• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

Saana

#165
Sovitaanko et nyt mässäillään oikein kunnolla niin saadaan kerättyä yhdistyksen kassaan hieman rahhoo ja meistä sopivan massakkaita. :D

KaisaM.

#166
Mitäköhän kaikkea mie olen unohtanut, jotenkin kaikki jäi taas viime tinkaan  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

TiBe

#167
Kello jo noin paljon ja minä vasta sain kaiken hoidettua valmiiksi. Pikkusisko nukkuu tyytyväisenä kaverinsa kanssa olkkarissa että jaksavat koirat hoitaa huomenna samoiten avokki jo unten mailla jotta on pirteänä kuskina, joten minä lienee ainut joka stressaa taas kaikesta :D
Noh, aamulla hamsut vihannesten kera bokseihin ja klo. 5.00 starttaus Muuramen kautta Espooseen, jännä nähdä mistä ittemme löydämme  XD

Toivottavasti tulee oikein mukava vuoden viimeinen näyttely ja toivotaan,että ilman hankaluuksia siitä selvitään, nyt pehkuihin :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Minski

#168
Onnea kaikille näyttelyihin ja pitäkäähän kunnon joulutorttumässäilyt siellä :D
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#169
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Sovitaanko et nyt mässäillään oikein kunnolla niin saadaan kerättyä yhdistyksen kassaan hieman rahhoo ja meistä sopivan massakkaita. :D

ja sitte hamsterinomistaja-arvostelu: kuka on pyörein eikä kaulaa tai vyötäröä havaittavissa  :D

Saana

#170
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Sovitaanko et nyt mässäillään oikein kunnolla niin saadaan kerättyä yhdistyksen kassaan hieman rahhoo ja meistä sopivan massakkaita. :D

ja sitte hamsterinomistaja-arvostelu: kuka on pyörein eikä kaulaa tai vyötäröä havaittavissa  :D
"Vyötärö erottuu" ...tai sitten ei.

viiru

#171
Täällä vielä nidotaan teikäläisten numerolappusia. Ei hyvä luoja, onneksi maanantaina on vapaapäivä...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#172
^Jos sulla on vielä paljon niitä jonkun ajan päästä niin voin nitoa niitä autossa.  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#173
Mä sain kaikki tuossa valmiiks aamua varten. Nyt stressi että varmasti herään ku kello soi!
Leivoin päivällä jotain suklaakänttyä puffaan.
Lupaan mässätä huomenna hulluna.  :D  täytyy silti tehdä vähän omia eväitä matkaan vielä aamulla.

Meiltä lähtee 7 hamsua huomena ja kolme noista jatkaa sit uusiin koteihin. Mulla on sellaisia markettien punaisia kestokasseja kolme, ne on aika pieniä loppuen lopuks. Mut auto on täynnä ku kolme pojista lähtee matkaan ja rattaat. Saa nähdä mihin väliin mä hamsut tuolla autossa tungen.
Niin ja kamera pitää muistaa ottaa mukaan.

viiru

#174
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Jos sulla on vielä paljon niitä jonkun ajan päästä niin voin nitoa niitä autossa.  xD
:D Työturvallisuus huipussaan.

Hei muuten, jos sua valvottaa, niin vielä olisi pari tuomariluetteloa kirjoitettavana. Näyttää siltä että mulle tulee pitkä ilta vielä näiden numeroiden kanssa, enkä ihan suurella riemulla kyllä odota aamun aloittamista ratin takana kolmen tunnin yöunilla.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Marla

#175
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Sovitaanko et nyt mässäillään oikein kunnolla niin saadaan kerättyä yhdistyksen kassaan hieman rahhoo ja meistä sopivan massakkaita. :D

ja sitte hamsterinomistaja-arvostelu: kuka on pyörein eikä kaulaa tai vyötäröä havaittavissa  :D
No eihän siinä olis kellään vastusta mulle. :D

Mut juu, en mä meinannutkaan tehä torttui, noi oli ihan oman seurueen evääksi, mut tuli niitä sen verran, et kyllähän noita liikenee muillekin. :) Jakoon vaan.

Mä en saa nukuttua... Nimim. "kännykkädatis"

Pähkinä-Hamsteri

#176
Moneltako Grand Gala näyttely on tänään Espoon Soukassa :pihalla: ? Meillä ei ole näyttelykutsua kun ollaan tulossa tutustumaan jos vaikka hankintaan oma söpöläinen :)

Pähkinä-Hamsteri

#177
Tietäiskö kukaan aikaa  :pihalla:

jensku

#178
^ hmm, luulisin, että näyttelyarvostelu alkaa siinä 10 maissa. Ilmotautumisia ainakin otetaan vastaan siinä klo:9–9.45.  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

karov

#179
Kiitos kivasta näyttelystä! :) Meillä ei mennyt mitenkään järisyttävästi, mutta arvostelut oli ihan kivat (Erittäin hyvä 4/5 ja yks Erittäin hyvä-) ja vähän värejä vaihtui (mukamas  xD) hamsuilla. Oli oikein hauska päivä, vaikka aamulla aikaisin herääminen ei oikein aina maita ja pitkät automatkat edessä :D

Kiitoksia juttuseurasta Katitarelle (& kyyti!), wiidiille :sydan , KaisaM:lle, Anninalle ja lukuisille muille  :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula