• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kysymyksiä kääpiöhamstereista

Aloittaja Suskiotus, 16.07.07 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

Giasa

#60
Mistä lie johtunee tämä:
Vähän aikaa sitten toinen robo oli aivan uupunut jne, ja ajattelin että niillä on keskenään jotain kränää. -> Erotin ne. Sitten kumminkin huomasin, että ne eivät silti olleet kovin innoissaan, ja pikkuhiljaa annoin niiden tottua toisiinsa kunnes sitten taas laitoin samaan. Ei ole ilmennyt mitään poikkeavaa, yhdessä elävät taas onnellisina 8)
[size=85]Ruudun takana Giasa, roborovskit Alfred ja Eevert, sekä gerbiilineidit Elyssiah ja Eleazar[/size]

Cami

#61
Moi!
Miten te yleensä erotatte robojanne toisistaan?:roll:  
   Kun mä en erota niit ulkonäöltään vaan niiden luonteeltaan, ja olis ihan mukava näin silmin nähden erottaa että kuka on kukin XD
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Janskuli

#62
miten kauan juoksupyörä saa olla häkissä per päivä vai saako se olla koko ajan?  :)

R.I.P
Tiuhti 01.10.2012 - 15.07.2014
Unna 25.02.2012 - 19.05.2014
Lumi 23.03.2010 - 29.02.2010
Nella 07.02.2008 - 08.04.2010
Bella 07.02.2008 -17.02.2010
Cindy 12.05.2008 - 27.09.2009
Nana 10.5.2006 - 3.2.2008

Heli

#63
Robot ei tarvitse juoksupyörää ollenkaan.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Maikkis

#64
Lainaus käyttäjältä: "Cami"Moi!
Miten te yleensä erotatte robojanne toisistaan?:roll:  
   Kun mä en erota niit ulkonäöltään vaan niiden luonteeltaan, ja olis ihan mukava näin silmin nähden erottaa että kuka on kukin XD

Mä erotin mun robot siten et toinen oli hieman pienempi ja toisen pää oli hieman kapeampi. Kyllä mun silmä oppi nopeasti ne erottamaan toisistaan.

Somnium

#65
Luonteesta ja kyllä ne ulkonäöltäänkin eroavat. Itse erotan Cappuccinon ja Caferinan siitä että Caferina ei pelkää niin paljoa jos tulee terran lähelle mutta Cappuccino säntää heti piiloon kun tulee viereen. Caferinalla on harmaampi turkki ja toisessa korvassa on pari reikää mitkä ilmeisesti sisarukset ovat haukanneet aikoinaan.
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Minski

#66
Lainaus käyttäjältä: "Cami"Miten te yleensä erotatte robojanne toisistaan?:roll:  
   Kun mä en erota niit ulkonäöltään vaan niiden luonteeltaan, ja olis ihan mukava näin silmin nähden erottaa että kuka on kukin XD
No mulla on vaan 1 samassa dunassa asustava robopari ja ne on isä ja poika; Romildo ja Ramiro. Ne erottaa siitä, että Ramiro-poika on isäänsä 2 kertaa isompi :P Ramirolla on myös pyöreämpi pää, nätimmät kulmakarvat ja se on myös kesympi. Romildo on kapeapäisempi ja muutenkin hintelämpi ja väriltään punertavampi. Ne on tosi helppo erottaa toisistaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#67
Mä taas tunnistan siitä, että Sigrid on Zeldaa hieman pienempi, ja Sigridillä on kapeampi pää, ja Zeldalla on hieman punaisempi väri ja paremmat kulmakarvat ;) Zelda on myöskin hieman kesympi.

hamsteri

#68
mitä kiinankääpiöhamsterit syö  :roll:

Marla

#69
Lainaus käyttäjältä: "hamsteri"mitä kiinankääpiöhamsterit syö  :roll:
Samaa siemenseosta, kuin muutkin hamsterit. On kuitenkin saatavilla erityisesti kääpiöhamstereille suunnattua siemenseosta, joka on pienempää kuin tavallinen. Itse annan Prestige -merkkistä kääpiöhamsterisiemenseosta.
Tietysti myös tuoreruokaa tulisi antaa, kuten muillekin hamstereille.

Kannattaa googlettaa sanalla 'kiinankääpiöhamsteri', sillä monien kiinarikasvattajien sivuilta löytyy erinomaiset ohjeet hoidosta :)

Ninde

#70
Hoito- ja ruokintaohjeet löytyy tietysti myös Hamsteriyhdistyksen kotisivuilta.

hamsteri

moi
#71
kiiti  :oops:

hamsteri

#72
Mikallainen  hamsun häki pitää olla. :roll:

Ninde

#73

Tiiina

#74
Onko robot samanlaisia yöeläimiä kun syrkit vai onko ne päivällä enemmän hereillä? Kävin kattomassa yhessä eläinkaupassa ja siellä ne viipotti mennä ihan normaaliin tapaan. Tottakai se on eri asia kaupassa, mutta ihmettelin kuitenkin :D
kiitos kysymästä, pidän kiinni tästä ystävästä.