Mitä hamsterinne tekevät kun laitat kätesi niiden häkkiin ?

Aloittaja liljaa, 20.06.09 - klo:15:50

liljaa

Eli mitä teidän hamsunne tekevät kun laitat kätesi niiden häkkiin??

Mulla Lilja Tulee ekaks haisteleen ja sitten kiipee kädelle istumaan ja jos en nosta sitä pois nii se lähtee itte yrittään kiivetä.
Sitten toisinaan se kiipeää väkisellä jos järjestelen sen dunan "pyrremyrskyn" jäljiltä   :lov

Edit. Selvensin hiukan otsikkoa :)
-Minski-
[size=150]Rakkautta hamstereihin ja gerbiileihin <3 <3 <3[/size]

Ronja-

Meillä sama, eli ensin tytteli haistelee kättä ja sitten kiipeää siihen.  :sydan Joskus jopa alkaa nukkumaan kädelle.
Talvikkotytöt, Siru & Sara, helmiäisnormaali
Talvikkopojat, Eetu & Eemeli, safiiri

llaura

Tulee haistelemaan ja antaa hyvin ottaa pois häkistä =) meillä poika ei oo tajunnu vielä tota käteen kiipeämistä
Juoksupyörää kuluttaa kotona;

Sulo, musta pk uros <3

GaneshaX

Junnut ehkä vain nuuskivat kättä, uskaltaako tuohon tulla vai ei. Vanhemmat hamsut kiipeää heti käteen  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

Suurin osa noista vanhemmista tulee kädelle pienen haistelun jälkeen, nuo kolme parikuista poikaa tulevat nekin kädelle ja yrittävät toisinaan lähteä kiipeämään. Pari vanhempaa tapausta on sellaista, jotka eivät itse kädelle kiipeä vaan ne pitää erikseen ottaa käteen. Yksi jopa juoksee kättä karkuun, en tiedä miksi, kun ei ainakaan meillä ollessaan ole kokenut mitään epämukavaa ja sitä on käsitelty samaan tapaan kuin muitakin.

Vevve

Se vähän riippuu. Osa tulee heti kädelle, jotkut pinkovat piiloon, toiset jäävät tuijottamaan hölmistyneenä, joskus tulevat katsomaan tai vähän näykkäisemään sormesta.  xD

siilipallo

Yleensä meidän otus kipittää vauhdilla luokse ja lyöttäytyy heti kädelle napottamaan ja odottelemaan, että hissi nousisi. Joskus sitten taas on kivempi käyttää kättä ihan esim. siltana tasolta toiselle tai käydä vain hetken aikaa tepisemässä siinä. Välillä pitää maistella kynsiäkin!

Mianna

Luna haistelee hetken ja jatkaa touhujaan, joskus se kiipeää heti kädelle, mutta antaa ottaa käteen kiltisti. Kirppu saattaa ensin vähän säpsähtää ja pinkoa piiloon, mutta uteliasuus voittaa kun vähän juttelee sille ja rapsuttelee puruja. Se vain nuuskaisee ja ihan oikeasti hyppää samantien kädelle arkailematta eikä meinaa haluta palata enään dunaansa, kiipeää vain hihaa pitkin ylös.  xD

GerbuHamsu

Jos tunkee käden sinne kesken päikkäreiden(jos esim. otan puruja pois ruokakiposta ja vessalaatikosta koska se riehuu yöllä hirveesti ja dunan purukerros on ruoan ja vessan päällä) niin tulee siihen vikisemään ja saattaa tehdä pesästä semmosen nopean kierroksen käden ympäri ja saattaa tulla kakkimaan kädelle(hamsujen mielenosoitus!). Jos silloin kun se on hereillä niin tulee nuuhkimaan ja päästää jonkun pienen äänen kuin sanoakseen "Mitä?! Ei taaskaan herkkuja!".

Avalon

Meillä tullaan käteen myös, mutta ei silloin jos on juri herännyt.  :c8
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Sohvi

Joo no meillä ekaks haistellaan kovasti ja jos on hyvä tuuri tai hamsteri tietää kuka on kyseessä niin tulee heti kädelle.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Miharu

^Meillä sama, että jos Aapo on just heränny, niin ei se käelle tuu.. Sillä on sellaisia päiviä, että se joko tulee tai sitten ei. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

OliviaJEE

Lemmikkinä talvikko Soulja Boy <3

<--- Keskeneräset!

Cindy