• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Vevve

#45
^ Yritä ihmeessä päästä, olis kiva taas nähdä. Meille voisi varmaan muuten tulla yöksi, mutta täältä on kuitenkin julkisilla joku tunnin-puolen matka Vantaalle. Ja enpä tiedä mitä tuo äiti sanoisi.  xD

Multa taitaa tulla tänne varmaan melkein kaikki mun eläimet, olisi kauheasti kaikkia joita haluaisin viedä mutta pitää vähän malttaa mieltä ton Vaasan näytskän kanssa kun tulee niin kalliiksi kyyditkin...

Juulia

#46
Mikäli kaikki menee hyvin, meiltä osallistuu näyttelyyn myös uusin tulokkaamme, joka juuri ennättää täyttää 2kk ennen näyttelyä :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

X-File's/JonnaMilaya

#47
Jospa mäkin pitkästä aikaa hilaisin muutaman robon näytille...
~Solnechnyi Trusha~

Nilla

#48
Mä tuun molempina päivinä  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Saana

#49
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/Jonna"Jospa mäkin pitkästä aikaa hilaisin muutaman robon näytille...
Aivan loistavaa! Ja ihanaa, että joku muukin tuo joskus roboja näytille mun lisäksi. :D

GaneshaX

#50
Milloin tuomareista mahdetaan saada vihiä? :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#51
Ei myö kerrota teille koskaan!  :D No heh, eiköhän niistä tässä kohtapuoliin kerrota.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Kiiku~

#52
Syrkki ja Talvikko tulee meiltä. n_____n
? Nöpö ? Talvikko ?
? Emma ? Syrkki ?
? Ella & Caro ? Koirat ?

viiru

#53
Tuomaritiedot ovat aivan loppuhiomista vaille, tullee tietoon ihan näinä päivinä. Suomalaiset tuomarit, ja käytännössä kaikki mahdolliset käytettävissä olevat hyödynnetään, eli jokainen voi laskea siitä plusminusnolla. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#54
Jokainen ei tiedä ketä kaikki ovat käytettävissä  :mrgreen:  Ootan innolla. Nää Lemmikki 20-- tapahtumat on ollu jo niin monesti pakko tulla kattoon. Ja jopa toisen kerran hamsuja mukana  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Juulia

#55
Meilläkin toisen kerran (vasta!!) hamsuja mukana, vaikka monena vuonna onkin tullut messuilla käytyä :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Saana

#56
Mua jostain syystä jänskättää kauheesti tää näytskä. :p

Pertti

#57
Noo, tuomarilista löytyy SHYn nettisivuilta, että eipä tarvii kauaa etsiä listaa näyttelyssä toimivista tuomareista  :D lajijako voi tietty askarruttaa  :P
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minski

#58
Millä Tampereen seutulaiset on tänne menossa ? (oma lehmä olis vähän ojassa :oops:)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#59
^Sen ku tietäis!

Ps. mullaki mustikki pikkase tiensivussa... :grin