• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä hassua hamsterinne ovat tehneet?

Aloittaja Taake, 19.05.08 - klo:22:10

« edellinen - seuraava »

Heppu

#45
Hauskimmat on ehkä se kun se löysin hyllystä mariskoolin missä oli pähkinöitä. Samantien nous pikkujalat ilmaan ja yoda veti itsensä käsivoimin mariskooliin kylpemään.. niistä tuli sit yodan pähkinöitä. Siitä se vielä hyppäs suoraan viereiseen pienempään mariskooliin, mutta totesi ettei se ole niin kiva ja vaihtoi takaisin isoon istumaan pähkinöiden kanssa.  :P

Niin.. ja viimeksi kävelyreissulla se löysi jauhomadot kupista, kun hetkeksi käänsin pään.. Siellä se hankalan näköisessä asennossa kaapi jauhomatoja mukista.. Voi että ne jauhomadot oli peloissaan ja säntäili sen jälkeen.
Allekirjoita pesävanuadressi!!!

//http://www.adressit.com/pesavanu


Petisestä löytyy hamsuni ja kilpikonnani.

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127476

Kiiira

#46
Kun katsoin elokuvaa, Aavistus halus tarkkailla mua koko ajan, ja istu ihan väsyneenä koko elokuvan ajan mua kattelemassa. Sitten mä menin nukkumaan ja niin meni sekin x, )
Yhesti kun tulin kotiin reissusta. Se oli nakerrellut putkeen ison reijän ja sieltä se sitten kurkki mua. :)
Aavistus, s: u <3

vilperi

#47
Oma talvikkoni kaivoi dunaansa pienen kuopan heinään ja sit se menee juoksupyörään juoksemaan miljoonaa ja sit kauheella vauhdilla siihen kuoppaan makaamaan. sit se on ihan paikallaan hetken ihan maassa (aivan ku koiralle sanois "maahan" käskyn) ja sit juoksee pienen lenkin ja menee takasin juoksupyörään xD kuulostaako yhtään tutulta?
[size=85]Vkh talvikko Vilperi <3[/size]

Karoliina

#48
Nipsu tuli pesästä aurinhonkukansiemenen kuori päässään :)
Happy is the one, who thinks he is happy.

sasu^

#49
Tahvon juoksupyörä on joskus ihan täynnä purua. On hauskannäköistä katsella, kun herra viipottaa siinä ja aina perässä tuleva purukasa pyörässä noustessaan ylös läsähtää pikkuisen päälle. Purun peitossa oleva hamsu jatkaa vain juoksuaan (;
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

helmi@mikkelinen

#50
No, Naksu se vasta on hassua tehnyt. Hyppii psän katolta tasajalkaa maahan, ja eikun uudestaan! XD  Sitten se juoksee purujen alla kuin myyrä ja nostaa niitä hieman mennessään, jotta näen missä se kulkee. xD  Naksu tunkeutuu ruokakuppiin ja peittää itsensä ruualla. :lol: Ja tekee se muutakin, mutta en muista mitä... ;) Naksu :lov
Poliisihamsteri Nax//http://www.kepparit.com/

Minihamsteri

#51
Lainaus käyttäjältä: "TorstiTalvikko"Meidän Torsti menee juoksupyörään ja alkaa nukkumaan siinä. Raukka ei tajua että siinä on tarkoitus juosta XD
Ehkä se luulee että se on jokin kiikkutuoli  XD

helmi@mikkelinen

#52
TorstiTalvikko ja Minihamsteri,

Naksulla on sama tapa. Joskus se nukkuu siinä koko päivän...
Poliisihamsteri Nax//http://www.kepparit.com/

Wiivi

#53
No ei nyt tule Lolasta mitään erityisen hassua mieleen, mutta silloin aikaisemmin kun Lolalla oli dunassa vielä juoksupyörä, niin se kiipesi aina ylätasanteelle ja siitä meni juoksupyörän päälle, ja siitä sitten pyörähti alas  :D Joskus silloin, kun se oli aika vastikään tullut meille.

Kattokaltereissa roikkuminen ei kai ole niinkään hassua, mutta ainakin kun näkee Lolan roikkumassa niissä, niin se naurattaa  :D Neljällä tassulla yrittää siinä pysyä, ja sitten aina tipahtaa.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Cindy

#54
Toshiolle on semmonen hassu tapa, että se aina syytää kaikki purut tason päälle. ei se nyt niin hassua kyllä oo mutta se naurattaa kun se jopa joskus ottaa suuhun niitä puruja ja kantaa tasolle. :D
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Minski

#55
Tänään havahduin siihen, että Gaala istuu koiran ruokakupissa ja hamstraa sieltä nappuloita :D


Gaala asuu Ferplast Mary-häkissä, jonka olen ostanut käytettynä ja josta oli entisen omistajat rotat jyrsineet hiukan kulmaa rikki. No Gaala oli päättänyt suurentaa aukkoa hamsun mentäväksi ja lähtenyt seikkailulle. Ilmeisesti pako oli huonosti suunniteltu ja poskipussit olivat jääneet neidiltä täyttämättä ennen lähtöä :) Kuului sellaista ääntä niinkuin koira olisi käynyt syömässä ja ajattelinkin, että jaa Dora meni syömään, kunnes havahduin, että niin siis koirahan makaa mun jaloissa, okei, mutta kuka sit syö ruokakupilla, nopea vilkaisu kupille päin ja siellähän se istui Gaala-neiti ruokakupissa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#56
Hauska karkulainen Minskillä :D
Eikö sun koira mitään välittäny, vaikka karkulainen oli sen kipolla xD

petosiru

#57
Hyvä että Gaalan karkureissu päättyi lyhyeen!  xD
Meiän Nekram nukahti mun paidan hihaan joku aika sitten.. Liikkistä ainakin!  :sydan
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#58
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Hauska karkulainen Minskillä :D
Eikö sun koira mitään välittäny, vaikka karkulainen oli sen kipolla xD
Ei se mitään välittäny, kai se aatteli, että kun se ite napsii hamsujen jyviä niin hamsut saa vastavuorosesti käydä sen kupilla :P
Hamsteriton tätä nykyä

sasu^

#59
Tämä on varmaan aika yleistä monien hamsterin omistajan kotona, mutta itselleni tämä ainakin tuo huvia päivään: Hilma tykkää kipitellä etukäpälillään terraarionsa yläritilässä. Lisäksi se kiipeilee jyvätangossaan, kuin tartzan  xD
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?