sydan  :sydan - tommoset aina pistää kyllä ketuttamaan kun itellä ei oo :D Mut ei sekään mitään!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Oranssi

#110
Sunnuntain näyttelyn ainut Oranssi omistaja-kasvattajineen kiittävät järjestäjiä sekä yleisöä, oli tosi kivaa! Lähdin paikalle todella ex tempore ja ottaen riskin että jompi kumpi minuutin vaihdoistamme julkisesta toiseen epäonnistuu. No, molemmat onnistuivat - ihme! - pääsimme siis ajoissa paikalle ja ekoihin kisoihinsa ehtinyt 10 kk pk musta vn ikäneitoni nappasi vielä kaksi kaunista ruusukettakin :) Hamsuja oli paikalla vähän, joten ikäneitoni sai tehdä tosissaan töitä esitellessään lajiaan uteliaalle yleisölle. Onneksi neidin luonne on 10+ joten luulen syyrialaisten saaneen messuilta uusia ystäviä.

Tansku

#111
Helin kasvatti Destiny's Peppermint** oli S2 ja sai toisen sertinsä.

Paikalla olin lauantaina ja päivä oli oikein mukava. Eritoteen kiitos Nindelle ja Juhalle seurasta :sydan

Minnaw

#112
Lainaus käyttäjältä: "Oranssi"Hamsuja oli paikalla vähän, joten ikäneitoni sai tehdä tosissaan töitä esitellessään lajiaan uteliaalle yleisölle. Onneksi neidin luonne on 10+ joten luulen syyrialaisten saaneen messuilta uusia ystäviä.
Ainakin yhden ystävän sai!
Siis aivan mielettömän upea hamsuneiti hän tosiaan onkin, ihastuin ihan täysin  :lov
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

wiidii

#113
Ehkä minäkin jaksan vihdoin kirjoittaa jotain. Juna oli tosiaan täällä pimeässä Oulussa puoliltaöin ja tänään piti raahautua kouluunkin..

Olipa todella mukava näyttelyviikonloppu, ainakin omalta osaltani. Näki pitkästä aikaa tuttuja, ja ostin aivan hurmaavan ruostetytön Suvilta.  :sydan  Ehkä tästä omakin kasvatus lähtee joskus liikkeelle.
Itse pidin ruokapuolesta, mutta johtuu ehkä osittain siitä, että olen suuri patonkien ja pasteijoiden ystävä. Tuli vedettyä ruokaa kyllä tarpeeksi ja vähän enemmänkin.

Viiru oli todella ihana sihteeri lauantaina, kiva kun oltiin jokaisesta asiasta samaa mieltä ja toivottavasti et saanut mitään jännetuppitulehdusta kun yritin saada mahdollisimman paljon kommenttia jokaiseen kohtaan.  xD  Myös Helille ja Pialle kiitoksia kun avustivat sihteeröinnissä sunnuntaina. Sainkin kokeilla rajojani kääpiöhamstereiden epävirallisen ulkomuotoluokan tuomarina, ja se oli yllättävän mukavaa, vaikka kyllä sitä Tietopussia piti selailla melko ahkeraan aluksi.

Kärsin tosiaan aika pahasta flunssasta ja ääneni oli todellakin kadoksissa, toivottavasti kaikki kuulivat edes jotain lauantaina kun huutelin niitä tuloksia.  :)  Ja todella suuret kiitokset Helille siitä, että jaksoi puolestani sunnuntaina tulokset huudella, minun kurkkuni ei olisi sitä enää jaksanut. Kiitokset myös Minnawille ja viirulle kuskaamisesta, olisin ollut muuten ihan pulassa kaiken kanssa!

Jos on kysyttävää arvosteluistani, kerron mielelläni lisää esimerkiksi yksityisviestitse. (Pitkät) Muistiinpanot ovat tallessa vielä jonkin aikaa. ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Yökyöpeli

#114
nips & naps

Mä ilmaannuin paikalle lauantaina vasta iltapäivän puolella. Meitin Ozmo sai GG tittelin ja oli pissi 2  :lov  Kiitos Tanskulle vielä kerran avusta  :)  Sunnuntaina olinki sitten koiratouhuissa ja vaan piipahtelin hamsuyhdistyksen puolella.


Edit: moiset väärinkäytökseen yllyttämisviestit ensi kerralla privana =)
Terveisin Juha
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Bellusmus

#115
Omg hei apua nyt joku :D meijän Toivo sai sunnuntaina jonkun erikoispalkinnon,mut mä lähin jo puolesvälis päivää pois enkä ymmärtäny edes et sil ois mahiksia palkintopallille :D mitäs mun nyt sitte pitäs tehä?
*repeilee keskenään* :D
Oot kuin samettia beibi,enkeliks sua luulla vois.Ethän kulta Angelini koskaan luotain lennä pois.
Rotat Mauska,Haaska,MarMar,Toto,Huppu ja Lappu
Hamsut:Toivo ja Tatti
RIP.Rie,Bam,Nuu,Mustis,Huli <3

viiru

#116
^ Hyvä esimerkki, miksi kannattaa aina jäädä palkintojenjakoon saakka näyttelypaikalle! Palkintoja ei ole tapana lähettää jälkeenpäin saajilleen, vaan lunastamattomat palkinnot jaetaan uudelleen seuraavassa näyttelyssä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Oranssi

#117
Minnaw: Edelweiss-neiti lähettää Chili-serkulleen terveisiä! Neidin elämä ei ole entisellään, vaatii nyt huomiota _koko_ ajan, nautti selvästi näyttelymatkastaan :)

Bellusmus

#118
^^ ok,muistan sitten ens kerralla stalkata koko näytsin läpi  :oops:
Oot kuin samettia beibi,enkeliks sua luulla vois.Ethän kulta Angelini koskaan luotain lennä pois.
Rotat Mauska,Haaska,MarMar,Toto,Huppu ja Lappu
Hamsut:Toivo ja Tatti
RIP.Rie,Bam,Nuu,Mustis,Huli <3

Marde

#119
Hei! mistä löytyy lemmikkiluokan tulokset la 1.11? :shock: