Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lola

Talvikko neitini on kova metelöitsijä ja asustaa vieläpä samassa huoneessa kuin minä,aivan sänkyni vieressä.  :P  Mutta vaikka metelöitsee paljon juoksupyörässä juostessaan,en ole kertaakaan herännyt siihen  ;) Hyvät unenlahjat nimittäin ettei haittaa vaikka neiti vähän metelöitsee niin että kaikki muut herää  xD
Aattelin vaa semmosta et:

:Kun laittaa ne samaan lootaan joka ei ole kummankaan maata niin laitanko ensiksi jonku väli seinän jotta ne saa nuuhkia toisiansa ja sitten vasta annan niitten tutustua vai niin että annan heti niitten tutustua?  Ja sitten olis sellasta asiaa et niinku annanko mä niitten asua yhdessä muutaman päivän (yön yli) vai vain yhden tunnin yhdessä ja muutaman kerran viikossa?

Talvikoista kyse
_______________________________________________________________

Susa erma's tala *Lola*
s.29.10.2007
Likka
Safiiri
Tässä hamsuni Susa erma's tala :) Oli hieman ihmeissään

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=2067 ... &showAll=1
Näin sain suostuteltua vanhempani hamsterin ostoon:

:Kinuin hamsteria joulu/tai syntymäpäivä lahjaksi

:Keräsin valtavasti tietoa hamstereista ja pälpätin joka päivä niistä vanhemmilleni

:Etsiskelin netistä kasvattajia ja näyttelin  heillä olevia myytäviä hamstereita

:Sanoin aina hamsteri tai joku muu eläin (Jota vanhempani eivät ikinä olisi antaneet minulle)

:Lopulta sain hamsterin :)

(Sano jos toimi)
Lainaus käyttäjältä: "Talvikkotyttö"Etsin sukua hamstereille Susa-Erma´s Robin (i. Susa-Ermas Harvey, e. Susa-Erma´s Teresa) ja Fairyland´s Malinornë ( i. Bébé**. e. Simbelmynë). Jos tiedät edes jotain, kirjoita! Myös värit uupuvat.

Hamsuni suvussa on susa erma's teresa ja Susa erma's harvey mutta ne on aika kaukaista sukua harvey on hamsuni emän emän isän isä ja teresa emän emän isän emä
Ketä olis tulossa 1.3.2008 järjestettyyn näyttelyyn joka pidetään lapuan nuorisotalolla? :P
Etsin seuraavia hamstereita: Susa erma's tad , Susa erma's taffy , Susa erma's tajo , Susa erma's tamtun , Susa erma's tacy ja Susa erma's tahlia
Etsin seuraavia hamsuja ja haluaisin niistä kuvankin koska minulla on yksi niistä yllä olevien hamsujen sisaruksista joten olisi kiva tietää minkä näköisiä hamsuni sisarukset on :)