• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

« edellinen - seuraava »

spellcaster

#30
^ Mä olen täysin samaa mieltä.

Marla

#31
PiNalla kyllä kiva juttu, koska niissä numerolapuissa ei lukenut ohessa hamsujen tietoja, vaan piti joko lainata toimihenkilöltä tai infosta luettelo, jotta osasi laittaa laput oikeille hamsuttimille - ellei sitten muistanut itse hankkia luetteloa.
Mutta kiva juttu kyllä tämä, ettei tarvitse erikseen luetteloa hankkia. :)

mirauh

#32
Tuleeko ennen näyttelyiden ajankohtaa jonkinlainen vahvistuskirje että ilmoittautuminen on hyväksytty ?:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#33
^Kyselin tuota Johannalta ja hän vastaili: "Kaikki sähköpostitse ilmoittautuneet saavat viestinsä perille tulosta vahvistuksen. :) Jos sitä ei 2vrk:n kuluessa kuulu, maili ei varmaankaan ole tullut perille."

mirauh

#34
Lainaus käyttäjältä: "Annina"^Kyselin tuota Johannalta ja hän vastaili: "Kaikki sähköpostitse ilmoittautuneet saavat viestinsä perille tulosta vahvistuksen. :) Jos sitä ei 2vrk:n kuluessa kuulu, maili ei varmaankaan ole tullut perille."

Me ilmottauduttiin postin kautta, mutta en sitten nyt yhtään tiedä että onko kirje mennyt perille asti ja että voinko vain painella näyttelyyn ilman vahvistusta, olisi harmillista jos ilmottautuminen ei olisikaan mennyt perille asti :(
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#35
Sitten vaan Johannalle mailia asiasta mailto:johanna.revonniemi@gmail.com">johanna.revonniemi@gmail.com :)

spellcaster

#36
^ Mäkin laitoin ilmon kirjeellä, voisko olla että niihin ei välttämättä edes lähetetä vahvistusta? :)

Sabat

#37
Mä en vieläkään oikeen tiiä tuunko tänne vai en. Olisin kyllä tulossa tampereelle päin josta jatkaisin sitten parkanoon. Ongelmana on vain tämä kun isä asuu siellä ja on allerginen hamsuille ja hiirille.:/ melkein pitäis napata sitten takas tulo matkal vast kyytii kun tulen su mutta mis ne olis yhden yön.:D vaikeeta...

Nettz

#38
Tota en tiedä oonko jotenkin yksinkertanen, mutta siis jos ilmoitan säpöllä hamsun, niin lähetänkö sitten kuitistä kopion liitetiedostona mukana vai miten..? :oops:  :oops:

Muttasiis, ois tarkoitus ilmoittaa tuo ainokainen mitä tällä hetkellä on.. Kun on talkoo-kortti käyttämättä. Itse en pääse paikalle, mutta siskojen mukana tulee hamsu sinne, kun vievät omia gerbiilejään :)

mirauh

#39
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Sitten vaan Johannalle mailia asiasta mailto:johanna.revonniemi@gmail.com">johanna.revonniemi@gmail.com :)

Jep sähköposti lähetetty nyt :) toivottavasti selkenee tämä asia :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

stoude

#40
Me ei päästäkkään  :kieli  :(  olis ollut niin kiva tulla parin kanssa näytille mutta muut menot jotka lupailtu jo aijemmin tuli eteen... seuraavalla kerralla sitten  :|

Eevi

#41
Mä voin olla pet-hamsujen assarina jos sellaselle on vielä tarvetta.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Marla

#42
No niin, sainpahan ilmoitettua neljä zipaletta ja jopa ennen viimeistä ilmopäivää.
Unohdin tuon talkookortin kokonaan, mut käytetään se vaikka seuraavalla kerralla. Mulla pitäis olla niitä jemmassakin, mutta oonpa hukannut ilmeisesti. :<

Saana

#43
Ilmoitin Eevin hamsujen assariksi!

Marla, maksoitko jo maksun? Jos et vielä niin voithan pistää perään viestiä, että sulla on niin ja niin monta talkookorttia ja kunhan sitten näytät ne näyttelyssä.

MUISTAKAAPAS ETTÄ HUOMENNA ON VIIMEINEN ILMOPÄIVÄ! Maksut täytyy myös maksaa huomiseen mennessä tai muuten joutuu maksamaan 10e/eläin!

Onneks mulla oli niin paljon ruusukepalautuksia jemmassa, että niitä jäi vielä euro sinne. Ei tarvitse maksaa mittään. :) Tein muuten henkilökohtaisen ennätykseni ilmoamalla eläimet viikkoa ennen viimeistä ilmopäivää! :D

Marla

#44
^ Joops, tosiaan maksoin ennenkö laitoin nuo ilmot ja pistin kuitin samaan viestiin, mut voishan sitä periaatteessa vielä laittaa jonkun hamsun tuonne, täytyy katella.