• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kesänäyttely 13.6.2010 Tampereella

Aloittaja Saana, 18.05.10 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

Marla

#30
Mäkin ilmoitan vielä tänään pari lisää tuonne. :D Ihanaa, että oli pidennetty tätä ilmoaikaa.

ammie

#31
^Näinpä! Mulla oli niin hirvee ressi päällä, että en ite olis edes muistanut mitään ilmoja, ellei aikaa olisi pidennetty. Nyt kuitenkin asia kunnossa.  :) Ja jo viikon päästä tämäkin!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#32
Nyt on täältäkin laitettu ilmot menemään. :) Viikon päästä siis nähdään taas!! :sydan

NormaJeane

#33
No ni, taas myöhästyin. :(
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Marla

#34
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"No ni, taas myöhästyin. :(
Voi harmi. :< Onhan tuolla kuitenkin jälki-ilmoihin vissiin mahdollisuus, vaikka se nyt aika kallista onkin.

Me tullaan nyt sitten viiden hamsterin voimin tuonne. :) Mukavaa, kun näyttelymaksut ovat silti vain 10 e.

Yksi hamsuihminen mahtuisi vielä kyytiin, kun kumminkin haetaan ammie Hervannasta.

Nettz

#35
Meiltäkin piti 3 tulla, mutta unohin ne ilmottaa ajoissa.. :( ja jälki-ilmolla on melko kallista puuhaa kyllä..

Minski

#36
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Yksi hamsuihminen mahtuisi vielä kyytiin, kun kumminkin haetaan ammie Hervannasta.
Minäminä, jos vaan viittitte koukata Jankan kautta ?


Taitaa enteillä aika muhevaa hamsumäärää Niinan arvioitavaksi, kun niin moni foorumilainen on ilmoittanut useamman hamsun ja nyt kun Saanakin pääsee tuomaan hamsuja, kun ei ole itse tuomarina :) Kiva, kun on paljon hamsuja :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#37
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Yksi hamsuihminen mahtuisi vielä kyytiin, kun kumminkin haetaan ammie Hervannasta.
Minäminä, jos vaan viittitte koukata Jankan kautta ?
Juu, koukkaamme siis Jankan kautta! :D Kas kun jopa osataan ihan pihaankin saakka. ;)

Toivottavasti kovin moni muu ei ole unohtanut ilmoittautumista, ettei sitten käy niin, että siellä on mun, Minskin, Saanan ja Annun hamsut ja pari muuta ainoastaan. :haha Se silloin kerran oli aika kiintoisaa, kun siellä on mun ja Saanan hamsuja plus tais olla yksi tai kaksi muuta syrkkiä. Puhumattakaan epävirallisesta lemmikkiluokasta Ikaalisissa, jossa oli vain mun syrkit. XD Kiva tosiaan, että olis porukkaa. Jos näihin PiNan näyttelyihin tulee paljon hamsuja, ehkä järkkäisivät helpommin ulkkiksetkin. Ainakin toivon niin.

Minski

#38
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Juu, koukkaamme siis Jankan kautta! :D Kas kun jopa osataan ihan pihaankin saakka. ;)
Ok, jee :) Otetaanko pelikortit mukaan :D

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Toivottavasti kovin moni muu ei ole unohtanut ilmoittautumista, ettei sitten käy niin, että siellä on mun, Minskin, Saanan ja Annun hamsut ja pari muuta ainoastaan. :haha
No Tuuli tuo ainakin hamsuja, Sirpa myös :) Eiköhän siellä hyvin ole hamsuja, kun ilmottautumisaikaakin silloin pidennettiin parilla päivällä niin tuskin kovin monelta on vika ilmopäivä päässyt unohtumaan.

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Jos näihin PiNan näyttelyihin tulee paljon hamsuja, ehkä järkkäisivät helpommin ulkkiksetkin. Ainakin toivon niin.
Yleensä Pinan näyttelyissä on ollut hyvin hamsuja, jos on vain ollut pätevä tuomari ja näyttelypaikka semmoisessa paikassa ja semmoisena päivänä mihin pääsee julkisilla. Silloin kerranhan näyttely oli jossain Lempäälässä sunnuntaipäivänä, jolloin sinne ei päässyt julkisilla ollenkaan ajoissa niin silloin jäi varmaan monelta menenättä, itseltäni ainakin. Ulkomuotoluokathan Pina onkin järkännyt yleensä joka vuosi hamsuille, tänä vuonna oli silloin ystävänpäivänäyttelyssä helmikuussa. En usko, että pet show:n hamsumäärät kamalasti vaikuttaa siihen ulkomuotoluokkien järkkäämiseen; kuitenkin niin iso osa ihmisistä on ihan eri sakkia ulkomuotoluokissa kuin pet show:ssa ja ulkomuotoluokkiin tullaan yleensä tosi kaukaakin ympäri Suomen toisin kuin pet-luokkiin.
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#39
HUOMIO KAIKKI OSALLISTUNEET!
Johanna Revonniemi (PiNan näyttelyiden ilmojen vastaanottaja) pyytää lähettämään ilmoittautumiset uudestaan hänelle mahdollisimman pian! Syynä tietotekniset ongelmat ja sitä myötä kadonnut näyttelyluettelo. Tästä on lähetetty ainakin joillekin jo mailia, mutta maili ei välttämättä tavoita kaikkia, joten siksi postasin tämän tännekin.

Minski

#40
^ Aattelin just tulla tekeen saman, mutta sä olitkin jo kerennyt :)
Hamsteriton tätä nykyä

NormaJeane

#41
Onko täällä nyt sitten pet-luokat myös hiirille?
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Marla

#42
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"Onko täällä nyt sitten pet-luokat myös hiirille?
"Näyttelyssä järjestetään lemmikkiluokat kaikille lajeille paitsi kaneille."

Eli juu. :)


Jahas, mullakin on nyt lahjoituspalkinto tuomisina - saa nähdä, saanko niitä pahviputkia. :roll:

Saana

#43
Mä oon saanu tänne kolmesta eläinkaupasta lahjoituspalkintoja!!

Syrkkejä on ilmoitettu 37kpl ja kääpiöitä 14kpl. :)

Sirpa

#44
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Syrkkejä on ilmoitettu 37kpl ja kääpiöitä 14kpl. :)
Kiva määrä hamstereita  :)
Huomenna sitten nähdään. Minä tulen keskustan suuntaan jo vähän aikaisemmin, lupasin nimittäin mennä Eeviä ja Sofiaa vastaan rautatieasemalle, he tulevat sinne vähän yhdeksän jälkeen ja siitä sitten jatkamme Ikuriin. Jos jollakulla muulla on vähän hakusessa, että miten sinne Ikuriin pääsee bussilla, niin napatkaa tuo 9.30 keskustorilta lähtevä bussi nro 13 ja napatkaa hihasta kiinni, niin eiköhän me osata jäädä oikealla pysäkillä pois.