• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Ninde

#90
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Silmään pisti, että toimitsijat saavat istumapaikan?
Messuille pitää pöydät ja tuolit tilata ja maksaa erikseen, joten yleisölle ei valitettavasti istumapaikkoja riitä. Eli kannattaa ottaa oma (retki)tuoli mukaan tai sitten ilmoittautua hommiin, niin istumapaikka on varma! :D

Vevve

#91
Mäpäs meen siihen tietoiskujuttuun meidän Ulpun kanssa!  :sydan

Vilma

#92
Pitäis tosiaan hamsuja ilmotella vähitellen näyttelyyn, jos meinataan mukaan päästä. Pitää nyt vain päättää, ketkä lähtee mukaan. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

#93
Hmmmmm mä en malttais odottaa. Tampereen näyttelystä kuitenkin on jo kaksi kuukautta aikaa, tulee jo vierotusoireita.  xD

Vilma

#94
^ Meillä on ollut viimeksi hamsut mukana näyttelyssä helmikuussa. Huhtikuussakin olin hamsupuolella ihan vain nopeasti käymässä. Onhan noistakin yli puoli vuotta.  :shock:
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

KaisaM.

#95
Mie odotan ihan täpinöissäni näyttelyä.  :D  Meiltä lähtee 7-8 hamsua molemmille päiville. Ilmot yht. 66e laskeskelin.  :D  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#96
Ilmot lähteneet jeeee kerrankin olen ajoissa. siistii en malttais odottaa.

Vevve

#97
Mitenköhän mä saisin näyttelyyn mennessä tolta yhdeltä pallerolta vähän läskejä tiputettua... Tuoreet on lähinnä kasviksia, siemenseoskin aika laihaa, juoksupyöräkin löytyy muttei mokoma viitsi juosta.  xD

Juulia

#98
Juu, tosiaan vielä emme ole ilmoittaneet, tänään luultavasti! :) Kolme lähtee mukaan. Ikähaarukka (näyttelyn aikaan) 2kk - 10kk.
Ilmomaksujen suuruutta en ole katsonut/laskenut, mutten usko sen kauheasti yli 20e menevän.

Olisi ollut kiva tulla sunnuntainakin tai ainakin, että yksi hamsupoika pääsisi :) . Kukaan haluaisi ottaa Kotkasta yhtä hamsupoikaa sunnuntainakin matkaan? :haha
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

#99
^En voi luvata kun en tiedä missä omanikaan kuskaan.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jjenna

#100
Musta tuntuu että mä en ilmota yhen yhtä eläintä mukaan  :D Tulossa olen jokatapauksessa, ei vaan voi jättää messuja välistä XD molempina päivinä ajattelin ilmaantua mukaan..
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Juulia

#101
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."^En voi luvata kun en tiedä missä omanikaan kuskaan.  :D

Höh! :( Valitettavasti meinkii auto on lauantaina ihan täynnä...
Pari päivää ilmoaikaa jäljellä, hyvin ehtii vielä meidänkin hamsut näyttelyyn :haha .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

jensku

#102
olemme tulossa 1.11.  :)  ja jännitys on korkealla. XD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

GaneshaX

#103
Toisena päivänä tullaan, ilmot lähtivät äsken. Muutaman mussukan otan vain mukaan  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#104
Mäpäs askartelen itselleni nimilapun. :) Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin.