• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyskokous 2010

Aloittaja Ninde, 17.08.10 - klo:09:51

« edellinen - seuraava »

Nape

#15
Ja minä olen myös halukas hallitukseen astumaan.
En ole ainakaan valmis purkamaan yhdistystä.

Mustikkamaan

#16
Ei yhdistystä olla mihkään purkamassa...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#17
Ei ollakaan.  :P

Taikahamsu, teidän luona on varmasti aivan kotoisaa pitää kokousta.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#18
No ei ainakaan, jos kiinnostus olis tällä tasolla. :)

Mutta joo, ehkä aika potkaista ittensäkin liikkeelle ja tupata mukaan - saa nähdä tosiaan, millä kulkupelillä tuonne tulen, kun juna on vähän kinkkinen mulle... :oops:

Sirpa

#19
Täytyypä itsekin yrittää katsoa, jos pääsisi paikalle. Sillä ehdolla ettei joudu hallitukseen  xD Mää teen ihan mitä vaan hommia niin kauan kuin ei tartte politiikkaan sotkea räpylöitään. Nimimerkillä "Kokemusta"

Anonymous

#20
Annan kotini käyttöön kokoukselle, mutta  ITSE EN OLE ENÄÄ JATKAMASSA HALLITUKSESSA!!!!!.

GaneshaX

#21
Mä todennäköisesti en pääse paikalle, enkä myöskään jatka hallituksessa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#22
Jos mukava porukka saatais kasaan niin hallitushomma vois ehkä jopa kiinnostaa. Mutta tällä hetkellä aika varauksella. Paikalle voisin tulla ehkäpä joka tapauksessa, kun näyttäisi tää Tampereen porukka aktivoituvan taas kivasti. :)

Mustikkamaan

#23
Ainaki mun mielestä meitä on tosi mukava kokoonpano tulossa ehdolle :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#24
Lainaus käyttäjältä: "viiru"9.1 Liittymismaksun käyttöönotto

Mikä toi on?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Heli

#25
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Jos mukava porukka saatais kasaan niin hallitushomma vois ehkä jopa kiinnostaa. Mutta tällä hetkellä aika varauksella. Paikalle voisin tulla ehkäpä joka tapauksessa, kun näyttäisi tää Tampereen porukka aktivoituvan taas kivasti. :)
Esimerkiksi mä en oo tulossa, niin ei tarvi sen takia jättäytyä pois hallituksesta. Sitä en tiedä onko siellä muita ärsyttäviä kaikkitietäviä ehdolla.
Destiny's hamsterit 2001-2009

viiru

#26
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"9.1 Liittymismaksun käyttöönotto

Mikä toi on?
Keskustelua mahdollisesta liittymismaksun käyttöönotosta. Ongelmana on koko vuoden (ja varmaan myös pidempään) ollut jäsenlaskujen maksaminen eräpäivän jälkeen. Saan jokaisen postituksen jälkeen kymmeniä yhteydenottoja, että voi voi kun olisin halunnut tämän lehden, vähän myöhästyi maksaminen vaan ja joudun (tai siis eihän minua kukaan pakota?) tekemään vielä toisen postitusreissun myöhemmin. Aiheuttaa myös aika paljon ylimääräistä työtä veivata jäseniä edes takas vanhentuneiden ja voimassaolevien jäsenyyksien listoilla.

Ehdotuksena on siis ottaa käyttöön tilanteen helpotukseksi tietyn suuruinen liittymismaksu, joka maksetaan aina liittyessä jäseneksi. Nythän se on hinnan puolesta ihan se ja sama, jatkatko jäsenyyttä vai liitytkö uutena...

Mutta tätä keskustelua voidaan tosiaan jatkaa syyskokouksessa. Itsellenihän se on ihan sama miten ensi vuonna menetellään, kun ei tästä ongelmasta tarvihe enää henkilökohtaisesti kärsiä. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Yökyöpeli

#27
Saanko mä taas olla ikävä ihminen ja nillittää pikkuasioista kokouskutsuun liittyen?  :D
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Yökyöpeli

#28
Tässä viestiketjussa olevassa kutsussa (ja ilmeisesti myös lehdessä jos siinä on sama kutsu kuin tässä) on virheitä. Tai siis se ei ole yhdistyksen sääntöjen mukainen. Säännöissä sanotaan seuraavasti:

"Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:
1. Kokouksen avaus.
2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkastajan sekä kahden ääntenlaskijan valinta.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään työjärjestys.
5. Valitaan hallituksen puheenjohtaja seuraavaksi vuodeksi.
6. Hallituksen muiden jäsenten valinta seuraavaksi vuodeksi.
7. Kahden tilintarkastajan sekä heidän varamiestensä valitseminen.
8. Hallituksen seuraavan vuoden toimintasuunnitelman ja talousarvioehdotuksen hyväksyminen.
9. Seuraavan vuoden jäsenmaksujen määrääminen vuosi-, nuoriso- ja yhteisöjäsenille.
10. Hallituksen esittämät tai kokouskutsussa mainitut asiat.
11. Kokouksen päätös."

Eli puheenjohtajan ja hallituksen valinnat ovat omat kohtansa. Hallitusta ei voida valita mikäli ei saada valituksi puheenjohtajaa. Siksi ne pitää olla omat kohtansa. Yhdistyksen purusta ei voida päättää ko kokouksessa. Mikäli puheenjohtajaa ja/tai hallitusta ei yhdistykselle tässä kokouksessa saada valituksi tulee järjestää ylimääräinen syyskokous ja siinä kokouksessa voidaan sitten päättää yhdistyksen purkamisesta mikäli silloinkaan ei saada valituksi puheenjohtajaa ja/tai hallitusta.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Ninde

#29
Plus että noi "seuraavan vuoden/seuraavaksi vuodeksi" pitäis muuttaa aina vuosiluvuiksi (tässä tapauksessa siis 2011).