• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

saija

Kaipailisin kyytiä juna-asemalta näyttelypaikalle. Juna olisi asemalla klo 9. Vaihtoehtoisesti myös kyyti Helsingistä asti kelpaa. Maksan toki bensarahaa.

GaneshaX

Jokos tiedetään eläinmäärät?  :icon_smile:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

Laitoin Miran mulle sihteeriksi  :sydan:

Reipastukaas hiukan, tarttemme toimihenkilöitä! Sihteerit ja assistentit saavat yhdistyksen puolesta lounaan  :peukku:

wiidii

HUOM! ULKOMUOTOKÄÄPIÖHAMSTERIT, KAIKKI LAJIT ARVOSTELEE NIINA ESKELINEN! JÄLKI-ILMOTTAUTUMISIA OTETAAN VAIN LASTEN LEMMIKKEIHIN JA LEMMIKKIKÄÄPIÖHAMSTEREIHIN!

LK syyrialaiset 28
PK syyrialaiset 49
ES syyrialaiset 12
Talvikot 7
Campbellit 9
KS campbellit 3
ES campbellit 6
Roborovskit 11
KS roborovskit 6
ES roborovskit 2
Kiinankääpiöt 18
Lemmikkisyyrialaiset, urokset 28
Lemmikkisyyrialaiset, naaraat 31
Lemmikkikääpiöhamsterit 13
Lasten lemmikit 4
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Harmo

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 24.10.12 - klo:12:09
Laitoin Miran mulle sihteeriksi  :sydan:

Reipastukaas hiukan, tarttemme toimihenkilöitä! Sihteerit ja assistentit saavat yhdistyksen puolesta lounaan  :peukku:

Jee! :jiihaa:

Saara|

#95
Kun tossa näyttisohjeessa luki et jos eläinmäärä on kovin suuri, jälki-ilmoittautuvia ei mahdollisesti oteta... Onks näin käynyt useesti? :o



MUOKS: Aina hutkin ennenkuin tutkin :nuija:

Eli siis emme lähdekkään nyt täältä onneksi turhaan ajelemaan : D
Yöllä meillä meukkaa tällä hetkellä syrkit;
Michaelmas Daisy "Nova" , Kyyhkynharmaa lk, naaras
Astrantia Veronica "Nata", Cinnamon umb. lk, naaras

http://shartelles.webs.com
http://shartelle.blogspot.fi

Ana

Jaa sihteerinhomma paisu :D jos joku haluaa ottaa sihteröintiin nuo robot ja kinkit niin saa ilmottautua, jos ei kukaan oo innokas niin pitää mun yrittää.

Ja miten muita niin vähä mut kinkkejä hirvee määrä :D

Vevve

#97
Tässä näyttelyssä on varmaan pienin määrä talvikoita kuin missään näyttelyssä missä olen ennen ollut  :icon_eek: Varsin erikoista. Olisi varmaan pitänyt ilmota jotain omia kerrankin  :msilly:

Meillä on edessä kynsienleikkuu-urakka, luettelot pistin juuri painoon ja järjestelyt jatkuu  :peukku:

Ana

Muistaakseni limingan näytsissä oli ulm vain 3 talvikkoa viimeksi :D se on ollut vähin mulle.

Henni

Lainaus käyttäjältä: Henni - 23.10.12 - klo:20:13
Minulle ei ole vieläkään tullut mitään yhteenvetoa tuosta näyttelystä. Tiedustelin asiaa sähköpostitse loppuviikosta, mutten ole saanut vielä vastausta, joten osaisiko joku täältä kertoa, pitäisikö tuosta olla huolissaan? Ilmoittaessa tuli kuitenkin ne lomakkeen automaattiset viestit.  :icon_smile:

Tähän kaipailisin edelleen vastausta? Onko kaikki muut saanet tuon vahvistuksen?
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: Henni - 24.10.12 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: Henni - 23.10.12 - klo:20:13
Minulle ei ole vieläkään tullut mitään yhteenvetoa tuosta näyttelystä. Tiedustelin asiaa sähköpostitse loppuviikosta, mutten ole saanut vielä vastausta, joten osaisiko joku täältä kertoa, pitäisikö tuosta olla huolissaan? Ilmoittaessa tuli kuitenkin ne lomakkeen automaattiset viestit.  :icon_smile:

Tähän kaipailisin edelleen vastausta? Onko kaikki muut saanet tuon vahvistuksen?

Harmi että et saa vastausta mutta jos kerran olet ilmoittautunut ja maksun maksanut, niin ei muuta kun sinne vaan, saat kyllä hamsusi arvostelluksi. Tulosta varmuuden vuoksi kuitti maksusta mukaan niin voit tarvittaessa todistaa että olet maksanut!

Henni

^Kiitos vastauksesta. Maksukuitin olen jo tulostanu, sehän tarvitaan joka tapauksessa, että saa numerolaput. :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Sazki

Tämä tulee nyt todella myöhään, mutta onko kukaan tulossa Turusta Liittoisiin, ja voisi samalla tuoda syrkin näyttelyyn? Maksan vaivanpalkkaa!!
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Alkemistin


Turusta Littoisiin? Siis mistä kohtaa Turkua?  :icon_smile:
Tulemme ihan Itä-Turusta, aika läheltä Littoista. Mulla on ainakin yksi lapsi ja pari hamsua mukana. Isohko farkkuauto käytössä kumminkin, joten ajattelin, että voisin ehkä koukata (ihan toiseen suuntaa) Kupittaan asemankin kautta. Eikö Hesasta ollut tulossa porukkaa...

saija! Jos jäät yhtä pysäkkiä ennen päärautatieasemaa, voin tulla noutamaan. Vähän ennen ysiä?

Sintturainen

Se pitäs huomenna olla tähän aikaan jo auton nokka kohti etelää... Sanomattakin selvää että mitään en oo näyttelyn eteen tehnyt, noo onhan tässä vielä aikaa...  :icon_mrgreen: :icon_cheesygrin: