• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

jensku

#45
Nonni, nyt on kaikki ketkä halusin ilmota nii ilmottu. Pientä lisäystä (yhdällä syrkillä) tuli noihin aikasenpiin ilmottuihin. xD eli 7 oman ja yhden ystävän syrkin voimin tullaan.  :icon_cheesygrin: Tuli maksetuukin ilmo maksut eilen että nyt se homma vähemmän. Nyt jää iha järkyttävän innokas odotus tätä turku viikkonloppuu.  :jiihaa:

Mites muuten kun tuola yleisessä näyttelypulina sivulla Arja ehdotti sellasta, että numerot saisi jo spostilla ennakkoon eli sen kutsun mukana? :) Uskaltaaks kukaan sanoo toteutuuks tää idea? ja jo kenties tässä näyttelys? innostuin ehkä vähän liikaa tosta ideasta.  :fruit:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

Tämän näyttelyn osalta kyllä toteutuu, jatkosta voidaan sanoa vasta sen jälkeen, kun on kokemusta miten sujuvasti järjestyy käytännössä. Asiasta tiedotetaan (toimintaohjeineen) näyttelyvahvistuksessa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Niina-03

Onko Littoisten näyttelystä Tampereen suuntaan tulijoita?
Voisiko joku tuoda minulle näyttelystä kiinarin poikasen tullessaan? Hakisin jostain Tampereelta tai tien varresta, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Maksan kyytipalkkaa :)

Niina
satumetsan@kolumbus.fi
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

CaroR

Mä oon menossa treelta ja tuonti onnistuu kyllä Niina  :mhappy:
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Niina-03

[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Humselo

Näpyttelin tuossa just kuus ilmottautumista, yhdestäkään ei tullut sähköpostiin vahvistusta  :itqvinq:
Eikö niitä enää tule, vai enkö mä vaan osaa?


Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

viiru

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 07.02.14 - klo:23:01
Näpyttelin tuossa just kuus ilmottautumista, yhdestäkään ei tullut sähköpostiin vahvistusta  :itqvinq:
Eikö niitä enää tule, vai enkö mä vaan osaa?
Yksikään lähettämäsi ilmoittautuminen ei ole tullut perille. Kokeilin äsken itse hamsterin ilmoittamista, ja tämäkään ei näemmä ole mennyt perille, kun vahvistusta ei ole tullut "Lomake lähetetty onnistuneesti! "-viestistä huolimatta! Pitääpi selvittää pikaisesti meidän tietotekniikkavastaaviemme kanssa, mikä mättää. 5. helmikuuta saakka ainakin lomake on toiminut normaalisti. 
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Humselo

Voi hitsin pimpula  :c8:
No onneks tuli puheeksi, niin saitte vian tietoon, ja ilmot saadaan sitten jossain vaiheessa perille asit  :peukku:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

viiru

Marika ehti jo pientä salapoliisintyötä tehdä, ja lähetetyt ilmoittautumiset löytyivät kyllä järjestelmästä ja vika koskee ainoastaan vahvistusviestien lähettämistä. Yritämme saada tämän kuntoon mahdollisimman pian, mutta siihen saakka saapuneet ilmoittautumiset pyritään kuittaamaan manuaalisesti.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

AnsaLucia

eli voiko kuitenkin laittaa ilmoja tulemaan vai ootellaanko suosiolla? kumpi työllistää teitä vähemmän?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

viiru

Ilmoittautumisia voi ja saa lähettää kokoajan ja lomake pidetään auki, vaikka ongelmaa ei ihan vielä olekaan saatu korjatuksi. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: viiru - 08.02.14 - klo:22:23
Ilmoittautumisia voi ja saa lähettää kokoajan ja lomake pidetään auki, vaikka ongelmaa ei ihan vielä olekaan saatu korjatuksi. :)

Jees, alan katsomaan tätä nyt. Kyseinen lomake on mulle ihan vieras, enkä php:täkään hirveästi osaa, mutta vastapainoksi itseluottamus on rajaton.  :enkeli: Käyttäkää lomaketta kuitenkin mieluummin huomenna puolen päivän jälkeen, koska se saattaa käyttäytyä oudosti tovin (lähinnä heittää outoja debuggaus-kommentteja, koska en ala siirtelemään sitä eestaas).

gimlixx

Just naputtelin kahdeksan hamsteria menemään ja nyt vasta luin nämä. No, toivottavasti tuli perille.  :tongu:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 08.02.14 - klo:22:39
Just naputtelin kahdeksan hamsteria menemään ja nyt vasta luin nämä. No, toivottavasti tuli perille.  :tongu:

yy, kaa, koo... Juu, kyllä ne kaikki täältä filestä löytyy meidän palvelimeltamme. :icon_e_wink:
Sähköpostit vain eivät liiku minnekään.

Alkemistin

Nyt ollaan sen verran pitkälle tsekattu, että lomakescriptin suoritus näyttää pysähtyvän erään xml-filen kasaamiseen... Tietääkös kukaan mihin ko. fileä käytetään, tehdäänkö sen avulla esim. näyttelyluettelot?  :woot:

Xml:ää ennen tehdään teksitiedosto, joka siis toimii ja sen jälkeen lähetettäisiin vahvistusmeilit (ne eivät lähde, koska scripti kosahtaa just ennen). Sitä xml:ää ei kuitenkaan tarvita meilien kasaamiseen/lähettämiseen, joten jos ei joku keksi sille äkkiä käyttöä otan sen viallisen koodinpalan pois. Sitten ainakin meilien pitäisi lähteä.

Btw. xml-file on jo nyt korruptoitunut (tyhjä, ilmeisesti yliajettu jossain kohtaa), joten ei siitä ainakaan tähän näyttelyyn ole mitään iloa.