• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

viiru

#30
Ei ollut laamanäyttelyä. Alpakoita oli kyllä esittelyssä.

PetExpossa on tapahtumaa seuraavasti:
- PuppyEXPO, kaikkien koirarotujen pentunäyttely
- Kansainvälinen rotukissanäyttely
- Itä-Helsingin Agilityharrastajat (I-HAH Ry) järjestää Messukeskuksessa viralliset PetExpo-agilitykilpailut sunnuntaina 5.4.
- Suomen Marsuyhdistyksen näyttely ja juhlanäyttely
- Suomen Kesyrottayhdistys järjestää molempina messupäivinä agilitynäytöksiä ja kilpailun. Grand Galassa pidetään kaksi erillistä näyttelyä
- Suomen Estekanit ry järjestää viralliset kilpailunsa PetExpon yhteydessä. Lauantain kilpailuluokkina ovat helppo mutka, keskivaikea mutka ja vaikea mutka. Sunnuntain kilpailuluokkia ovat helppo suora aloittelijoille, keskivaikea suora ja vaikea suora.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Valeriana

#31
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Ei ollut laamanäyttelyä. Alpakoita oli kyllä esittelyssä.

Eikö ollut laamoja viime vuonna? Muistan niitä ainakin nähneeni. Niille oli joku agility-tai vastaava kisa tai esittely. Vai oliko ne sittenkin kaikki alpakoita?

viiru

#32
Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Ei ollut laamanäyttelyä. Alpakoita oli kyllä esittelyssä.

Eikö ollut laamoja viime vuonna? Muistan niitä ainakin nähneeni. Niille oli joku agility-tai vastaava kisa tai esittely. Vai oliko ne sittenkin kaikki alpakoita?
Kyl ne oli alpakoita! =) Harmi, kun tänä vuonna ei ilmeisesti ole, niitä oli niin kiva kahtella näyttelyn ohella. Tänä vuonna meitä vastapäätä on papukaijat, kyllähän niissäkin silmäniloa on. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jensku

#33
^ Oih, papukaijat on niiin komeita lintuja. :sydan  :yes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

soundlovers

#34
Tuttuun tapaan myös minä löydyn paikanpäältä molempina päivinä :)
Omia hamsujakin olisi tarkoitus ilmoittaa mukaan ainakin ulkomuotoluokkiin.

Pertti

#35
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Kyl ne oli alpakoita! =) Harmi, kun tänä vuonna ei ilmeisesti ole, niitä oli niin kiva kahtella näyttelyn ohella. Tänä vuonna meitä vastapäätä on papukaijat, kyllähän niissäkin silmäniloa on. :)

HAHA, kyl se tiietää mitä silmäniloo viirulle on papukaijaosaston vastapäisyydestä! (sori, oli IHAN PAKKO) :D
Kyllä aina yhen voi ottaa!

viiru

#36
^ Mitään en myönnä!  :zorro:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

eta

#37
Tietää taas aikaista lähtöä aamulla varmaankin jo viiden jälkeen pitäisi lähteä. Niin ja toivottavasti nyt löydän hyvin perille. Viimeksi Espoossa, vaikka oli navigaattori niin pientä hakemista oli XD

GaneshaX

#38
^ Mitä kautta ajat? Itse lähden taas siinä kuuden jälkeen ja reitti on rauma - turku -hki.
Meinaan, ettei kai ajeta peräkkäin koko matkaa?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

eta

#39
Tampereen kautta menin viimeksi ja taidan nytkin mennä.

Anzukka

#40
Tulossa ollaan Lauantaille :) ja hamstereita tulee mukaan ehkä 4 :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Tiina

#41
Mahdollisesti olen tulossa ainakin toisena päivänä. Hamstereita minulla on mukana 2-3.

Minski

#42
Olis kyl kiva tänne päästä, kun en viime vuonnakaan päässyt. Olisiko kenenkään Tampereelta/Tampereen ohi menevän autossa tilaa yhdelle ihmiselle ja kassilliselle hamsuja ?
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#43
Tulossa olen tottakai!  :)  En ole varma kumpana päivänä tulen.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

eta

#44
Tampereen ohi ajelen lauantaina mukaan mahtuu  :D