PiNan Kesänäyttely 13.6.2010 Tampereella

Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää

KESÄNÄYTTELYN

Ikurin Virelässä (Tuohikorventie 27-29, Tampere) sunnuntaina 13.06.2010

Näyttelyssä järjestetään lemmikkiluokat kaikille lajeille paitsi kaneille.
Näyttelyssä pidetään arpajaiset sekä jaetaan ruusukkeiden lisäksi eläinaiheisia palkintoja!
Tuomarit:

Lemmikkiluokat:
Chinchillat: tulossa
Hamsterit: tulossa
Marsut: Ilmoitettujen eläinten lukumäärästä riippuen sekä Janiika Toivoniemi että Katriina Hautala
Hiiret: tulossa
Rotat: tulossa
Ilmoittautumiset 4.06.2010 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Kuninkaankatu 5 H 203, 33210 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen mailto:johanna.revonniemi@gmail.com">johanna.revonniemi@gmail.com

Erillisiä näyttelyvahvistuksia ei lähetetä, sähköpostitse ilmoittautuneet
saavat viestinsä perille tulosta ilmoituksen.

Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 6 €/kpl, kolmas, jne. 3 €/kpl
Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta.

Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.
Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea 224318-14400
viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557.

Näyttelyluettelot etukäteen maksettuina 1 €/kpl, paikanpäällä myytävät 2 €/kpl.

Näyttelyssä on mahdollisuus jälki-ilmoittautumiseen näyttelyaamuna klo. 09:00-09:30. Jälki-ilmoittautuminen maksaa 10 €/eläin.

Eläinten arvostelun on määrä alkaa n. klo. 10:00
Näyttely on avoinna yleisölle klo. 10-17:00, jona aikana eläinten tulee olla paikalla.

Lisätietoa näyttelystä sekä sihteeriksi/assistentiksi ilmoittautumiset:
Outi 050-301 8002 tai outi.nikula at elisanet.fi

Pääsyliput: Lapset 1 €/kpl, aikuiset 2 €/kpl.

PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.

TERVETULOA VIETTÄMÄÄN ELÄIMELLISTÄ KESÄPÄIVÄÄ!

Saana

Mie oon ainakii menossa, kun nyt voin viedä omatkin eläimet! :) Tai siis jos siellä on pätevä tuomari.

Marla

Joo, enköhän ole tulossa, jos ei oo mitään muuta ihmeellistä ja tosiaan tuomarilla on pätevyys - ei noissa muuten niinkään ole mieltä.

ammie

Kyllä maar voisin tulla, vaikka ei harmikseni ulkomuotoluokkaa olekaan.  :)  Ompas hassun lähekkäin nämä PiNan kaksi näyttelyä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

Luulisin, että kahdellä eri näyttelypäivällä on jotain tekemistä sen kanssa, että kanit ja marsut eivät mahdu samana päivänä Virelään, joten molemmille on järjestetty sitten oma näyttely. Mukavaa kuitenkin, että kaikki muut lajit pääsevät molempina päivinä! :)

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mukavaa kuitenkin, että kaikki muut lajit pääsevät molempina päivinä! :)
No on kyllä tosi hieno homma :yes:

Jos mulla ei oo tuolloin mitään muuta niin olen tulossa (siis jos pätevä tuomari).

Täähän on muuten viikon päästä siitä Littoisten näyttelystä.

Sirpa

Kas tällainenkin tulossa lähiaikoina. Katsotaan miten tuo meidän vanha rouva pärjää nyt sunnuntaina, että tuonko sitä tuolloin näytille. Ja pikkuneiti voisi käydä tuolloin kokeilemassa näyttelytouhua ensimmäisen kerran, nyt se on vielä ihan liian nuori näyttelyihin. Katsotaan nyt kuitenkin, että kuka on tuomarina.

NormaJeane

Olen tulossa, näillänäkymin kahden tai kolmen hamsun kanssa.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Minski

Tännehän on muuten sitten vika ilmopäivä jo perjantaina.

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Tännehän on muuten sitten vika ilmopäivä jo perjantaina.
Älä säikyttele tuolla tavalla  :shock: Minä luin ihan, että vika ilmopäivä OLI jo perjantaina ja olin saada sätkyn.

Saana

Ei mua oo ainakaan kysytty tuomariks ja oon tällä hetkellä tuomassa omia elukoita näytille! Jos siis vaan ok tuomari löytyy. Ja voi mulle tuoda semmosetkin ötöt, jotka mä saattaisin tunnistaa. Jonain päivänä vauhtiveijareita, toisena sylillöllyköitä. Arvostelen siis juuri sen hetken perusteella eläimet! :)

Minski

Voisivat kyllä ilmottaa jo sen tuomarin :) Ettei tää vaan enteilis sitä, että se on joku "leikkituomari" ? Mä siis lähden tuonne näyttelyyn vaan siinä tapauksessa, että tuomari on pätevä ja haluaisin tietää tuomarin ennen ilmottautumisia.

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Ja minä en kehtaa tuoda tuota meidän turbo-talvikkoa paikalle, jos Saana on taas tuomarina. Saanahan tunnistaa se vauhtiveijarin heti jo pelkän käytöksen perusteella...
Pöh. Tottakai tuot Hilman ! Jos ei muuta niin sen temput pelastaa ainakin päivän huumoripuolen :D Voit tietty opettaa sille jonkun toisenkin tempun tässä parissa viikossa :D

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Jonain päivänä vauhtiveijareita, toisena sylillöllyköitä.
No juu, mutta kun tuolla meidän vartti-robolla ei ole havaittu niitä sylilöllykkäpäiviä vaan se on likimain aina hereillä ollessaan kuin kofeiinia vetänyt orava.
Mutta minä olen tulossa tuonne kyllä, oli tuomari sitten kuka hyvänsä.

Eevi

Mäkin kaipailisin tietoja tosta tuomarista, meinaan ilmopv lähestyy. Hiirien ja rottien tuomari ei ainakaan käsitykseni mukaan ole "virallinen" tuomari.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Ninde

^Piti käydä katsomassa, vaikka melkeinpä arvasinkin että kuka siellä on.. Kaipaisen Jenni ei taida virallinen pet-tuomari olla (enää?), mutta on hyvin paljon hiiriä ja rottia arvostellut varsinkin PiNan näyttelyissä. Rottia siis kasvattanut aikoinaan.

edit: jaa kävinpä oikein tarkistamassa, eli Jennillä on voimassa pet-tuomarioikeudet rotille mutta ei hiirille.