Joulukalenteri 2012

Aloittaja Sintturainen, 22.11.12 - klo:09:15

Sintturainen

Joulukalenteri 2012, mene avaamaan päivän luukku:

Tehdäänkö tänäkin vuonna? :) Täähän on toiminut niin että 24 kuvaajaa ilmoittautuu, sit arvotaan luukut ja jokainen tekee omana päivänään jouluaiheisen kuvan, johon voi lisätä luukun numeron, tekstiä...yms. Nää on lähetetty yhelle ihmiselle kaikki kuka sit laittaa ne oikeana päivänä foorumille... Jonakin vuonnahan oli sellainen hieno kalenteripohja, mutta se ei ilm. nyt oo käytössä. Oiskohan täällä ketään nördeä joka osais tehä??  :haha:

Sintturainen

Minä voin hoitaa kuvien vastaanoton ja arpomisen :) Tarvittas siis 24 luukun tekijää. Ite voin tehä yhen, eli siis 23  :peukku: Ilmoittautukaas tähän ketjuun!

P4tt4

~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Viljami

Mie voin jonku luukun tehä!

Alkemistin

Voin lähettää saman kuvan kuin Candycaneen, jos sopii.. Melkein voisin luvata tuon koodinpätkänkin www-joulukalenteriin, mutta varmistelen vielä ensi viikolla. En rehellisesti sanoen aio sitä itse koodata, kun saan tod.näk. valmiin pohjan tilaustyönä - ja oma nördeilyaika menee hamsterit.netin parissa :icon_e_geek:

p.s. Meidän kuvassa sattuukin muuten esiintymään Illuusia :icon_e_biggrin:

Rukyo

Mullekki sit joku luukku! :)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Sintturainen

Hoplaa, oisko vapaaehtoisia luukkujen tekijöitä, joulukuu vaihtuu ens viikolla!!!

Viljami

http://www.joulukalenterit.fi/ Tuolla voi tehä joulukalenterin ja tosta teen joulukalenterin blogiinkin...

Minnaw

Oxalis - talvikkokasvatus

Sazki

Ilmeisesti pitää olla hamsteri kuvassa?:D Hiiristä on jouluisia kuvia, mutta kai mä voisin hamsuistakin sellaset ottaa :)
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Janzu

Mä voin ottaa yhden luukun jos loppukuusta (miel. 18.12 ->) saan, aiemmin en uskalla luvata että mahdollisuuksia kuvailla on.

Sintturainen

Vielä tarvittas osallistujia! Hopihopi!

Harmi vaan että viime vuoden kalenterikuvat ei näy, mutta tuolta voi lukea viime vuoden joulukalenteripulinaa -> http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=10063.msg169954#msg169954

Mianna

Mäkin voin ilmottautua kynnellekykeneväksi ja tekasta luukun (tai vaikka parikin jos on pulaa tekijöistä)  :icon_smile:

MirkkuH

Mä voin tehdä kanssa jonkun luukun, kerro vaan ajoissa minkä  :icon_smile:

Eve87

Wonderland's Hamstery