Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Anonymous

Meillä naaraat vislaa niin kovaa et kuuluu olkkariin saakka joten sitte vaan urosta kehiin.

Olive

Meidän urosten pallit on kasvaneet kaksinkertaisiksi, oikeesti  :shock:
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Heli

Meillä on vauvoja!  :lov  :lov
Saa tosin nähdä kuinka kauan, kun munhan oli ihan pakkopakkopakko kurkata pesään.  :kieli Vauvat ei ole inahdustakaan päästäneet, vaikka pitkään herättyäni kuulostelin terraarion laidalla. Sit oli vaan pakko kutsua mamma vähän herkuttelemaan ja kurkata pesälaatikkoon. Sillä oli siellä niin hyvä pesä tehtynä, että ehdin jo pettyä että ei siellä mitään ole. Kun ei ne vauvat siinäkään vaiheessa päästäneet mitään ääniä. Mutta oli siellä nakkeja sellainen sopivan näköinen kasa.  :sydan

Nyt sit vaan hirveet peukutukset päällä, että vauvat selviää. Pipu ainaskin vaikuttaa huippumammalta, mutta se on vähän herkkä stressaamaan niin jännäilen.
Destiny's hamsterit 2001-2009

karov

Oi onnea Helille  :lov

Meillä Hilaryn laskettuun aikaan kuusi päivää ja nyt löytyy mammalta n. 17 grammaa painoa lisää astutuksen jälkeisen päivän painoon ja massu on ison näköinen :)  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

KaisaM.

Kauheeta kun aika rientää! Mie eilen erottelin meidän neliviikkoiset pojat omaan dunaansa. Kuviakin olen ottanut mutta olen Kotkassa niin ei tietty ole johtoa mukana.  :roll:  Vaakaakaan ei ole mukana, viimeksi, 3vko 5vrk vanhoina painot olivat 49-79g.  :D  On ne niin ihania lapsia! Ei malttaisi luopua.  :D  Kaikilla muilla on jo koti, mutta lk rex kyyhkis kk neiti Mustela Nivalis on vielä epäselvä tapaus. :) Kun nyt osaisi itse päättää noitten hukyjen välillä!  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mrk

^^^Onnea Helille vauvoista! :lov Kiduta meitä sitten kuvilla kun kasvavat isommiksi!

wiidii

Meidän edellisen poikueen ruostetytölle on varmaankin ilmestynyt knikki.  :kieli  Ja näin nuorella iällä (vasta 2 kk), mitenköhän tuon suklaatytön kanssa sitten tekee. Kivasti menee Jauhon lapsenlapset nyt ihan hukkaan ja en pääse jatkamaan sukua enää.  :roll:  Tympii ihan mielettömästi, miksi aina minä!

Ja jos jotain positiivista niin meillä on toivottavasti tuo musta naaras nyt kantavana.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

^Pidetään peukkuja että suklaatypylle ei tulis!

Meilläkin on hopsu tyttö kantavana, ei voi enää erehtyä, tai sit on kyllä erittäin tukevasti valeraskaana.

Muutenkin hamsut on ollut kiinteytyskuurilla Oulun näyttelyä ajatellen (Jyväskylästä saatiin palautetta että saisivat olla kiinteämpiä...) ja näyttää toimineen  :)

Olive

^Millasella kiinteytyskuurilla?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Marla

Cindyn pesästä kuuluu aika ajoin pienoista vikinää ja neidin vauvamassu on kadonnut, joten eiköhän kaikki ole mennyt kivasti. :) Luonnollisestikin Cindyn terveys on se kaikkein tärkein, ja tunnollisesti neito on pysynyt pesässä, käyden vain syömässä, juomassa ja tarpeillaan ulkopuolella.
En ole pesään onnistunut vielä kurkkaamaan, kun Cindy vahtii sitä kovin ahkerasti - vähäsen kun rasahtaa tai neiti muuten aistii jotain, ollaankin jo pesän suulla valppaana ja kierretään ympäristö läpi. Ei vaikuta stressaantuneelta, mutta kovin valpas kyllä on.

Anonymous

Voi että meidän Murun poikaset on sitten kilttejä ja niin suloisia  :lov

karov

Oi onnea Marlalle jos siellä jotai vaaveja ois :lov Kuvia sitte ku pääset pesään kurkkimaan  xD  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Meillä on vauvoja!  :lov  :lov
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Cindyn pesästä kuuluu aika ajoin pienoista vikinää
Onnea molemmille :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

Kiitoksia onnittelijoille! :)
Kuvia toki heti tulossa, kunhan Cindy antaa pesään kurkistaa. Ainakin muutama nakki siellä on. :sydan

ammie

Tampereella päin on koko ajan jollain jotain pikkuhameja pesässä telmimässä, niin kyllä tässä vahvempikin meinaa sortua.  :P
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.