Poskipussi 2/10

Aloittaja HamsterSailor, 12.06.10 - klo:15:36

Nape

Ei ainakaan meille oo tullut lehteä.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "muumimamma-64"Kutsua ei myöskään ole laitettu foorumin kutsut osioon, vaikka olen sitä pyytänyt, kun näyttelyyn aikaa enää reilu kk. Topsun näyttelystä aloitin juurikin siitä syystä, ettei sitä kutsua ole ilmaantunut minnekkkään julki.
Esim. Hyvinkään näyttelyn kutsu laitettiin foorumille jo toukokuussa ja se ei ole kuin 3vkoa aikaisemmin kuin meidän näyttely.
Mä oon ollu aina siinä käsityksessä, että tuo "näyttelykutsut"-osio on tarkoitettu vain SHY:n näyttelykutsuja varten. Esmes onhan Pinan näyttelykin ennen Hyvinkään näyttelyä, mutta aloitin siitä keskustelun tuolla yleisessä näyttelykeskustelussa, en laittanut näyttelykutsuihin, kun järjestävä taho ei ole SHY. Ainoastaan silloin olen laittanut Pinan näyttelykutsuja "näyttelykutsut"-osioon, jos ne ovat järkänneet ulkomuotoluokatkin. Minusta muista kuin SHY:n näyttelyistä riittää keskustelu tuolla "Keskustelua näyttelyistä"-topicissa. En toki yksin tätä voi päättää, mutta tämä on se miten ite aattelen tän homman kuuluvan mennä :)
Hamsteriton tätä nykyä

muumimamma-64

Näkyy siellä olevan kutsut -osiossa esim OSJH:n järkkäämä näyttely, jossa heillä oli hamsujen ulkomuotoluokat. Niin on myös meidän näyttelyssämme ulkomuotoluokat, johon tulossa siis viralliset tuomarit ja meiltä on pyydetty mainos/kutsu lehteen.

Minski

^ Ok, mulla oli menny joteskin ohi, että siellä teillä on ulkomuotoluokatkin eli edellinen viestini oli siis oikeastaan turha. Toki tuollainen näyttelykutsu kuuluu minusta ilman muuta tuonne näyttelykutsut-osioon ja laitoinkin sen nyt heti sinne. En tiedä kenelle olette kutsupyynnön tuosta laittaneet, mutta jatkossa niitä voi laitella vaikka mulle, käyn foorumilla usein, joten kutsujen laitto onnistuu multa nopsasti :) En kyllä kuulu siis hallitukseen, mutta tuolla näyttelykutsualueella on valvojillakin oikeuksia pistää kutsuja.

---

Toi on kyllä kurjaa, että hallituksessa on vain muutama, jotka panostaa asioihin, joskin se oli minusta odotettavissakin, kun hallitus julkistettiin, aika hyvin siinä jo pystyi arvaamaan ne keillä ei panostusta tule suuresti olemaan ja keiden taholta se tulee olemaan tunnollista. Suuri kiitos näille isosti panostaville hallituslaisille, varmasti kyseiset henkilöt tietävät itse keitä tarkoitan vaikken nimiä puoleen tai toiseen tässä mainitsekaan :)

---

Tuosta Poskipussista olisin edelleen valmis luopumaan vaikka kokonaan eikä sen tarvisi vaikuttaa minusta mihinkään jäsenmaksuihin, mulla se Poskipussi on niin äkkiä selattu, että ihan harmittaa kun sen tekemiseen menee niin paljon aikaa ja vaivaa; itse saan kaiken tarvitsemani SHY:n tiedon täältä foorumilta ja muut hamsteriasiat netistä, lehdessä ei ole oikein mitään mitä en tietäisi tai ainakin löytäisi itsekin halutessani, nettiaika syö väistämättä paperiversion tarpeellisuutta ja mulle SHY:n jäsenyys onkin pelkästään kannatusta ja halvempia näyttelymaksuja.

Olen miettinyt myös, että entä jos Poskipussi tehtäisiin nettiversiona ? Ja SHY:n jäsenet saisivat käyttäjätunnukset ja salasanat, joilla käydä se lukaisemassa ? Ehkä ihan pöllö idea ja en tiedä onko toteutettavissakaan, mutta noin ajatuksen tasolla se tuntuisi tähän nykyaikaan sopivalta ja nopeammalta ja ehkä vähemmän työläältäkin konstilta, jos sen vain pystyisi toteuttamaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Kiitos sulle.:)

Ninde

Juu noita pyyntöjä voi laittaa myös ko. näyttelyn keskusteluun jos sellainen on jo tehty, niin valvojista joku voi myös huomatessaan kutsun siirtää (sikäli mikäli kaikki tarvittavat tiedot on netissä saatavilla).

muumimamma-64

No minäpä en tuota tiennyt, ja asiaa kysyttäessä en saanut minkäänlaista vastausta. Ja siinä olettamuksessa, että vain hallituslaiset voivat kutsuja sinne lisätä.Jos olisin tiennyt niin olisin toki jo paljon aiemmin sen perään kysellyt...mutta nyt olen taas viisaampi tulevaisuutta ajatellen.

nennu

Oi ilon päivää!!Poskipussi saapui tänään xD
Ja eikun lukemaan :D

Nape

Joo meille ei vielä tullut.
Tosin mä aloin tässä miettiin, että onkohan mulle lehteä tulossa, jos ne osoitetarrat on tulostettu ennen mun liittymistä jäseneks :pihalla:

Anonymous

Tänään kolahti meillekkin poskari  ;)

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Joo meille ei vielä tullut.
Milloin olet liittynyt jäseneksi? Jäsenrekisteriä ei pidetä fooruminimimerkkien mukaan, joten minun on näiden viestien perusteella vaikeahko lähteä selvittämään, onko lehteä lähetetty vai ei. Mielellään siis ihmettelevät yhteydenotot sähköpostitse ja ihan omalla nimellä & postiosoitteella varustettuna. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

HamsterSailor

Meille tuli tänään ja oon iloinen, koska voitin siinä piirustuskisassa :pileet:

Henni

Mulle ei vielä tullut mutta toivotaan että huomenna tulisi.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

jennu

Meillekkin tuli tänään lehti :) Vielä en ole ehtinyt lukemaan, mutta ihan kivalta vaikuttaa. Etu- ja takakansi on kyllä tosi upeet ;)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Lainaus käyttäjältä: "viiru"
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Joo meille ei vielä tullut.

Juu, siis tuo oli yleistä pohdintaa asiasta. En tietysti olettanutkaan, että nikkien perusteella vois tietää tuota tuleeko lehti mulle vai nou.
Joskus tässä kesällä liityin, no jos ei lehtee näyt niin laitanpa sitte s-postia tulemaan :)