• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

P4tt4

Älä viitti :D oon huono arvioimaan ikää. Mullakin huulet kuivu ja korvat punottu ja oon nyt terve eikä mulla oo hamsteriallergiaakaan. Oiskiva tietää mistä johtu
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Minnaw

Suurkiitos näyttelyn järjestäjille. Meitä odottikin huima yllätys, kun jo liki 1,5v. ikäinen talvikkomummomme veteraani-iässä nappasi lemmikkien BIS I. Oli siinä pokaalilla kokoa, huh!  :kankaalla:

Kiitos Arjalle ihanasta kasvatista, vaikka hamsterimäärää olenkin joutunu vähentämään, niin tästä en vain ole pysytynyt koskaan luopumaan. Nyt se pääsi vielä vanhoilla päivillään loistamaan parrasvaloissa  :icon_smile:

Tarinan Virvatuli
näyttelysaaliinsa kera:
http://i74.photobucket.com/albums/i254/ticoturpo/gg_kuva.jpg

... ja niin siis nykyään LGG12 Tarinan Virvatuli :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

AnsaLucia

Ihana Virvatuli ja tietysti Minna! Piti ihan tarkistaa sukulaisuussuhteet, mutta niinhän se oli kuten muistinkin eli Virvatulen siskon Ruislinnun tyttärentytär Timanttituija oli talvikoiden S1.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Minnaw

Lainaus käyttäjältä: AnsaLucia - 25.11.12 - klo:12:27
Ihana Virvatuli ja tietysti Minna! Piti ihan tarkistaa sukulaisuussuhteet, mutta niinhän se oli kuten muistinkin eli Virvatulen siskon Ruislinnun tyttärentytär Timanttituija oli talvikoiden S1.
Mä en vieläkään voi käsittää missä välissä Virvatulestakin tuli veteraani, ja että muka olisi jo isotätikin. Vastahan minä sen teiltä hain!  :puna:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

jensku

#259
Kiitos meidänkin puolesta eilisestä näyttey päivstä!  :icon_smile: Todella mukava päivä ja kiva nähdä jälleen ihaniaihania ihmisiä. Meillä parhaiten pärjäs Alexandrian Senilix. Lemmikki luokasta sai ERI- ja Ulkkiksesta EH'n. Ja lemmikistä tarttu Lukaselle myös kuma, en vaa muista mistä ja ulkiksesta kuma väristä. Meni vähän myöhäseksi meidän lähtö. kun pk'itten palkintojen jako venyi sinne jonnekkin kuuteen  :icon_smile: Ilmeiisesti tuloksissa oli jotain?. mutta kerrassaa mahtava päivä! Erityisen ylpeä olen kasvatistani Super Truper'ista lk soopelista joka sijottui lemmikissä PLH 4. Enään yhä sijotusta vaille lemmikki valioo, kerrassaan ihanaa.  :sydan:

Ja onnea myös muille menestyneille!  :yes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Eve87

Haluisin muistuttaa sellaisesta asiasta, että näyttelysäännöissä on kohta, jossa kielletään alle luovutusikäsiten hamstereiden ja eläimien tuonti näyttelypaikalle. Sääntö koskee myös myyntipöytää, siellä oli alle 4viikkoisia hamstereita myynnissä, ei näin.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

#261
Nyt on toivuttu näyttelyuupumuksesta (piiiitkät yöunet  :sydan: :sydan:) niin voinkin rustailla vähän fiiliksiä.

Näyttely oli oikein hauska, vaikka päivä venyikin aika pitkäksi! Sihteeri-poikaystävälläkään ei kuulemma ollut edes tylsää siellä!  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Meille ei tällä kertaa tullut menestystä, vain "tuomarin suosikki"-palkinto kinkkirouva Goldilock's Manzanita Postille. Mokkikset oli hyviä, autokyyti oli hauska (kiitos Eve, Ely ja Marjut!!) ja näyttelypaikka kyllä vaan yksi parhaimmista ikinä.

Arvostelin 41 lemmikkisyyrialaisnaarasta. Taso oli paljon kovempi kuin edellisessä näyttelyssä arvostelemillani uroksilla, ja kaikki sijoittamani hamsterit saivat muistaakseni ERIn. Jaoin myös kunniamainintoja aika avokätisesti, sillä hyviä hamstereita tosiaan oli todella paljon. Mieleen jäi erityisesti muutama suosikkihamsteri: eräs creme(?), joka pisti näyttelynumeronsa poskeensa boxin kannen päältä, ja hassunnäköinen pk satiini rex-pumpulipilvi.

Ainoa huomauttamisen aihe oli, että syrkeistä osa oli aivan mahdottoman lihavia! Olen lihavuusasian suhteen hyvin tarkka, ja eilen tuomarinpöydälle osui pari lihavinta hamsteria mitä olen eläissäni nähnyt. Nämä pullukat olivat muuten varsin hyviä, mutta lihavuus pudotti pisteitä! Jos arvostelukaavakkeessa lukee, että saisi olla hoikempi, suosittelen tosiaan pistämään hamsterin laihdutuskuurille!  :juuu:

Ely

Vaikka tein "vaan" harkkaria niin voisin kiitellä Sadun assaria ja Janettaa joka häntä neuvoi, Patricia hoiti hommat hyvin pienen alkukankeuden jälkeen.

Pahoittelen omasta puolestani tiettyjen papereiden puuttumista, olin siinä uskossa että niitä oli edellisen näyttelyn jälkeen tarpeeksi... Kiva että "rakkauden huminat" aka mokkapalat maistuivat  :icon_cheesygrin:

Kummempaa menestystä ei myöskään tullut, uuden roboinnostuksen myötä vähän aikaa sitten meille kotiutunut Zafira oli kuitenkin paras nuori ja kiinari Atari* oli näemmä paras nuori myös :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Janzu

Nyt kun melkein näyttelyistä toivuttu jo täälläkin...

Vaikka edeltävänä yönä tuli nukuttua huikeat 1,5 tuntia, kun yöllä innostui leipomaan hamstereille ja leikkailemaan eläinten kynsiä, ihmeen hyvin jaksoin koko näyttelypäivänpäivän ja tulikin pyörittyä vähän monitoimihenkilönä ympäriinsä koko päivän.
Tuli pidettyä hamstraus- ja parikisatkin ensimmäistä kertaa! Pahoittelut osallistuneille, vähän sähläykseksi meni, mutta hauskaa kuitenkin oli, right? Mulla ainakin :hauskaa:

Ihanan pirteä meininki näyttelypaikalla koko päivän ajan, kiitos kaikille paikalla olleille kivasta ja antoisasta päivästä. Mukavan paljon uusia kasvoja oli ja erityiskiitos mm. Patricialle, on aina kiva kun tulee uusia innokkaita toimihenkilöitä näyttelyihin, niistä kun tuppaa välillä olevan näyttelyissä pulaa. :mhappy:

Loppuun pakko mainita että olen ihan mielettömän ylpeä nuoresta lkr suklaa vn pojastani joka oli lyhkisten S4. Taitaa olla ensimmäinen syrkki joka mulla on tähän mennessä sijoittunut umlissa.
Ja näyttelystä tuli pari jo odoteltuakin sijoituscämpsytyttöä miesreissulle, hihi  :fruit:

P4tt4

Olis kiva jos kaikki voisi laittaa tulokset , tuolla vasta satu ja Veera saijan nimissä käyny..:/ tietääkö joku hallituksesta missä seuraava näyttely on ? :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Janzu

Lainaus käyttäjältä: P4tt4 - 27.11.12 - klo:07:34
tietääkö joku hallituksesta missä seuraava näyttely on ? :)

23.? Helmikuuta Tampereella.

wiidii

Mulla on loput tulokset ja tulevat foorumille kyllä huomiseen mennessä. Malttia, toisilla on muutto kesken.  :icon_cheesygrin:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

P4tt4

#267
Tulossa ollaan :) milloin näyttelykutsu tulee ? :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

jensku

#268
^ööö, eiköhän odotella ihan rauhassa, kyllä se kutsu aikanaan tulee.  :icon_smile: Tuohon on vielä kumminkin aikaa.

Ostin GG'stä tuon kalenterin ja on pakko kehua, että aivan sika magee.  :sydan: Äärettömän kauniita ja upeita kuvia.  :sydan:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Eve87

Jos joku ei jostain syystä saanut itselleen kalenteria ja semmoisen haluaa, niin niitä on jatkossa myynnissä hamsupuodissa :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani