Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Elpsu

Tuloksia?
Herraa ei paljon näe päiväsaikaan, tällähetkellä nukkuu, ja herää iltamyöhään. Kunnon unelias kaveri  :fi_lone_ranger:
Joskus raskin sen herättää, että näkisin sen edes joskus :D
Pakkohan on taas päästävä pet:eileen  :icon_cheesygrin:
-erilaisia pähkinöitä
-kurpitsansiemeniä
-rusinoita
-pilttejä
-haapahaketta
:icon_mrgreen:
-5 porraksinen tikapuu
-7 porraksinen tikapuu
-pajupesä
-ruokaa (rodoa)

Ihanaa lukea miten täällä joidenkin papparaiset/ja mummeroiset vielä on sellasia ''ikivirkkuja''  :sydan: :icon_cheesygrin:
Meiän herra täyttää kuukauden päästä 1 v.
Sillä on toinen silmä tuon tuosta ummessa, karvat juuttuneet toisiinsa ja vähän rähmii, oon sit topspuikola/keit.vedellä niitä hoidellu.
Turkki on ohentunu kaulan ja kylkien seudulta, ja pitkäkarvainen turkki tuntuu käteen hieman kuivahkolta ja EI niin eläväiseltä kuin ennen. Auttaako että lisää rypsiöljyä ruokavalioon/ ja laittaa jonkun kostean pyyhkeen häkin lähelle..?.

Se heräilee päivisin mielestäni enemmän, tekee paperi pesää terran nurkkaan, ei koppiin.. ja oon sitäkin hieman ihmetellyt :icon_cool:

Oon ruokkinut mielestäni tosi monipuolisesti herraa tuoreruoilla ym (joka pv. 2-4 lajia), ja syöttänyt laadukasta siemenseosta. Mä silti alan syyllistään itteä etten hoida hyvin. Terralla on kokoa n. 100x35x45, se ei kauheen usein pääse jaloitteleen, lähes päivittäin kuitenkin pidän sitä sylissä, ja sängyllä että saa vähän ihmetellä muutakin maailmaa..

Toivottavasti rakas eläisi vielä toisen vuoden  :sydan:
- mitä tuotteita yleensä tilaatte?
Tilaan hamsterin ruoat ja virikkeitä
- tuleeko kaikki tavarat samasta kaupasta vai tilaatko yhtä tuolta ja toista täältä ja kolmannen haet jostain liikkeestä?
Kaikki tulee samasta kaupasta.
- mikä vaikuttaa ostopäätökseen? (aikaisemmat kokemukset, hinta, kotimaisuus, et saa ko. tuotetta muualta ja haluat juuri sitä yms.)
Kotimaisuus, ja tuotteita joita tilaan en luultavasti saa sellaisia yhtä hyvin juuri mistään.
- mikä saisi sinut vaihtamaan toiseen verkkokauppaan ts. oletko uskollinen vain yhdelle?
Olen uskollinen aikalailla yhdelle: CANDYCANE. perässä tulee ZOOPLUS
- mitä toimitustapoja käytät ja mitä haluaisit? Maksaisitko esim. siitä että saat tuotteen kotiovelle (muulloinkin kuin päivällä kuten postin paketeissa on tapana) vai haluatko noutaa tuotteen (eli säästää postikuluissa) jos se on samalla paikkakunnalla?
Kun teen tilauksen, tuote tulee isona määränä kotiovelle, muutoin (pienempänä pakettina) noutopaikkaan (lähin posti), josta noudan sen itse. 5e on sinne sun tänne, mikäli sellaisia tuotteita ei mahda löytyä yhtä kivasta kaupasta. )
- mitä tuotteita et ole löytänyt näistä kaupoista ja mitä kaipaisit?
Candycanelta en oo löytänyt hyvää juoksupyörää, zooplussalta taasen- täytyy vain ootta siihen asti että raskin ostaa  :mgrin: CC on monipuolisesti tavaraa, ja oon tosi tyytyväinen, nimittäin nuita hamsutavaroita ei meinaa mm. Musteista & Mirreistä löytää niin laajalti (siellä on tosi suppeesti sitä kamaa  :c8:) , oon vaki asiakas cc.lle
^Oii mitkä nimet, cute  :icon_cheesygrin:
Kiitti hajime,
Mahdollisesti kuivikkeena oleva puru aiheuttaa sitä. Kuivikkeen vaihto meillä siirtyi kuukausisssitten hakkeesta puruun,, ja  ehkä silmien oireenkuvaann johtaa se puru.
Pitää vaihtaa takaisin josko auttas.
Miten kuivahkoa huoneilmaavoi kostuttaa hamsteria aatellen?
En tiedä tuleeko tämä oikeaan keskustelu-osioon, mutta mietityttää 10kk ikäisen hamsterini terveys.
Sillä on nyt ruvennut aiempaa enemmän joko vasen tai oikea silmä umpeutuun niin että oon joutunut itse auttamaan silmän takaisin päivänvaloon (topspuikolla, keit.ved) Silmät  vaikuttaa muuten ihan pirteiltä mutta rähmäisyyttä on jonkin verran.
Onko tämä normaalia uros syrkkihamsterille? Yleisvaikutelma on kuitenkin ok turkki/iho, ruokahalu, olemus (kiipeilee sylissä/terrassa ja on normaali itsensä).
Nimi: Morris (morso, morrison, morrismies, pikkumies..)
Koko nimi: Sateenkaaren Kymmenen Ylöspäin
Syntynyt: 10.11.2012
Väri: creme
Turkkimuunnos: pitkäkarvainen
Skp: uros
Luonne: kiltti ja helppo käsiteltävä. Energinen pakkaus ainakin.joka toinen päivä ;) ihana cremekarvapallo mies joka on vieny monen sydämen.mm.äitini, joka ei välitä kun tietyn näköisistä eläimistä. Pienenä oli tosi vilkas mutta kuoriutunut aikalaillarauhallinen hamsteri, käsittely tehnyt tehtävänsä:) ihana nappisilmä nalle korvilla <3
Kasv.Satu Karjalainen

Ensimmäinen hamsterini :3
^ Saa kopioida :mhappy:
Oulussa ei oo mielestäni yhtään semmosta 100% hyvää el.kauppaa,jossa ois kaikki kohdallaan . mut ehkä se parhain el.kauppa on lilzoo. Siellä eläimillä parantuneet olot, ainaki virikkeiden ja häkin koon kohdalla. Jyrsijöille ja kaneille on myös reilusti paremmin tavarsa kun esim. mustissa ja mirrissä. Henkilökunta on kuitenkin asia erikseen.. :icon_e_wink: itellä jäi huono maku suuhun.
Sitten mustista ja mirreistä parhain on limingantullissa!
Jooh, nykyin jyrsijänsafkat tilaan netistä. Ja usein tulee tilattua virikkeet myös. Suosin candycane.fi, zooplussaa  :peukku: