Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

Ninde

Enpäs mä taidakaan tulla, kun on just tuona viikonloppuna niin paljon tapahtumia täälläkin päin! :)

Katitar

Onko jo paikka selvinnyt?  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

viiru

Paikka kerrotaan kyllä, kun se on vahvistettu. Emme tahallisesti koskaan panttaa mitään informaatiota.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sirpa

Mekin olemme suunnitelleet *** tuomista näihin Tampereen näyttelyihin. Kas kun olemme itsekin tamperelaisia, niin matka ei ole ongelma. Toivottavasti se siis järjestetään!
Itse mietin vielä, että ilmoittaisinko *** ainoastaan ulkomuotoluokkaan vai sekä ulkomuoto- että lemmikkiluokkiin. Siinähän menisi tietysti kumpikin luokka samalla, mutta *** suhtautuminen asiaan mietityttää. Se kun saattaa olla joskus varsin äreä, ainakin jos sitä uniltaan häiritsee.

lapanen

Onko kukaan menossa Kotkan seudulta/lähistöltä näyttelyyn? :P

Vevve

Mä olen ehdottomasti tulossa kun sain nyt varmistettua kyytini sinne. Tällä kertaa saankin mukaan kaksi nuorikkoa ensikertalaista, noita vanhempia olen kärrännyt näyttelystä toiseen koko kevään.

jennu

Kiinnostaisi tulla tuon toisen hamsuttimen kanssa, niin päästäisiin ulkkista kokeilemaan :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

eta

Tänään huomasin että samana päivänä on mopsi-tapahtuma Kiikoisissa joten meiltä jää nyt sitten tämä näyttely väliin.

GaneshaX

Oi että tuntuu tavallaan kamalalta odottaa syksyä keskellä kesää, mutta kovasti odotan tätä näyttelyä. Kun on niin lähelläkin. Ainakin on aikaa miettiä, että ketä lähtisi mukaan... :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

^ihan sama juttu mulla. ja harmi ettei eta pääse tulemaan oli Jyväskylässä kiva rupatella. Mut onneks GaneshaX:n tulee ni tietää että on nauru herkässä taas  :D

Mustikkamaan

Mä tuon paikalle käytettyjä, myytäviä bokseja sun muuta romua. Pitäiskin pian ottaa kuvia ym. ja laittaa myynti-ilmo, että ihmiset osaa varautua :D Jos sais vähän tyhjennettyä tota varastoa...

Pitää kattoa jos tois jonkun hamsunkin ees lemmikkeihin, riippuen että kuka on tuomarina että mitä kehtaa tuoda :D ...toiset tykkää muhkummasta!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

^ Laitalaita, mulla on ainakin aina tarvetta kaikelle ylimääräiselle roinalle...  :D

Marla

Mä en tiedä, kehtaanko tuota yhtä akkaa tuoda, se on ihan tajuttoman tuhdissa kunnossa - näyttää siltä kuin olisi tiine, kun ei kumminkaan mitään plösöä ole.

Mut jos jollain olis ylimääräisiä metallisia juoksupyöriä (sellaisia, jotka eivät pidä kovaa meteliä) niin mä ostaisin enemmän kuin mielelläni. Täytyykin olla hyvissä ajoin tutkimassa, mitä tavaraa ihmiset tuo myyntiin. Mulla ei taida olla mitään myytävää, kun en tuosta minidunasta raaski luopua, jos joskus tulisi käyttöä.
Saatan tuoda yhden-pari nuorta syrkkiä myyntiin, jolleivät mene aiemmin.

llaura

Nyt ihan näin ensikertalaisena hamsterinäyttelyyn tuolloin 2.8 tulossa, niin mitä minun pitäisi ottaa huomioon näin yleisesti?
Kun enemmän kaninäyttelyitä kiertänyt   :D
Juoksupyörää kuluttaa kotona;

Sulo, musta pk uros <3

jjenna