Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

Lennu

Meiltä löytyy puinen pesäkoppi ja pahvinen rasia, jonka kulkuaukot ovat putkia.

Tohveli

Keraamisia ja puisia. Kuvia ei jaksa nyt ottaa niistä...

Nilla

^^^ Tollaset mökit näyttääkin kivoilta  :yes:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

sokru

Rosmilla on sellanen pahviloota ja sitten sellanen kantomökki jossa lukee
'' House of the Mouse '' , pahvilootassa se nukkuu aina.  :)  se ei välitä siitä kantomökistä.. :D
Jimi ?
Venäjänkääpiöhamsteri talvikko
safiiri
19.9.2008

roosap

Hessulla oli jos jonkin näköisiä ja kokoisia mökkejä. varmaan ainakin 30 erilaista :D . pahvisia, puisia, keraamisia ja pari muovistakin. :D . niitä tuli aina ostettua uusia, kun sattu näkeen kivan näköisiä :)

Ritu

Nanalla on pahvilaatikko, joka on jo aika riekaleinen kun on ollut sillä aina. Lisäksi sillä on teelaatikko, heinäkoppi, bambuputki, kukkaruukku ja kookospähkinä. Tällä hetkellä se muuttaa vähän väliä majaa heinäkopin ja kookospähkinän väliä. Teelaatikko taas toimii wc:nä.

Pajulla on bambuputki ja puukoppi jonka se sai eläinkaupasta mukaansa kun ostin sen. Tyttö kuitenkin nukkuu puisen tasonsa alla niiden sijaan, kuten teki Ikariakin sitä ennen. Ai niin, silläkin taitaa tällä hetkellä olla teelaatikko myös.

Lilolla (kämpsy) on tällä hetkellä vain puutunneli. Kämpsyille on kyllä kertynyt erinäinen määrä erilaisia puukoppeja. Pitää Lilollekkin lisätä tuonne kunhan kerkeää. Alkeellinen sisustus johtuu siitä että tytöt tappelivat ennen Ompun kuolemaa, joten hillitsin sitä vähentämällä piiloja. Lilo nukkuu tällä hetkellä purujen alla.
- Riikka

Mia

Mulla ei edes nyt suuremmin mitää mökkei, ku Mei ja Lumi tykkää vaan itse purusta ja heinastä ja paperista rakennella omia virityksiä.  ;)
Mei ?
Dille ?

Em.

Onko pahvilaatikot talvikoillekkin ihan turvallisia? Ku meidän pojat ainakin tykkää kaikki jyrsimisestä...?

roosap

^onhan ne :)

Lilli

Meidän Minniellä on sellainen kantomökki jossa lukee " House of the Mouse" ja sitten sillä on sellainen kovamuovinen mökki, jossa se nukkuu enimmäkseen. Lillillä on noi samat ja sillä on myös heinäpesä, eniten lilli nukkuu melkein kaikissa :mrgreen:
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]
[size=85]Hopeanharmaa vn[/size]
[size=85]23.5.2010[/size]
[size=85]Tico[/size] ?
[size=85]Venäjänkääpiöhamsteri talvikko[/size]
[size=85]Helmiäisnormaali[/size]
[size=85]6.11.2008[/size]

tintsku

Meiltä löytyy muovisia, savisia, puisia ja pahvisia

Höyhen

Jos olisi varaa niin ostaisin oitis jonkun keraamisen ja ison ja söpön tuolle Välkylle :D Mutta kun ei ole niin erilaisia pahvilaatikoita pidän tuolla sen gabberissa mutta se tykkää enemmän pikkuisesta muovikopistaan... josta tosin otin katon pois ja laitoin sen vaan puisen tason alle ettei tule ihan niin tukala olo. Se vaan niin tykkää tuosta rumasta muovikopista :roll: Pahvilootat Välkky pistää välittömästi remontin alle xD Repii ja heittelee ympäri kämppäänsä... ja minä kun kuvittelin että niissä olisi tilavaa ja mukavaa...
[size=85]syyrialaistytöt Välkky, Piani, Nöpö & Prinsessa<3[/size]
[size=85]talvikkopoika Vispilä<3[/size]

Em.

Mä oon kovin kiinnostunu hamsulapsista.:) Käykö selanne eläinkaupasta ostettu heinästä tehty "heinämaja" poikasille+ emolle

Pitipä lisätä viel, et tykkääkö teidän talvikot kukkaruukuista?

Nilla

^ Ne mitä mä olen nähnyt niin vaikuttaa aika pieniltä. (en sitten tiedä onko niitä eläinkaupassa isompia)  Se olisi mun mielestä aika ahdas emälle + poikasille.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Em.

^Meillä on sellanen: n. 15x15x15 cm kolmion malline korkeutta on kans se 15cm. Onko liian pieni. talvikosta kyse. :)