Kalenterikuvakilpailu ja sen deadline!

Aloittaja Vevve, 03.10.12 - klo:21:43

Vevve

Heissulivei!

Poskipussissa 3/12 takasivulla julkaistiin SHY:n kalenterikuvakisa, jossa oli virheellinen deadline. Kilpailuun voi lähettää osallistumisia 14.10 asti!

Kutsu ohjeineen löytyy lehdestä, pastean sen tännekin kunhan saan lehden kotikoneella käsiini  :peukku:

/ Veera, päätoimittaja

Vevve

Suomen Hamsteriyhdistys ry järjestää kalenterikuvakilpailun kaikille yhdistyksemme jäsenille. Toiveenamme on jo pitempään ollut saada myyntiartikkeliksi Hamsupuotiin hamsteriaiheinen kalenteri, jota kaikki hamsteri-ihmiset voivat ostaa. Julistamme siis valokuvakilpailun, jonka 13 parasta valokuvaa, yksi kanneksi, muut kuukausikuviksi, pääsevät Suomen Hamsteriyhdistyksen kalenteriin vuodelle 2013. Kilpailun voittajille on palkintoina luvassa ainakin kalenterit sekä tuotepalkintoja.

Kilpailussa on neljä luokkaa, johon kuvansa voi halutessaan sijoittaa. Luokat ovat vuodenaikateemoja, Kevät, Kesä, Syksy ja Talvi. Kuvan ei tarvitse kuitenkaan välttämättä mennä yhteenkään luokkaan, vaan se voi olla muuten vain kaunis tai suloinen hamsteriaiheinen kuva. Muistathan toki, ettei hamsteria saa viedä ulos valokuvattavaksi, vaan vuodenaika on tuotava hamsterin luokse!
Palkintoja ei jaeta luokkien mukaan, vaan palkinnon saavat kuvaajat, joiden otokset päätyvät kalenteriin. Kalenteri painetaan syksyllä 2012, ja sen tilaamisesta ja toimittamisesta tulee myöhemmin erilliset ohjeet.

Kilpailun säännöt:
Kilpailuun saavat osallistua kaikki Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenet
Kilpailun raati kootaan Suomen Hamsteriyhdistyksen hallituksen jäsenistä
Kuvien tulee olla kalenterikelpoisia: kuvattu vaakatasossa, hamsteriaiheisia sekä mahdollisimman tarkkoja ja teräviä. Kuvien tulisi olla värillisiä ja alkuperäisessä koossa ja resoluutiossa
Kuvien muokkaaminen laadun parantamiseksi (kontrasti, terävyys, värisävyjen korjailu jne) on sallittu, mutta tekstiä/numeroita tai muuta ylimääräistä ei tule lisätä

Raati katsoo kuvista paitsi otoksen soveltumista kalenteriin, myös muun muassa kuvan "ideaa", sommittelua, taustaa ja rajaamista sekä tietenkin itse hamsteria. Yllätä siis meidät kekseliäimmillä kuvillasi ja loisto-otoksillasi!

Kuvat lähetetään 14.10.2012 mennessä sähköpostin liitetiedostona jossain yleisimmistä kuvatiedostomuodoista (jpg / png) osoitteeseen shyhallitus@gmail.com. Kirjoita viestiin nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi sekä se, onko kuvasi mahdollisesti kevät-, kesä-, syksy- tai talvikuva. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja voittajien nimet julkaistaan Poskipussissa 4/2012. Lisätietoja kilpailusta saa hallitukselta osoitteesta shyhallitus@gmail.com.