Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Lautsi

Meidän toiset syrkkilapset on nyt 4 päivän ikäisiä :) nopealla vilkaisulla n. 7 muksua mikä olis varsin sopiva määrä kun edellinen poikue oli aika iso. Sit olisikin jäljellä 2 robo pariskuntaa joilta odotellaan lapsia. Sit taas keväällä seuraavan kerran. Toivottavasti noi robot nyt viittis lisääntyä et saisin sukuja jatkettua :)
-Fluffy's syyrialaiset-

Katitar

Noh, syntyihän meillekkin vihdoin tenavia.. kylläkin tuosta parista, joka on ollut yhdessä sen parisen kuukautta. Nuo kauemmin olleet parit eivät vain viitsi/halua/jaksa/osaa/jotain?  :nuts:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Unipallo

VIHDOIN alkoi tapahtua! Meillä laitettiin tänään cinnamonsyrkkejä tilaukseen.  :jiihaa:

gimlixx

^ Onko Fusilli asialla? :)

Eve87

No jo uskaltaa hehkuttaa.

Meillä viipottaa 10kappaletta R-syrkkilapsia  :loov:  Tuli kaikkea mitä toivoinkin, itselle jätettäväksi pk hopeamusta kilppari naaras ja homuke uros  :sydan:

Nyt vain odotellaan, josko syntyisi tuosta seuraava syrkkipoikue pkr musta x pk hopsu.

pitäisi varmaan laittaa myös pikkukinkkejä tilaukseen hiljalleen  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 31.12.13 - klo:14:23
^ Onko Fusilli asialla? :)

Hänpä juuri.  :peukku:  Eilen sitten oli h-hetki ja uroskin oli jopa kartalla, tähän asti ukkeli on ollut täysin tietämätön koko touhusta...  :wassat:

Ely

Huh, olin pitämässä pk sinisen uroksen tästä poikueesta mutta uteliaisuus voitti ja päätinkin pitää sen sijaan lk ruskeasilmäisen luonnonsinisen  :icon_cheesygrin: Saa tuostakin sitten aikanaan sinistä ulos, kiinnostaa vielä nähdä miten tuo väri kehittyy  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Lainaus käyttäjältä: Ely - 02.01.14 - klo:23:12
:peukku:

GaneshaX

Ja niinhän siinä taas kävi, että mulla on kaksi naarasta siinä iässä, että ne pitäisi astuttaa...
Toisesta yhdistelmästä tulis luonnonvalkoista ja toisesta cremeä ja soopelia. Punasilmäset yllärit olis niin pop  :sydan:

Päivänvalon sain hamsulaan jo :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ely

Voi onnea, meille syntyi taas pitkästä aikaa roboja  :icon_cheesygrin: :sydan: Pitäisi tulla laikukasta ja lakillista. Nimetkin olen näköjään jo niille päättänyt jo aikoja sitten.  :icon_mrgreen:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ana

Meillä eilen valkoset astu jee. Kohta on toivottavasti pikkulumipalloja <3

Alkemistin

^Jipii! Kevät tulee sitten niillekin  :haha:
Meillä kanssa saatiin kaksi sinistä pölypalloa yksiin eilen, joten josko nyt... Neljä hutia jo eri naarailla, joten thumbs up.

Unipallo

Ei perkules, olikin unta se Fusillin tiineys. Nyt meni uros vaihtoon, ihme juttu, ei saanut mitään aikaan vaikka näytti onnistuvan.  :wassat:

Tinjau

Täällä on huomenna 2vko vanha poikue teemalla Talvi :D yleensä olen nimet keksinyt jo monta kuukautta ennen poikuetta, nyt vaan lyö tyhjää.

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 26.01.14 - klo:20:47

Lumienkeli nyt ainakin  :haha:  Ja Pakkasukko, vai oliko jollain sellainen jo... Minkä tyyppisiä olet tavannut antaa?