Metelöivätkö hamsterisi yöllä?

Aloittaja Mefery, 07.04.08 - klo:16:52

Minski

Kuka haluaa meidän Halinen käytöskouluun, käsiä ylös !!
Siinä on kyllä semmonen kalterin jyrsijä ettei oo toista :<
Hamsteriton tätä nykyä

MurderDoll

Heti valojen sammuttua varsinkin tuo syrkki tuppaa yleensä aloittamaan aikamoisen mekkalan ja talvikko liittyy sitten seuraan myöhemmin yön aikana. Syyris lähinnä juoksee juoksupyörässä ja kolisuttaa tavaroita mutta talvikko taas jyrsii joka yö dunan kiinnikkeitä. Ei nuo nyt mitenkään kauheaa meteliä aikaan saa mutta sellaista kuitenkin että toisinaan pari kertaa yön aikana saatan herätä tai joutua käymään ottamassa juoksupyörän pois  :D
Vili & Hippu <3

Lola

Talvikko neitini on kova metelöitsijä ja asustaa vieläpä samassa huoneessa kuin minä,aivan sänkyni vieressä.  :P  Mutta vaikka metelöitsee paljon juoksupyörässä juostessaan,en ole kertaakaan herännyt siihen  ;) Hyvät unenlahjat nimittäin ettei haittaa vaikka neiti vähän metelöitsee niin että kaikki muut herää  xD

GaneshaX

Meilläkin se on illalla niin selkeetä, kun valot posottaa täysillä, niin ei pihahdustakaan. Sitten kun valot sammuu niin alkaa elämöinti XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

Lainaus käyttäjältä: "Lola"Hyvät unenlahjat nimittäin ettei haittaa vaikka neiti vähän metelöitsee niin että kaikki muut herää  xD
Mulla on sama, hyvät unenlahjat. :D Mutta se nukahtaminen tuottaa vaan sitä ongelmaa, kun joutuu kuuntelemaan sitä "meteliä" ennen kun uni tulee.. :P
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Taake

Juoksupyörä vinkuu, pahvia nakerretaan, puruihin kaivaudutaan ja häkki järjestetään uuteen uskoon :D
[size=85]© Kuvieni kopiointi ehdottomasti kielletty[/size]

Siruna

Minun kultahamsteri ei kovin paljoa melua.Esko juoksee juoksupyörässä niin että kuuluu kahina.Osku taas juoksee niin että kuuluu ryminä.. (Osku ja Esko ovat roborovskeja)

jensku

Juoksupyörän kolinaa kuuluu ja kaltereissa kiipeilyä. xD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

kose

Kyllä, varsinkin syrkkini Rölli metelöi.. Kokeilin päästää sen vapaaksi n. tunniksi iltaisin, mutta meteli on vain lisääntynyt ja se kiipeilee sänkyynikin jo...Kun Röllin laittaa takaisin häkkiin se joko; juoksee juoksupyörässä, kolistelee kaltereita tai kolistelee juomapulloa. Jokaisesta tulee kova meteli, eikä se rauhoitu ennen vapaaksi pääsemistä tai aamua.

Ritu

Nana ei nykyään enää kamalasti jaksa, vanhuus mussulle iskenyt. Vielä se joskus innostuu raivostuttavimpaan touhuunsa eli juomapullon rynkytykseen. Se on niin täydellisen hermojaraastava ääni. Vanhoina hyvinä aikoinaan Nana jyrsi lisäksi kattokaltereita ja joskus toista juomapulloaukkoa. Sen lisäksi tietty rapistelee puruja.

Paju on hiljainen tyttö. Kumma juttu, koska on niin kamala menemään kun pääsee pois dunasta. Dunasta vaan harvoin kuuluu mitään. Yksi ilta se rynkytti juomapulloa. Mun piti oikein sytyttää valot ja tarkistaa että kuulin suunnan oikein, että syyllinen oli Paju eikä Nana. Siellä se mua katto sen näkösenä, että en se mä ollu. Lopetti siihen sitte  :D .

Cämpsyt rapistelee, kiljuttaa toisiaan, ryntäilee niin että purut lentää ja juoksee kolisevassa juoksupyörässään.

Semmonen yöllinen konsertti  :D . Vois pahempiki olla. Mielenkiinnolla ootan mitä tuo Paju vielä keksii, kun ikää karttuu. Onneks mulla on hyvät unenlahjat.
- Riikka

Yökyöpeli

Meillä hamsuhuone on makkarin vieressä ja kyllähän siellä möykätään. Joskus herään yöllä jos on liian hiljasta :mrgreen:
Aamulla linnut aloittavat hamsulassa konsertin kun aamu rupeaa sarastamaan. Siihenkin yleensä havahtuu hetkeksi, etenkin jos poijjaat intoontuvat laulamaan kilpaa.
Kuka siis haluaa tulla meille yöksi?  xD
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Azuca

Tietysti hamsterit pitävät meteliä. Mutta minä olen siihen tottunut, ja huomasin etten pysty nukkumaan jos ei ainakin yksi juoksupyörä ole rämisemässä. Tosin Nuupi, minun syrkki, on nyt keksinyt jyrsiä dunansa ylimääräisiä juomareikiä, ja siitäkös sitten lähtee ihan jumalaton kolina. Lisäksi sen juoksupyörä pitäisi taas öljytä, se kitisee niin samperisti. Ja ei, en käytä mitään koneöljyä, vaan ihan tavallista ruokaöljyä, joka ei ole hamsterille mitenkään vaarallista. Turkki vaan vähän sottaantui kun oli vielä pieni pyörä, ja valkoinen hamsteri, mutta nyt ei ole sitäkään ongelmaa.

Robot sitten on ihan oma asiansa. Robolapset kinastelee koko yön, pyörät kolisee ja vaikka mitä. Mutta pidän näistä kaikista äänistä ^^
Pienenpieni.

Kikoro

Minun syyrialaiseni juoksee juoksupyörässä (josta kuuluu kova meteli) Sitten tyttö on keksinyt jyrsiä puista pesämökkiä, siitä kuuluu kovaa rapistusta. Sittenhän se joskus puree kaltereita. :D Aamulla on aina pöytä täynnä puruja, ja ruokakupitkin ovat purun peitossa :)
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Jann__

Mie en tiedä meluaako Eemeli paljon... :oops: Ainakun se alkaa rapistella peämökissä tai juosta juoksu pyörässä, nukahdan :oops:  Rauhoittavaa kuulla toisen melskaamista. Vanhemmat vain joskus aamulla valittaa, kun on kuulunut kamalaa metakkaa. Itse en ole tiennyt asiasta mitään, vaikka nukun ihan häkin vieressä :D
Empaattinen Eemeli "Torsti"
14.8.2007
pk musta
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Chia

No, vielä vuosi sitten kesän aikoihin kummatkin syyrialaiset pitivät sellaista meteliä että alta pois: juksupyöristä lähti aivan tajuttoman kova kolina ja meteli, dunan kattoritilää jyrsittiin ahkerasti sekä ihan kaikkea mahdollista tehtiin, mistä vain ääntä lähti kunnolla : D Hamsterit olivat kesällä myös kaverilla hoidossa ko olin matkoilla ja ääni oli sielläkin kuulemma aivan tajuton >> Minunkin piti siirtää hamsterit aina toiseen päähän taloa, että sain nukuttua.

Mutta nyt. Juoksupyörät ovat tismalleen samat kuin viime vuonna, mutta ääntäkään niistä ei lähde. Kattoritilän pureskelukaan ei ole maistunut pojille enää vuoteen, vaikken mihinkään toimenpiteisiin ryhtynyt, esimerkiksi laittanut kaltereihin etikkaa, tms. Jotta en tiedä mitä tapahtui, hienoista rapinaa ja kolistelua häkeistä kyllä kuuluu öisin, mutta eihän ilman sellaista saa unta ollenkaan : D