• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Rauhaisa

#375
Ne juomapullon reiät on kyllä vihon viimisiä. Oli kerran eräs muovista enemmänkin tykkäävä hamsu siskoilla hoidossa ja eiköhän tytöt unohtanu siivoomisen jälkeen tukkia reiän tarkoitukseen varatulla mutterisysteemillä... Seuraukset oli sitten sen mukaiset :roll:
Kämppiksenä talvikkoherra Robin

Monsterhamster

#376
Mä oon niin rakastunu noiden terrojen ulkonäköön <3 Niin paljon kauniimpia kuin dunat! Meiltähän siis löytyi kellarista tuollainen n. 69x35 akvaario, johon meidän kalat on pitänyt siirtää jo pidemmän aikaa... Nooh, päätettiin olla siirtämättä kaloja mihinkään ja pistin toisen Pooposista (Suklaasydän) sinne :) Minidunassa siis ennen asui (joka ei mikään hulppea asumus ole, varsinkaan robolle), ja näyttäähän tuo paljon kivammalta vaikka ei paljoa olekaan suurempi :)

Nyt kun keksisi tuolle toisellekkin robolle isomman asumuksen, niin olisi kiva :) Asuu nyt siis minidunassa. Ja Hippiksellä sitten tuo Gabber medium(?) duna, joka on kanssa ihan ok kokoinen.
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Anonymous

#377
Aishan terra 100x40x40 (makso 10€)


Alicen terra 100x35x40


Molemmissa näköjään asukitkin esillä.

Markka

#378
Ihmettelin ensiks kun sanoit että molemmissa asukit esillä. Luulin Alicea jokskin puupalikaks :oops:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

yennni-

#379
eilen tuli meidän uusi terra 100x40x40  :lov  nyt pikkupampula asustaa siellä puukalusteittensa kanssa  :sydan
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

diiah

#380


Tuommoinen viritelmä Paarmalla. :)
Terra olis kyllä paljon nätimmän ja siistimmän näköinen, kun noi ylikirkkaat häkit/dunat. Meiän hamsu tykkäili kans järsiä juomapullon aukkoa, mutta ei se siitä suurentunut. Ja nyt se on jättänyt sen järsimisen kokonaan pois.

Pikkunenkin päässyt kuvaan, putkessa chillailee. Hih.

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

Markka

#381
Varmaan aika hauska tuo häkki-duna viritelmä :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Eevi

#382

Epun terra




Deean terra
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#383
Sain ilmatteeks 76cm leveen terran. Paljoa leveempää tuohon hyllykköön ei mahtuiskaan. Tuli vähän ängettyä täyteen tavaraa, mutta puuhastelusta päätellen Gorbatsov viihtyy uudessa asumuksessaan. Sain tuollaisia isoja juoksupyöriä tuossa joku aika sitten ja mahtuvat vain dunia korkeampiin terroihin, joten vihdoinkin sain niillekin käyttöä.

Markka

#384
Hienoja terroja :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Miamaa

#385
Mä sain juuri ensimmäisen terrani, pitää katto väsätä, niin saa käyttöön :). Onkohan käytössä paras pelkkä taiteltu verkko vai rimojen kanssa?

Tosin nythän mulla jää tilava häkki ihan ilman asukasta  :teipit
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Vevve

#386
^ Mä tein vaan vahvasta verkosta taittelemalla kannet, ihan hyvät ja kestävät mutta ei niin nätit kannet tuli.

Miamaa

#387
^ eli huomenna rautakauppaan ja verkon kimppuun :)
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

spellcaster

#388
Ei mulla muuta mutta diiahilla on ihanat tapetit  :sydan

diiah

#389
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Ei mulla muuta mutta diiahilla on ihanat tapetit  :sydan

Kiitos, itekin tykkään tosi paljon. Oli aika sattumaa, että tuollaista löytyi, sillä tuollaisia olen aina etsinyt.  :)

Ettei ihan off-topickiksi mene, niin voisin sanoa, että Eevin terrat on juuri sellaisia, kuin olen itsekin halunnut. Mukavan näköinen, kun tavarat ovat puisia. Itse, kun en tosiaan välittäisi niistä kirkkaista muovisista tavaroista. Aivan ihania siis!  :)

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]