• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Saana

#255
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Sillä mielellä lähden että näkee taas hamsuporukkaa ja pääsee turiseen. :mrgreen:
Joo, tosi kiva taas päästä näkemään jengiä! :)

Sintturainen

#256
^^ & ^ Niimpä! Vaikka mun aika meneekin varmasti pitkälti siellä tuomaripöydän takana, mutta mukava nähä porukoita pitkästä aikaa.

Nilla

#257
Kuka unohtikaan viimeisen ilmopäivän  :oops:  Ei mulla kyllä ollutkaan enempää, kuin 1 hamsu ilmotettavana. Mut ei sillä väliä, koska mä en sittenkään pääse tänne, koska viikonloppu on täynnä vähän tärkeempää menoa tällä kertaa, kuten esim. oma konfirmaatio... No, ehkä sit seuraavaan näyttelyyn!  :)

Yks assarinpaikka ois nyt sit vapaana!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Saana

#258
Ajantasainen toimihenkilölista löytyy tämän topikin ensimmäiseltä sivulta. Assareita kaivataan vielä!

Pina kaipaa apua seuraavissa tehtävissä:
Talkooväkeä näyttelyn pystyttämiseen ja purkamiseen, sekä siivoamiseen
Pet-kanien sihteeri
Pet-chinchillojen sihteeri ja assistentti
Pet-gerbiileiden sihteeri ja assistentti

Pinan talkoohommiin voi ilmoittautua joko mulle johanna.revonniemi@gmail.com

Anonymous

#259
En ota mitään sihteröintiä. kuin,
vaan tos tulee vastaan mun Astma joten en voi olla.

Saana

#260
^Luulisin, että se on aika samanlaista puuhaa, ku hamsuilla. Kaniassarit taas roudaavat kanit sylissä niin siinä tarvii jo pikkasen kanikokemusta. Laita Johannalle viestiä, jos haluat homman. :)

Eevi

#261
Jos joku hamsujen assarin paikka o tyhjä ni mun frendi saa hoitaa sen. :P
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Ninde

#262
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Ajantasainen toimihenkilölista löytyy tämän topikin ensimmäiseltä sivulta. Assareita kaivataan vielä!
Sieltä puuttuu kääpiöiden ulkkistuomarit ja heidän apurinsa.

Saana

#263
^Hyvä kun huomasit. En nyt kerennyt katsomaan, kuka on lupautunut ja mihin. Töiden jälkeen sitten ellei joku muu ehdi ensin.

Eevi, mikäs mahtaa olla frendisi nimi?

ammie

#264
Tässä on tainnut käydä niin, että kun kääpiöiden ulkkostuomareita ei lukenut listassa, niin heille ei oo ketään myöskään lupautunut assareiks/sihteereiks. Ainakin selasin koko ketjun läpi, eikä mun silmääni osunut muita sihteereiksi/assareiksi lupautuneita kuin he, jotka jo listalla ovat.

Paitsi NormaJeane, ootko tulossa paikalle ja kenties assariksikin?  :)

Mä voin toimia sihteerinä (tai miksen assarinakin), mikäli joku muu hallituslainen repeis infoon. Täytyy selvittää.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#265
Parashan olisi että hallituksen ulkopuolisista ihmisistä saataisiin puuttuvat assarit ja sihteerit, jotta hallituslaiset pystyvät tekemään heille kuuluvia muita näyttelytöitä! Eli aktivoitukaapas, hamsuharrastajat!
...etukäteen ilmoittautuneille assareille ja sihteereille luvassa talkookortit.  :)

Saana

#266
^NormaJeane on lupautunut muistaakseni rotille johonkin hommaan.

Pieni tuomarimuutoskin tulee eli Marjut Kaakinen arvostelee lemmikkikääpiöiden lisäksi myös lasten lemmikit. Näin Harjun Heidi vapautuu tekemään harjoitusarvostelua ulkomuotokääpiöille. :)

Vevve

#267
Eläinmäärät on nyt tiedossa, jippijee!

lk syyrialaiset 39kpl
pk syyrialaiset  74kpl
ei-standardi syyrialaiset 20kpl
standardi campbelli 11kpl
koestandardi campbelli 11kpl
talvikko 45kpl
standardi roborovski 17kpl
ei-standardi roborovski 9kpl
kiinankääpiöt 14kpl
lemmikkisyyrialaiset 110kpl
lemmikkikääpiöt 24kpl
lasten lemmikit 9kpl

jensku

#268
^ Huih! 110 lemmikisyrkkiä. :c8  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Henni

#269
Onpas lemmikkisyrkkejä PALJON :shock:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa