• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2015, Kouvola (SHY)

Aloittaja jensku, 01.01.15 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Rion

Minä haluan osaltani kiittää porukkaa antoisasta näyttelypäivästä. Näyttely oli ensimmäinen, johon uskaltauduin ilmoittamaan yhden tassuttelijani. Tähän asti olen ollut vain satunnaisena katselevana vierailijana. Yllätys olikin suuri, kun omassa luokassaan sijoittui! Miun (miltei) mummeli.  :sydan:

En tuntenut oikeastaan ketään koko porukasta, joten uskaltauduin tekemään hieman tuttavuutta muutaman henkilön kanssa. Ja voi hyvänen aika sitä pientä talvikon poikasta! Se kun käsiin annettiin, niin oli siinä kiusausta kerrakseen! Lainatakseni tätä kiusaukseen asettajaa, oli suorastaan ällöttävän suloinen. Ja täytynee vielä mainita, etten saa pygmihiiriä päästäni. Kiitokset tästä esitän Marikalle...  :icon_cheesygrin: Hämmentäviä otuksia!

Mutta niin. Kiitoksia siis kovasti kaikille järjestäjille ja häärääjille, paljon vaivaa joudutte kyllä näkemään näiden tapahtumien kanssa. Auttelen mielelläni tulevaisuudessa mahdollisuuksieni mukaan.

Terv. Näyttelykärpäsen purema...  :peukku:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

Alkemistin

^ Ai, se olit sinä! Anna kuulua, jos pygmit alkavat kiehtoa noin enemmänkin.  :icon_cheesygrin:
Onnittelut mummelin menestyksestä. :peukku: Siitä se näyttelyura urkenee vanhemmallakin iällä. Ja sen pikkutalvikon veli tuli muuten meidän kyydissämme Turkuun eräälle tutulle.  :icon_biggrin:

Janzu

#92
^^  :hauskaa:


Tinjau

Edelleen kahvioasiasta. Tuli vain mieleen sanoa,  niin tietää lykätä jonkun sinne sitten jos itellä kiire ensi näyttelyssä. Oli vain pakko sanoa kun ei ollut kukaan vahtimassa, niin kassalla olis voinu käydä joku, ei sitä koskaan tiedä. Huutakaa vaikka ensi näyttelyssä jos tarttee apua, eiköhän joku luotettava henkilö auta sen ajan kun olette poissa.
Ja tuohon alempaan viitaten, tää oli kuulemma kaverini ainoa näyttely  :icon_cheesygrin:

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 22.02.15 - klo:18:04

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:36
Eikö muka missään? Facebookin kautta kysyitkö porukalta? Mä oisin kyllä laittanut kaverini buffaan, jos olisin tiennyt että olisi tarvetta.

Seuraavaksi voit sitten laittaa. It's a deal.


Rion

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 22.02.15 - klo:21:26
^ Ai, se olit sinä! Anna kuulua, jos pygmit alkavat kiehtoa noin enemmänkin.  :icon_cheesygrin:
Onnittelut mummelin menestyksestä. :peukku: Siitä se näyttelyura urkenee vanhemmallakin iällä. Ja sen pikkutalvikon veli tuli muuten meidän kyydissämme Turkuun eräälle tutulle.  :icon_biggrin:

Annan kuulua kyllä! Voin myös toimia jyrsijäroudaajana (  :icon_cheesygrin: ) Jyväskylään päin, mikäli joskus olen maisemissa ja täällä joku luotettava tapaus kaipailee. Mutta niin, tuli vähän yllätyksenä itsellenikin, kuinka paljon nautin päivästä. Sitä kun ei tiedä, ennen kuin kunnolla kokeilee. Mukava oli laajentaa omaa harrastusta noin tulevaisuuttakin ajatellen! (Tosin viimeksi minua on jännittänyt yhtä paljon opinnäyteseminaarini, josta on jo aikaa. Hui.)

Kiitoksia onnitteluista! Lähetän ne kohti tuota rullailevaa, valvottavaa ääntä...

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:23:10
^^  :hauskaa:



Ja eih - siinä se taas on!! :kankaalla: :sydan:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

Vevve

Kivaa oli ja hyvin meni, siihen nähden että hallituksessa on paljon uusia naamoja ja oli vuoden ensimmäinen näyttely sanoisin että järjestelyt menivät erinomaisesti  :icon_smile: Buffet-asiasta otetaan opiksi ja pyritään korjaamaan asia ensi kertaan.

Meidän hamsulalla meni mainiosti taas:

Talvikot (25 osallistujaa)
S1+SERT, Paras nuori ja BIS3 helmiäissafiiri Jorma (kasvattanut äitini Kirsi)
S2+SERT Lilliput's Piccadilly

Standardiroborovskit (9 osallistujaa)
S1+SERT ja BIS1 Lilliput's Bucksburn
S2+SERT ja Tuomarin suosikki Goldilock's Ganache

Koestandardiroborovskit (3 osallistujaa)
KS1+KSERT ja BIS4 KGG14 Goldilock's Baritoni+
KS2 Goldilock's Magnus

Kiinankääpiöt (23 osallistujaa)
S1+SERT ja BIS2 Goldilock's Belle Époque (om. Ely Vihavainen / Lavender's)
S2+SERT FIN MVA FIN VLH VV14 JV14 Goldilock's Niskavuoren Naiset -> Valmistui FIN TMVA:ksi!
S3+SERT Goldilock's Savoir Faire (om. Asta / Hamsuttimet -blogi)
S4+SERT Goldilock's Poika Vuoden Takaa** -> Valmistui FIN MVA:ksi!
S5+SERT Goldilock's Faire l'Andouille

Tuomarin suosikki: FIN MVA Goldilock's Quantum of Solace*
Paras nuori: Goldilock's Belle Époque (om. Ely Vihavainen)
Paras veteraani: FIN MVA FIN VLH VV14 JV14 Goldilock's Niskavuoren Naiset*

KUMA (pää) Goldilock's Karibian Aurinko
KUMA (kokonaisuus) Goldilock's Avaruuden Lapsia
KUMA (perusväri) Lilliput's Matlock
KUMA (perusväri) Goldilock's Kaunis ja Ylpee**


Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:23:16
Oli vain pakko sanoa kun ei ollut kukaan vahtimassa, niin kassalla olis voinu käydä joku, ei sitä koskaan tiedä.

Se on totta, kassa olisi pitänyt hoitaa pois. Onneksi oli luotettavaa porukkaa.  :icon_e_wink:

Buffaan voisi laittaa myös aukioloajat, jos tietää etukäteen olevansa poissa. Ei sen koko ajan tarvitse auki olla. Tosin tässäkin tapauksessa aikataulu olisi mennyt pieleen, sillä printattua VV-lappusta etsittiin kolmen ihmisen voimin. Lopulta luin ne myöhässä padiltani...

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 23.02.15 - klo:11:00
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:23:16
Oli vain pakko sanoa kun ei ollut kukaan vahtimassa, niin kassalla olis voinu käydä joku, ei sitä koskaan tiedä.

Se on totta, kassa olisi pitänyt hoitaa pois. Onneksi oli luotettavaa porukkaa.  :icon_e_wink:

Buffaan voisi laittaa myös aukioloajat, jos tietää etukäteen olevansa poissa. Ei sen koko ajan tarvitse auki olla. Tosin tässäkin tapauksessa aikataulu olisi mennyt pieleen, sillä printattua VV-lappusta etsittiin kolmen ihmisen voimin. Lopulta luin ne myöhässä padiltani...
Mahtava idea! Mäkin kun viime vuonna olin buffassa, niin jos halus muutakin tehdä, piti etsiä siihen joku. Nyt ei tarvis niin montaa katsomaan sen perään kun buffan pitäjä saa omat tauot.

Janzu

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 23.02.15 - klo:14:09
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 23.02.15 - klo:11:00
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:23:16
Oli vain pakko sanoa kun ei ollut kukaan vahtimassa, niin kassalla olis voinu käydä joku, ei sitä koskaan tiedä.

Se on totta, kassa olisi pitänyt hoitaa pois. Onneksi oli luotettavaa porukkaa.  :icon_e_wink:

Buffaan voisi laittaa myös aukioloajat, jos tietää etukäteen olevansa poissa. Ei sen koko ajan tarvitse auki olla. Tosin tässäkin tapauksessa aikataulu olisi mennyt pieleen, sillä printattua VV-lappusta etsittiin kolmen ihmisen voimin. Lopulta luin ne myöhässä padiltani...
Mahtava idea! Mäkin kun viime vuonna olin buffassa, niin jos halus muutakin tehdä, piti etsiä siihen joku. Nyt ei tarvis niin montaa katsomaan sen perään kun buffan pitäjä saa omat tauot.

"Palaan pian" -lappu vois kyllä hoitaa asiansa myös. Se on totta että infossa olisi hyvä olla ainakin suurimman osan ajasta joku, mut mun mielestä on jo aika hassua jos porukka tosissaan vetää herneet nenään siitä että buffetin pitäjä joutuu välillä poistumaan pöydän takaa muihin hommiin. Joku osasi ratkaistakin ongelman kahvinhimoissaan sillä että täytti kuppinsa vaikkei ketään ollut vahtimassa ja tuli nätisti maksamaan kun kassanhaltija oli jälleen näkösällä. Mun mielestä näin on ihan ok tehdä jos ei millään jaksa odottaa.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 23.02.15 - klo:14:58
.. täytti kuppinsa vaikkei ketään ollut vahtimassa ja tuli nätisti maksamaan kun kassanhaltija oli jälleen näkösällä. Mun mielestä näin on ihan ok tehdä jos ei millään jaksa odottaa.

Oma-aloitteisuus on aina plussaa! Paitsi, että mun keittämästäni kahvista ei kannata edes maksaa.  :prll:
Joku aika siihen lappuun kannattaa merkitä, jotta väki tietää milloin tullaan takaisin.