• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#180
^^^^^^^ihana toi viiru-selkä tossa ekassa kuvassa; ja näkyy muissakin sama tyyppi, oikee linssilude :P
...ja mitä mä täällä taas noita kyttään :kieli

tintsku

#181
Ihania lapsukaisia Minskillä! :lov

Scarlett

#182
Ihanat Minskin nauhavauvat  :sydan

Kirppu

#183
Aww noi Minskin vauvelit.  :lov  Tuun ryöväämään yhden.  :twisted:

MirkkuH

#184
Minski...laitas nyt kuvia vaaveista, johan nuo edelliset ovat pari päivää vanhoja...ei sillä että minä niitä haluaisin nähdä :kieli  :lov

...taitaa niitä viiru-selkiä olla parikin; toisella housut lantiomallia? :P

Minski

#185
Juu varauslistalle en voi ottaa enää enempää nimiä, katsotaan asiaa sitten uudestaan jos tulee peruutuksia. Tosin mustaa vkkk:ta tuolla kasassa ei ole. Musta tuntuu, että mä tarviin ehkä jossain vaiheessa värinmääritysapua tuon poikueen kanssa, koska siellä on ensinnäkin varmasti osa umborouksia ja sit toisekseen miten ihmeessä voi kahdesta valkonauhaisesta syntyä tähti-otsaisia poikasia ? :teipit Kummallakaan vanhemmalla ei ole yhden yhtäkään valkoista karvaa otsassa, pelkät valkoiset vyöt vartalon ympärillä ja silti noilla kahdella tummimmalla lapsella on valkoset tähdet otsassa, mä en ymmärrä :nops: Mä kattelin niitä otsia jo sillon, kun näille alkoi tulla pigmenttiä, mutta aattelin, että ehkä ne on jotain kilpparilaikkuja, mutta ei ne oo keltasia vaan vitivalkosia.






Mun suosikkilapsi tällä hetkellä on toi vasemman puoleinen pullero :sydan


On toi kuviotonkin kyl ihana :sydan




Onnellinen hymyilevä lapsi :)







On ne vaan ihania <3 Muutaman päivän päästä pääsee käsitteleen niitä ja arvaileen värejä tarkemmin ja katsoon sukupuolet. Odottavan aika on pitkä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#186
Ostot, myynnit, varaukset yms. hoidettava yksärein tai kauppapuolella, ei täällä kuvaketjussa. ;)


Ihanan tumma tuo norre.  :lov

ammie

#187
^^ Hyvä, että noi on jo varattu. Meille olisi joululahjarahoilla ilmestynyt pimpelipom yksi duna ja hamsu lisää.  :P
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#188
Meidän 6 päivää vanhat pipanat :lov

Vevve

#189
Oi miten onkin ehania.  :lov

KaisaM.

#190
Ihania hamsulapsia  :lov  Enpä tiedä Minskin tähtiotsista muuta kuin että ne on söpöjä  :lov  Ihan kuin mun kasvatti Shu  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#191
^ Onhan ne juu söpöjä, harmi kun tähti-poikue oli jo, näille olis sopinu tähti-nimet niin osuvasti :D Tosin olis tuolla muutama tähti-nimi vielä varastossa... Mietityttää kyllä pikkusen noi tähdet, koska ei ne voi miteskä olla laikukkaita kahdesta nauhallisesta, no ehkä niillä sit on vaan niin levinneet nauhat, että on jo päässäkin valkosia läiskiä xD Kai semmostakin tapahtua voi, oli mun yhdellä musta vkkk:llakin aikoinaan valkoinen kauneuspilkku poskessa :) Sitä vaan mietin, että jos noi läiskät jää näkyviks vielä kun nuo kasvaakin tuosta niin mitähän mä niitten papereihin kirjotan kuvioks, nauhallisen sit kai, kun sitä ne oikeesti on, vaikka näyttääkin vähän epämääräsiltä

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ihanan tumma tuo norre.  :lov
Niin vielä, kunnes se kasvaa ja haalistuu, niinhän niille aina käy; tossa iässä ovat vielä nättejä :)



Niin ja varauksia mä en muulla tavoin otakaan kuin selkeästi sp:llä tai yv:llä, jo ihan pelkästään sen takia, että se on itelle selkeempää :) Eli ei tosiaan varauksia/kyselyjä vapaista poikasista tässä ketjussa vaan henk.koht. mulle :)

Toi taikahamsun poikaskasa kuhisee hiukan enempi kun meikäläisen totuttu pieni poikue :)

----

11 vrk kuvia, oli pakko ottaa, kun poikaset oli niin liikekannalla ja Gaala-emokin halusi päästä vähän vapaana juoksemaan lastenhoidollisilta velvollisuuksiltaan :)


Keltainen vn


Kyyhkynharmaa vn


Sama kuin edellä


Hunaja


Keltainen musta umborous vn ?


Sama kuin edellä


Kasa :) Mm. kyyhkynharmaa vn x 2, normaali vn, hunaja umborous vn(?)


Kasa :)



Eli mun väriarviot tällä hetkellä on:

- 2 x kyyhkynharmaa vn
- hunaja
- normaali vn
- keltainen musta umborous vn
- hunaja umborous vn
- keltainen vn

Saa nähdä miten pieleen meni :) Näkeekö kyyhkynharmaasta miten jos se on umborous ? Jotenkin olisin luullut, että olis enemmän kuin kaksi umborous-lasta tullut, mutta eipä ne todennäköisyydet aina mene niin kuin luulisi; esmes ilmeisesti yhtään kilpparilastakaan ei syntynyt, vaikka olisin olettanut, että vaikka pari olis niitäkin tullut :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#192
IIIK :taju: ...taas mä katoin vahingossa :nuija:  :puna:
...ne ihanat viiruselät on kyyhkiksiä :P

Ja edellisissä kuvissa se ruskeaposki on syövinään jotain, pikku-pikku kännyillä pitää jostain hiutaleesta kiinni, liikkistä :sydan

HamsterSailor

#193
Ihania nuo Minskin lapsoset :sydan  :sydan

Essi

#194
Voi apua<3 Noi Minskin lapsoset on ihania<33=)