• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mieluisimmat palkinnot

Aloittaja Saana, 30.10.11 - klo:14:06

« edellinen - seuraava »

Saana

Millaisen palkinnon haluaisit saada näyttelystä, kun hamsterisi menestyy? Pidätkö enemmän ruusukkeista ja pokaaleista, kenties kehystettävistä plakaateista vai ruoka- ja virikepalkinnoista?

Pitäisikö yhdistyksen satsata muutamaan isoon palkintoon vai useisiin pieniin, jotta mahdollisimman moni sijoittunut voisi saada jotain mukaansa?

Äänestyksessä voit valita 2 vaihtoehtoa.

Eve87

#1
Ruusukkeet on mieluisimmat.  :P

Toki pet-luokissa voisi olla enemmän pienempiä palkintoja, erityisesti juurikin hyödyllisiä kuten nuo ruokapalkinnot ja virikepalkinnot :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

spellcaster

#2
Mahdollisimman monelle pieni palkinto ja ruusukkeet saivat täältä äänen. Kovin usein tuomarit toteavat palkintoja jakaessaan että "monta palkitsemisen arvoista eläintä olisi vielä ollut", niin miksei niille sitten voisi jakaa jotain pientä lohdutuspalkinoa? :)

Maiju*

#3
Ruusukkeille ja voittajille isot ruokapalkinnot saivat äänet meiltä. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

delfi76

#4
Oisin voinu valita noi kaikki, mutta ruusukkeet ja mahdollisimman monelle sijoittuneelle pieni ruoka palkinto sai nyt meidän äänet.

Janzu

#5
Sert- ja Kumakortit saivat ääneni syystä, että ovat todella hieno ja ainutlaatuinen muisto varsinkin harvemmin sijoittuneille.
Lahdessa naaraani sai Kuman turkista ja olisin mielelläni ottanut siitä mukaan kortin 'todistusaineistoksi'. Ruusuke saatiin, mutta ei sitä loppupeleissä enää muista, mikä ruusuke saatu mistäkin, ellei sitä ala tussilla suttaamaan. Ruusukkeet vievät myös ylimääräistä tilaa, kortit saa helposti kansioon muiden papereiden väliin.  :)

tiiahei-

#6
Ruusukkeet ja pokaalit saivat minun ääneni (:

Lainaus käyttäjältä: "Janzuu"Lahdessa naaraani sai Kuman turkista ja olisin mielelläni ottanut siitä mukaan kortin 'todistusaineistoksi'. Ruusuke saatiin, mutta ei sitä loppupeleissä enää muista, mikä ruusuke saatu mistäkin, ellei sitä ala tussilla suttaamaan. Ruusukkeet vievät myös ylimääräistä tilaa, kortit saa helposti kansioon muiden papereiden väliin.  :)

Olisiko mitään ideaa kirjoillaa sinne ruusukkeen taakse olevaan paperiin mistä ja milloin se on saatu? (: Näin minä ainakin teen!

Itsellä on sekä Kuma-kortti että Serti, mutta jostain syystä minusta ruusukkeet ja pokaalit ovat paljon kivempia. On kiva saada hamsterien palkinnot näkyviin, eikä piilotella kansioihin (: Kaikilla toki saa olla omat mielipiteensä!!

Ruokapalkinnotkin ovat tietty tosi kivoja, mutta jotenkin musta on kiva et palkinnot ois sellasia ''kestäviä'', mutta taas toisaalta se ruokapalkinto KuMan tai sijoituksen ohella on ihan kive juttu!

Minun mielestäni tämän hetkiset näyttelypalkinnot ovat juuri hyvät, eikä niitä tarvitsisi alkaa muuttelemaan (:

wiidii

#7
Lainaus käyttäjältä: "tiiahei-"Ruusukkeet ja pokaalit saivat minun ääneni (:

Lainaus käyttäjältä: "Janzuu"Lahdessa naaraani sai Kuman turkista ja olisin mielelläni ottanut siitä mukaan kortin 'todistusaineistoksi'. Ruusuke saatiin, mutta ei sitä loppupeleissä enää muista, mikä ruusuke saatu mistäkin, ellei sitä ala tussilla suttaamaan. Ruusukkeet vievät myös ylimääräistä tilaa, kortit saa helposti kansioon muiden papereiden väliin.  :)

Olisiko mitään ideaa kirjoillaa sinne ruusukkeen taakse olevaan paperiin mistä ja milloin se on saatu? (: Näin minä ainakin teen!

Mä en koskaan ole kirjoittanut kortin taakse mitään kun se ainakin ennen vanhaan vaikeutti sitä palauttamismahdollisuutta. Sitten kun niitä ruusukkeita on laatikollinen niin on ihan luontoystävällistäkin palauttaa ne yhdistykselle hyötykäyttöön..

Ainoastaan isot BIS- ja muotovalioruusukkeet olen säilyttänyt tekstien kera.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eve87

#8
Voihan sinne ruusukkeen taakse kiinnittää jonkun lapun, että sen voi sitten palauttaa myöhemmin, kun niitä alkaa laatikkotolkulla olla  ;)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Marla

#9
Mä kirjoitan itse sinne taakse kevyesti lyijykynällä näyttelyn ja hamsterin tiedot, jolloin sen saa kumitettua siististi pois palauttaessa. Valioruusukkeisiin ym. kirjoitan kuulakärkikynällä, koska niitä en ole missään nimessä palauttamassa.