^Laitoin takaisin. Olen sanojeni takana, mutta suuresti vaan ärsyttää ja kummastuttaa että kun kirjoitin nuo viestit niin jokapuolelta alkoi kuulua juoruja, jopa että vahinkopoikueeni olisi tahallinen isä-tytär yhdistelmä (eikä se edes ole sitä). :shock: Kun suoraanhan ei voi ikinä tulla kysymään tai laittaa viestiä, vaan sitä pitää puida puskaradiossa tekaistuilla tiedoilla.
Pitää kai kertoa tuo vahinkopoikueeni tausta, jottei sen puiminen chatissa enää kiinnosta ihmisiä jotka eivät faktoja tiedä. Eli: eräänä iltana laittaessani ruokaa hamsuille, huomasin että yksi hamsu, pk normaali uros Soldier Of Love "Limppu" oli saanut dunansa kattoa sen verran raolleen että oli livahtanut karkuun. Etsin Limppua kaikkialta mutta en löytänyt sitä. Jaoin loput ruoat ja sain lähes sydänkohtauksen kun erään hamsun, kasvattini Keijuenkelin (synt. 12.11.) terrasta pilkisti kaksi hamsua... Limppu oli onnistunut kiipeämään yhtä häkkiä kirjahyllyn hyllylle ja hyppäämään siitä Keijuenkelin terran katolle. Siinä olevasta juomapullon reiästä se oli saanut ängettyä itsensä sisään. Joko onnekseni tai epäonnekseni Keijuenkelillä oli kiima. Onnekseni sen takia, koska muuten olisi tullut ruumiita. Toivoin kaikesta sydämestäni ettei Keiju olisi tiine, mutta minulla kun kaikki aina menee pieleen niin 13.1. Keiju synnytti 7 poikasta, joista jäljelle jäi 5 tervettä ja reipasta, nyt kolmiviikkoista. Poikasissa ei ollut mitään tarkoitettua, mutta poikasia tappamaankaan minusta ei olisi. Keiju on teiniäiti ja Limpun suku on täynnä knikkejä, poikasia EI missään nimessä tulla käyttämään jalostukseen. Olen itseäni syyttänyt kamalasti, itkenyt ja pelännyt ja ollut varma että tämä on hamsteriharrastukseni loppu. Onneksi on ollut muutamia hamsteriharrastajia jotka ovat lohduttaneet minua, että vahinkoja käy kaikille ja että parasta on että olen ollut rehellinen. En esimerkiksi väitä poikasten vanhempien olevan muita kuin ovat ja myy kuin muitakin poikasia, ja olen myös kertonut poikasten isän kasvattajalle ja pahoitellut asiaa. Kuitenkin olen varma että selkäni takana pahan puhuminen jatkuu, ja monet ovat minulle ilkeitä ja halveksivat minua. Sille en voi mitään, mutta vaikka koko poikasjuttu on minulle ollut todella harmittava, voin sanoa olleeni rehellinen.
Ja jos joku haluaa sitä lisätietoa tai haukkua minua tms. pyydän sitä yhä henkilökohtaisesti eikä missään chatissa kun en ole paikalla. Kiitos ja näkemiin.