Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Ramone

Meillä viimepoikue oli jotain merkkejä :)

u.Gant
u.Tommy Hilfiger
u.Paul Frank
u.Marc O'Polo
n.Diesel
n.Burberry
n.Peak Performance
n.Guess
n.Louis Vuitton
Onko ketään HELSINGISSÄ asuvaa joka voisi ottaa viikonloppuna syrkkivauvan kotiinsa, ja tuoda sen tuonne näyttelyyn mukanaan? Hamsu tulisi Kouvolasta asti, ja he ovat nyt viikonloppuna tulossa helsinkiin käymään. Maksan kyllä vaivannäöstä.
Kun muuten pieni hamsuvauva ei saisi mitenkään kyytiä.
Iso kiitos jos joku voisi!
...Tosin, tuolla se naaras nyt riehuu ja pomppii ja kiipeilee, että luultavasti ei sit ollu tiinenä..
Naaraan  astutuksesta nyt tasan 17vrk, ei olla nyt täysin varmoja onko se tiineenä... Ainakaan iso poikue ei ole tulossa, jos tulee. Mitenkä jos ne ei ens yönäkään synny, ja en tiedä onko se tiinenä vai ei, niin soitanko el.lääkärille, vai pystynkö itse varmistamaan asian?
emä: satiini normaali
isä: ps valkoinen

Mitä väriä? Pitääkö uroksen kantaa satiinia että sitä voi tulla?
Ei tarvi kirjoittaa ps versioita näistä, kun naaras ei sitä kanna.
Viimeks meillä oli näitä jotain kreikan jumalia ja jumalattaria teemalla olevia.

n. Afrodite
n. Athene
n. Dionysos
n. Discordia
n. Neaira
u. Hermes
Tässä vielä kuvia :) Tuskin näistä yhtään enempää on apua, mutta laitan kumminkin :)
Mä epäilen tytön olevan vain vähän värivirheellinen.

juu sillä on hivenen noita valkosia karvoja turkissakin (en tosin tiedä miltä tyttö nyt näyttää).
toi avatarkuvassa oleva musta vkkk ei oo sama kuin tuo pikkuinen musta kk. eli keskiläntti on keltainen ja ns. ylä ja ala läntit valkoisia.
Tässä kuva tytöstä hiukan vanhempana.

löyty näköjään tällänenkin :)
Onkohan tää mun kasvattityttö Dionysos mahdollisesti joku white vai miksikä niitä sanotaan :)? Emällä joka on kyyhkis kk ei mitään valkosta oo (ellei sit lasketa sitä minimini laikkua vatsan keskellä, joka on myös tämän emällä, joka on musta), mut isä oli normaali vn, niin siitä ei sitte tiedä :)
Eli huomatkaa myös erottaa keltaiset kilpparilaikut valkoisista :D
Vai onkohan hän vaan huono musta kilppari, jolla on tolleen sekottunu valkosta.

Dionysoksella kuvassa ikää hiukan reilut 2vk
:)

e. normaali (kantaa mustaa ja cremeä, mutta tosi pitkältä, eli muutama hamsu sieltä viimisistä sakaroista sukupapereissa oli musta ja creme)
i. hopeanharmaa (kantaa mustaa ja cremeä)
?

Tosin luulisin, että tulis normaalia, hopsua (ja sitte ehkä mustaa ja cremeä) Mut onko muita värejä vielä:)?
Piti eilen astuttaa yks naaras. Sillä sit oli kiima, tai se hais pahalle, ja oli ed.kerralla (4pv) sit ollu kiima. Nyt se oli iha vauhkona, ja pari kertaa jäisiihen asentoo. Sit laitoin sen sen uroksen kans, mut sepä vaan juoksi uroksen perässä. Sit tunnin välein koitin laittaa, mut ei onnistunu, aina sama juttu.

Nyt kun sillä tulee seuraava kiima mahd4pv päästä. Niin mahtaako olla samaa pelleilyä taas? Siis vai voiko olla vaan tollasia "huonoja kiimapäiviä" ?
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"FIN VLH mitä meinaa kyseinen näyttelymeriitti?:D

Suomen Valiolemmikkihamsteri.

onks tää muuttunu vai onks se edelleen se SHY VL?
Sitten on ollu niitäkin tapauksia, kun olen hopeamustana Desigr-Amman ilmoittanut. Sitten se on kuitenki ollu luettelon mukaan standardeissa. Ja kun oon menny tuomareille tästä sanomaan, on vaan sanottu jotain sinne päin,että tää on nyt tässä luokassa, ja ei siinä mitään hopeeta oo, niin arvostellaan mustana ja standardeissa...