• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan elonäyttely 28.8.2010 (hamsuille lemmikkiluokka)

Aloittaja Minski, 18.07.10 - klo:02:19

« edellinen - seuraava »

Henni

#15
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^ Raumaltahan on tulossa Hyvinkäälle ainakin GaneshaX omalla autollaan.

Okei. :)  Mutta kyllä yksi näyttely yhdelle viikonlopulle riittää joten taidan välitä tämän lähempänä olevan, kun löysin linja-autonkin joka on Lempäälässä 9.40 ja sitten kävelen n. 400 metriä ja olen näyttelypaikalla.

Eli luultavati olen tuonne Lempäälään tulossa.

Edit: Aloin täyttää tota Pinan ilmoittautumiskaavaketta ja siin kysyttiin isän tiedot ja emän tiedot. Mitä se niinkuin tarkoittaa? Riittääkö siihen nimi vai kuuluuko pistää myös väri? Tietäiskö joku aiemmin Pinan näyttelyyn ilmoittatunut.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

GaneshaX

#16
^ Kyllä nimet riittää  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NormaJeane

#17
Minä tulen paikalle kolmen rotan kanssa :)
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Saana

#18
Lainaus käyttäjältä: "Henni"Aloin täyttää tota Pinan ilmoittautumiskaavaketta ja siin kysyttiin isän tiedot ja emän tiedot. Mitä se niinkuin tarkoittaa? Riittääkö siihen nimi vai kuuluuko pistää myös väri? Tietäiskö joku aiemmin Pinan näyttelyyn ilmoittatunut.
Pinan näytskiin ilmotaan hamsterit samalla tavalla kuin SHY:n näyttelyihin. Täällä ohjeet ilmon tekoon.

Mullakaan ei ole kyytiä ja jos tosiaan pätevä tuomari löytyy niin tulossa ollaan. Ilmoitin tosin juuri Outille, että olen käytettävissä, mikäli eivät saa muuta pätevää tuomaria. Mutta olisihan se kiva välillä näyttelyttää omiakin. :)

Minski

#19
^ Voi tosiaan olla haasteellista löytää shy vl-tuomaria, kun kaikki niistä varmaan on lähdössä tonne Hyvinkäällekin. No Saanalla tulee ainakin tuomarointituntumaa mukavasti, kun oot ollu tänä vuonna jo monessa näyttelyssä tuomaroimassa :D
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#20
^Heh, joo. Varmaan näytteilleasettajat alkaa pian huudella yhdistyksiin, että sais olla hieman vaihtelua tuomareissa. :D Mutta tosiaan toi Hyvinkään näytskän tuomarointi sovittiin jo varmaan puoli vuotta sitten. Ja tykkäilen kyllä, kun kysellään ajoissa!

Anonymous

#21
^Hehheh joku oli hiukka ajoissa liikkellä tuomari kyselyissä  :oops:

Marla

#22
Mä meinasin jo heittää ilmot menemään tuonne, mutta enpäs laitakaan, kun ei tuomarista oo tietoa - vaikka olis epäpäteväkin, varmaan jo kannatuksen takia vien pari, mutten sitten viitsi useaa viedä, kun on tuo Hyvinkää samana viikonloppuna.

Onko tuonne staffia kuinka? Mun tekis mieli kokeilla sihteeröintiä tuolla, vaikka vaan kääppäreillä tai jotain, kun niitä kumminkin on vähempi, etten sit jarruttais liikaa. Mut voin assaroidakin, kun se homma luonnistuu paremmin! :P

Saana

#23
Kirjotustaitoset ja siistikäsialaiset totta kai vaan sihteereiksi! Ja jos sattuu joku mukava tyyppi assaroimaan niin voihan sitä vaikka vaihtaa päikseenkin puolessa välissä!

Marla

#24
^ Njoo, kirjoittamisen pitäis onnistua, ja käsialan suhteen ei pitäis olla ongelmaa, mutmutmut... :D

Sirpa

#25
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Kirjotustaitoset ja siistikäsialaiset totta kai vaan sihteereiksi!
Eikä se siisti käsialakaan taida olla ehdoton vaatimus, kun minäkin olen sihteeriksi kelvannut...  :D Itsekin voisin taas harkita jotain sihteerinhommaa tuolla, vaikkei elukoita ole tällä kertaa tulossa mukaan. Vanhusta en viitsi enää raahata näyttelyihin ja nuorempi leidi edustaa sitten sunnuntaina Hyvinkäällä koko rahan edestä.

lapanen

#26
Hmm... Voisin ehkä Napin ottaa tänne mukaan, kun muutenkin olen tänne marsujen kanssa menossa. Nappi menisi veteraaneihin, eli kilpailee ilmaiseksi niin pitääkö silti laittaa ilmoitus tuolle Johanna Revonniemelle vai riittääkö jos paikan päällä ilmoittaa?

agilityhamsterit

#27
Mä oon varmaan tulossa syrkin kans
http://agilityhamsterit.webs.com
"T o r s t i", talvikko 1.5.2008-21.4.2010
"S i m o", syyrialainen 14.1.2010- 22.5.2012
"S u l o", talvikko 7.3.2010- 2.10.2012
"S a u l i",syyrialainen 10.2.2012-24.6.2013
Kiefer Kevätkaste "Mötkö", syyrialainen 4.7.2013-

ammie

#28
Oisko tänne menossa autolla joku, joka haluais mut napata Herwoodista kyytiin? *puppy face*  :D

Ei oo eläimiä tulossa tänne(kään), mutta vois pälyillä ympärilleen ja jos jotain pestiä on auki, niin eipä mua haittaisi sihteeröinti taikka assarointikaan.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#29
^ Ei se niiiin hirveää koukkausta tee, jos me sut poimitaan Hervannasta, kun kumminkin haetaan Piia asemalta aamulla (?).
Mehän voitais napata sihteeri- ja assaripestit ja vaihtaa sit päikseen! :D Sä voisit sihteeröidä syrkit ja mä voisin olla assari, ja kääppäripuolella toisin päin. ;)
Kamalaa näin vain päättää viedä pestit... :oops:

Tännekin nähtävästi tuon syrkkikersoja myyntiin. *vink vink*