Miksi oma hamsterinne on paras?

Aloittaja talvikko00, 03.04.14 - klo:20:22

talvikko00

Miksi oma hamsterisi on paras?(totta kai Se on) :loov:

Emma selin

Koska mun hamsteri on sylivauva ja unikeko :enkeli: :no:

Miia

Koska, appi oli viikon hoitanut karvapalloa. Kaikki oli sujunut hyvin, viimeisenä hoitoaamuna, päivänä jolloin illalla tulimme itsekin jo kotiin, appi sanoi ettei hamsteria aamulla näkynyt kun oli jyviä laittanut. Tämä ok, ajattelin että nukkumassa tietenkin, nou hätä.

Noh, iltamyöhällä menin sitten kutsumaan pylleröä, eikä mitään liikettä häkissä, mikä oli kummallista kun kutsusta tulee aina esiin kattelemaan. Avasin pesämökin ja ihmetys oli suuri kun pikkuherra ei ollut koko häkissä. Missä hamsteri?! "Lievä" paniikki ja syke nousi kahteen sataan, kissat välittömästi ulos huoneesta ja etsimään. Kauhulla aloin tutkimaan sängyn alla olevaa imurin putkea, sinne jos änkeää niin ulos ei pääse.. Ei merkkejä sinne menosta, papanoita siellä täällä, eli lattiatasoon kumminkin selvinnyt pöydältä.

Kohta alkaa kuulua rapinaa! Ääni kuuluu pöydän alla olevasta miniterrasta, jossa hamsu on aina sen ajan kun siivoan häkkiä! Hyvin unisen näköinen pikkupoika töllöttää kysyvänä että mikä hässäkkä täällä on  :hyper: Herra oli tiputtautunut alas pöydältä, kierrellyt ja mennyt tutun hajun perässä kiivennyt pikkuterraan nokosille :D Kyllä olen niiiiiin onnellinen tuollaisesta karvapallosta, on se fiksu! Kun ei takasin pöydälle pääse niin vaihtoehto 2 käy. :) kiipesi käsille suoraan viikon tauon jälkeen, kuin aiemminkin, ei mitenkään järkyttynyt ollut. Jalatkin kaikki pelaa, että ihmetys on suuri miten on ehjänä pöydältä päässyt. Olisiko ollut NIIN fiksu että menee ensin tuolille ja siitä alas, en tiedä :)
Syyrialainen lk hamsu Poni "UjoPiimä" Pikkutassu synt. 22.7.2017

Syyrialainen pk-poika Hilla Hiimän Hympiäinen synt. 5/2015, RIP RAKAS HYMPIÄINEN </3 31.5.2017 :'(
Kissat, Nasu synt 2007, Kirppu synt 2007, Pilli synt 6/2016, Siina synt 6/2016 ja Batman synt 6/2017  ja koiratyttö Reno synt 2008