• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 5

Aloittaja Eve87, 18.03.14 - klo:19:30

« edellinen - seuraava »

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ely - 17.06.14 - klo:18:21
Ehdin jo pettyä kun Kadi ei näyttänyt tulleen tiineeksi, mutta kuinka ollakaan, tämä oli eilen synnyttänyt 4 poikasta  :icon_cheesygrin: :sydan: Yllättävää sinänsä kun Kadi on jo kuitenkin 1 vuoden ja 1 kuukauden ikäinen.

Vähän kyllä muakin jännitti, vaikka on jo yksi poikue takana - onneksi meni hyvin!  :icon_e_wink:

Janzu

Meilläkin on kakaroita, reippaasti yli kymmenpäinen lauma mun havainnon mukaan ja mun makuun hirmu kivasta yhdistelmästä vielä! Jännättää.

Eve87

Meillä on kinkkipesue! Kaikkien tyhmien vastoinkäymisten jälkeen  :jiihaa:

Viisi potraa poikasta yhdistelmästä Wonderland's Chikara, norre laikku x Goldens Frida, norre laikku  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Lautsi

Meilläkin olis poikasuutisia ja moniakin yhdistelmiä pitäis laittaa alulle ja kaikkea siistiä JOS joku nimeltä mainitsematon kasvattaja jaksais valvoa ja kytätä kiimoja. Täytynee palkata virallinen kiimojen kyttääjä koska siis mä en vaan jaksa valvoa. Tänään alkoi loma joten ehkä meilläkin asiaa tänne lähiaikoina, jos tää loma auttais jaksamaan..
http://facebook.com/hamsterila
-Fluffy's syyrialaiset-

Vevve

Meillä on kiinarin poikasia myös, vanhemmat normaali Goldilock's Barbados Slim ja normaali Goldilock's Quantum of Solace*  :icon_smile:

Eve87

Voihan paha mäihä. Neljä laikukasta pesässä ja vain yksi norre, toivonmukaan olisi nätti ja vieläpä naaras  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

gimlixx

Seitsemän nakkia näyttäisi olevan syntynyt viime yönä. Näiden pitäisi olla nyt sitten pelkästään kilppareita ja keltaisia, jännityksellä odottelen sukupuolijakaumaa... Kaksi urosta olisi jo alustavasti varauksessa ja itselleni toivon nättiä kyyhkis kk naarasta, mutta saapi nähdä mitä sieltä tulee...

Edelliseen (huomenna 3vko täyttävään) poikueeseen tosiaan syntyi poikasia 11, mutta seitsemän on jäljellä. Hirveästi tullut varauksia ja kyselyitä tähän poikueeseen, enää yksi vapaana, mikäli kaikki nyt menee niinkuin Strömsössä... Ja tottakai kaikki on nyt halunnut sitä samppanjaa, jota tässä pesueessa ei ole yhtään, mutta eipä silloin reilu kuukausi sitten kiinnostanut ketään, kun niitä oli 13 kaupan.  :nuija:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 18.06.14 - klo:14:40
Meilläkin on kakaroita, reippaasti yli kymmenpäinen lauma mun havainnon mukaan ja mun makuun hirmu kivasta yhdistelmästä vielä! Jännättää.

Mikä yhdistelmä?!   :mgrin:

Onnea Evelle ja Vevvelle kinkkipesueista, kiva etteivät vallan lopu.  :peukku:

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 23.06.14 - klo:09:09
Ja tottakai kaikki on nyt halunnut sitä samppanjaa, jota tässä pesueessa ei ole yhtään, mutta eipä silloin reilu kuukausi sitten kiinnostanut ketään, kun niitä oli 13 kaupan.  :nuija:

Ei voi olla totta.  :prll:
Mä sitä syntistä poekaa sulta oottelen... eikun Syntisen Kaunista.  :msilly:

Janzu

Toinen poikue tälle kesälle syntyi tänään, saman mamman edellinen poikue meni perseelleen joten nyt jännätään kovasti. Valkyrie taas ei ole kiimoja näyttänyt sit yli kuukauden takaisen astutusyrityksen ollenkaan :prll:

Eve87

Nyt on meneillään joku "Even ei pidä kasvattaa" - kesä..  :mad:

Ensin piti Rillan poikueesta lopettaa pallomahainen naksuja, seuraavaksi siitä sitten jalkavammainen yksilö ja nyt sitten juuri sillä kinkkipoikasella mitä uumoilin kotiin on jalka poikki.

Mitä täällä nyt tapahtuu  :icon_neutral:

Jos jotain positiivista, niin Rillalla on kuitenkin 7 muksua, ja siellä on minulle sitä hunajaa. Lisäksi Sateenkaaren Onnekantamoinen** on tiine Wonderland's Morrison Melodystä, norreja siis tiedossa ja pitkästä aikaa toivon mukaan satiinia  :sydan:   (....tosin jos tämä tuuri jatkuu, niin varmaan naaraskin heittää veivinsä ennenkuin saa puskettua muksut pihalle... )
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Odotan innolla poikasia kahdesta kiinariyhdistelmästä:

Normaali laikukas englannin tuonti Chevertons Sebastian Love x normaali naaras Goldilock's Balance of Terror**. Naaraalla on maha pyöristynyt jo paljon, varmaan synnyttää tällä viikolla.

Normaali englannin tuonti Lilliput's Neville Longbottom* x normaali naaras Goldilock's Urjalan Taikayö*. En ihan vielä uskalla arvata onkohan naaras tiine vai ei, mutta eiköhän masu pian ala pyöristyä. :loov: Tämä isä Neville on aivan ihana ja hieno yksilö, odotan innolla millaisia poikasia siitä tulee.

Robojakin on yhdessä mutta niitä ei näköjään lisääntymispuuhat just nyt kiinnosta :prll:

Vevve

Wuppiduu, molemmat odottamani kiinaripoikueet syntyivät hiljattain  :loov:

Sintturainen

Meillä laitettiin kaks pesuetta tilaukseen. Vähän jänskättää, ku kumpikin naaras on astutettu useita kertoja, ja ovat jääneet tyhjäksi. Nyt on molemmille uudet urokset, josko nyt kemiat natsais paremmin, alkaa oleen näille ikäneidoille viimeiset hetket käsillä...

Eve87

Vaikuttaakohan ikä hamsteripoikueen lukumäärään?

Meillä nyt 11kk tehnyt 3poikasta ja samanikäinen 2, joista 1 jäljellä.

Toivon kovasti, että se olisi norre vn, sillä yhdistelmä on odotettu wonderland's morrison melody x Sateenkaaren Onnekantamoinen**.  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Janzu

Meillä on joko syntynyt uusia jeesuslapsia hamsterin muodossa, mulle on viimein iskenyt muistinmenetys, hamsterit onkin fiksumpia ja taitavampia kuin oon ikinä osannut kuvitella tai se ehkä jopa todennäköisin; naaras tuli minuutin yhdessäolon jälkeen tiineeksi ja panttasi pentuja _kauan_. Saatoin hieman hämmentyä kun terrasta kuului piipitystä enkä halunnut millään muistaa ko. naarasta ikinä edes yhdistäneeni urokseen ja suunnitelmiakin sen kanssa olin muuttanut jo ihan. Aina ei mene omien suunnitelmien mukaan. :hauskaa: