Virikkeitä hamsterille

Aloittaja Tuhatkauno, 18.08.15 - klo:05:59

Tuhatkauno

Hassu kysymys kenties, mutta oletteko pitäneet radiota päälle hamsterille? Äänenvoimakkuus säädettynä siis juuri ja juuri kuulokynnykselle, ei tietenkään mitään discoteekin volaa. Eläinhän ei paljoa piitanne, että tuleeko heviä, räppiä tai klassista - paitsi voisin kyllä muistella toisessa yhteydessä pari hauskaa anekdoottia jo aikaa sitten edesmenneestä koirastamme:-) . Mutta itseasiassa äidilläni oli ilmeisesti tapana jättää kelloradio hiljaiselle, jättäessään kissan ja koiran työpäivän ajaksi kotiin.

Mietityttää tuo meidän puolitoista-vuotias syrkki, joka vaan kököttää kopissaan, vaikka tarjotaan välillä ulkoilua olohuoneen lattialla.Että onko ikävystynyt tai onko se vaan ikä? Toisaalta hamsumme  tuntuu kyllä tykkäävän ihmisistä. Ei rimpuile kun otetaan käteen. Hamsun häkki on keittiössä. Siellä saattaa joinakin varhaisina aamuina olla kuono sojossa, kun menen keittelemään kahvia.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Tuhatkauno - 18.08.15 - klo:05:59

Saattaa olla jo ikä. Hamsterit vanhenevat kauhean eri tavalla. Joku päälle vuoden ikäinen käyttäytyy jo kuin vanhus ja toinen on vielä aivan teini (kuten meidän Gnoomi).   :no:
Radiota en ole muuten kokeillut.