• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Janika S.

#30
Me ollaan kans tulossa kääppäreiden kanssa, kun on noin lähelläkin :)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Vevve

#31
Joo, tulossa ollaan. Täältä lähtis nuorukaisiakin mukaan ensikertalaisina.

Eve87

#32
Tarviiko joku kyytiä hervannasta/lähialueelta, sellainen mielellään joka tietää paikan  :D  

Olen koko päivän paikalla  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Saana

#33
^Jos et löydä kartturia niin mahdut kyllä munkin kyydissä. :D Ja kyllä siihen pari muutakin varmasti mahtuu. Kyyti lähtee siis Tampereelta ja paikalla ollaan koko päivä.

Minski

#34
^ Onks mulla paikkaa vielä siellä ? Jos ei niin varaan nyt :D
Hamsteriton tätä nykyä

Eve87

#35
Voisin kyllä tulla Anniinan kyytiin neljän hamsterin kanssa jos mahdun :D

Sillä varauksella etten saa kartturia :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Saana

#36
Tottakai Minskille on aina paikka varattuna! :D Ja ilmottele Eeve sitten lähempänä oletko tulossa kyydillä. :)

karov

#37
Mullekin vois kelvata kyyti Tampereelta, koska sinne varmaan junalla tuun..  xD Mitäköhän siitäkin tulee  ;)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

KaisaM.

#38
Hei mahtavaa! Keksin just että miehän voisin tulla näyttelyyn Lahdesta junalla, edestakaisin 18e ja Lempäälässä näyttää olevan 500m asemalta näyttelypaikalle! Eli jos mun opiskelut ja muutenkin kaikki antaa myöden niin I'm in!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

#39
Kaisa, loistoa!! Ja karov, pääset toki kyydillä! :) Siis jos selviät junalla kaikkine hamsuinesi... :D :D

ammie

#40
Mäkin olisin mahdollisesti voinut tulla katselemaan menoa, notta jos jostain päin Tamperetta olisi jollakin kyytiä vielä tarjota, niin täältä löytyisi yksi kiinnostunut ihminen.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#41
^Jos mun kyyti kelpaa niin mukaan mahtuu vielä.

Eli jos oikein laskin niin kyydissä tulisi Minski, karov, Eeve(?) ja sitten Ammie(?). Mutta palataan hieman lähempänä ajankohtaa sitten asiaan.

Eve87

#42
Laitoin Ammielle yksäriä. mietin että voipi tulla ahdasta Anniinan autossa, jos minä tulen sinne neljän syrkin ja jos poikueesta poikasia jää, niin nekin pakkaan myytäväksi mukaan.  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

ammie

#43
Juu, Eeve laittoi yksäriä ja ei sitten tule niin ahdasta, jos minä hyppään Eeven kyytiin ja me tullaan hänen autolla. Muuten olisi Anninan kyyti kelvannut paremmin kuin hyvin, mutta ehkä tälläinen järjestely on parempi.  :)  Ompas kivaa päästä näyttelyyn taas, kun ainokainen kertani on ollut se elokuun Tampereen näyttely.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#44
Vielä 1,5kk aikaa :(