• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Knikki eli häntämutka

Aloittaja Mustikkamaan, 23.08.07 - klo:20:33

« edellinen - seuraava »

jonna

Varmaan suurin ongelma näyttelyitä ajatellen on se että raja mutkien kanssa pitää vetää johonkin mutta mihin. Löysä letkuhäntä on helppo katsoa tapaturman piikkiin mutta sitten tämmöinen jäykkä ja reilusti mutkalla oleva on melko mahdoton sanoa onko se synnynnäinen vai ei.

Sintturainen

Niimpä sehän se on. Mulla on muuten nyt hamsut noissa terroissa joissa katto on niin korkealla tarkoituksella että eivät pääse kiipeilemään. Ei oo yhtään knikkiä niillä ollut, yhen sankarin laitoin dunaan niin tasan 3kk ikäisenä tuli hännänpäähän tälläinen pehmeä mutka  :prll:

EmmaTi

Kyllähän noi epämääräiset hännät syö motivaatiota pahasti.
Ensin löydät jonkun kiinnostavan hamsun kasvatusta ajatellen ja roudaat sen toiselta puolelta Suomea ja sitten kun se alkaa olla astutusiässä niin hännässä onkin JOTAIN. Sitte näperretään että mikä siinä on vai onko mitään.
Ja toi kiipeilyhomma kans kovasti mietityttää, kun ei ihan niin pelkistettyä asumustakaan haluais pitää, jossa ei olis mitään mistä ylettyy sinne kattoon. No dunathan on niin matalia että sinne pääsee pakostakin.
Noihin pinnahäkkeihin oon harkinnut sitäkin että laittais jonku pleksin tai muun levyn sinne pinnahäkin katon sisäpuolelle että sinne ei pääsisi kiipeilemään.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: EmmaTi - 14.03.13 - klo:10:23
Ja toi kiipeilyhomma kans kovasti mietityttää, kun ei ihan niin pelkistettyä asumustakaan haluais pitää, jossa ei olis mitään mistä ylettyy sinne kattoon. No dunathan on niin matalia että sinne pääsee pakostakin.

Tämäpä just. Olen tykästynyt nyt noihin pariin dunaan, jotka juuri hommasin. Toisessa asustaa hieno tuontiuros odottamassa "käyttöä". :icon_cheesygrin: Sehän keksi edellisiltana vihdoin ne kattoritilät, eikä ole siitä asti muuta tehnytkään kun roikkunut ja putoillut sieltä. Sisustuksena on mm. rappusellinen isohko möksä ja kattoon ripustettu kookospähkinäpesä tikkailla, joita en haluaisi ottaa pois. Sitä paitsi kaveri kiipeää kattoritilöihin kuitenkin jyvätikkua pisin kauhealla vaivalla, jos ei muuta. :nuts:

En näyttelyitä niinkään murehdi (vaikka onkin tylsää, kun ei ole oikein mitään vietävää), mutta juuri tuota jalostusta.