• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Onko hamsusi karannut?

Aloittaja Fuyu, 23.08.08 - klo:20:04

« edellinen - seuraava »

Rossunhamsu

#15
Kiitos Manta vinkeistäsi - Viiru on näyttäytynyt useaan kertaan mutta on niin arka ja liukas liikkeissään, ettei ole kiinni saatu.

Laitettiin nyt Viirun oma pesä "vahdiksi", josko neiti sinne erehtyisi menemään omien purujen sekaan ja saataisiin sitä kautta napattua kiinni.

Terveisin
Rossun äiti

Kissanen

#16
1. Nekku karkasi tokana päivänä ku tuli meille,karkasi kone huoneeseen (joka on muute hlevatun iso O.O).Ja se onneks löyty,se kurkki semmosen kansion reiästä :D

2. Geisha karkasi kerran lelulaatikkoon,mutta löyty :D

3.Geisha karkasi yöllä dunastaan,mutta häntä ei ikinä löydetty :( R.I.P Geisha,my little darling<3

4. Chili karkasi kerran kaverin kädeltä.Ensin purasi tosi kuvaa,ja siinä kun kaveri huus AU,niin hamsteri hyppäs maahan,meni kaapin alle ja tuli heti alas kun näki salaatin palan :D

5.Chilin häkki tippui maahan kun olin isosiskoni syntymäpäivillä.Kukaan ei ollut kotona,niin Chili kipitteli keittiöön. Mutta kissa ehti löytää Chilin ennen mua >:
iha vitu jepa

Nilla

#17
No kyllä vain, tämä herra karkasi joka yö vaikka asumuksen päällä oli sellainen verkkokansi ja verkkokannen päällä joissakin kulmissa jotain tavaraa että kansi pysyisi kiinni, mutta eipä pysynyt, tämä ihmemies sai aina kannen auki ja pääsi aina yöllä seikkailemaan huoneeseeni ja joka aamu hän löytyi sänkyni alta pehmolelu vuoren keskellä nukkumasta suloisena ja viattomana  :lol:  (joo mulla oli pehmoleluja jostain syystä sängyn alla  :roll: )
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

hopeahamsteri

#18
Mun talvikko Rubiini pääsi karkuun häkin kaltereiden välistä vaikka pinnaväli on n.1,2cm ! :huh Ja vielä yöllä ! Häkki oli pöydällä josta noin metrin pudotus lattialle ja puoli metriä penkille. Heräsin outoon rapinaan ja pimeässä erotin hamsterini tumman hahmon varjoista. Nousin ja nappasin sen käteeni, mutta se puri ja rääkyi koska olin päässyt yllättämään sen. Se pääsi karkuun, mutta sain sen vähän ajan päästä kiinni ja laitettua häkkiin siskonsa luo. Aamulla peitin tilkulla sen vähän leveämmän raon luukusta, jonka kautta Rubiini karkasi. Arvoitukseksi jää, kuinka Rubiini pääsi alas pöydältä satuttamatta itseään... :D PS.Rakas rubiini elää vieläkin, täytti juuri kolme vuotta. Rubiinin sisko Safiiri kuoli viime vuonna vähän koulun alkamisen jälkeen  :(
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

Nell_a

#19
^Tarkotat varmaan 1,2 cm. Yhden kalterin paksuus on suunnilleen yhden millin.
[size=85]Normaali vkh tv Rusina 20.1.06-17.1.08
Safiiri vkh tv Jusa 5.2.08-6.10.09  
+ marsut ja koira[/size]

sasu^

#20
Heti karkasi, kun nostin sen boksista, heti sen tultua meille :D Säikähtihän siinä aikalailla, mutta sain sen onneksi nopeasti kiinni (:
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Mianna

#21
Boksista on karattu pöydälle ja lattialla ollessa laatikoston sokkelin sisään, muuten ei.

Hamsteri_

#22
Elvis on vaan kerran karannut :´) Sillon , kun pidin Elvistä huoneessani vapaana , se juoksi huoneestani pois eteiseen . Karkumatka jäi lyhyeen , sillä kun Elvis alkoi tuijottamaan eteisessä olevaa peilikaappia , nappasin sen syliini .. Nuo Elviksen pikku temmellykset kyllä yleensä vaan ilahduttavat (sillon , kun ei mitään pahaa tapahdu) : D
[/i]

Rassy

#23
Ei oo karannu viel (eilen tuli).

ja toivon ettei karkaaa. pitää varmaa mennä kyttää siihe dunan etee, se ku on niin viisas veikko, et varmaa pääsiski karkuu.
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

Nilla

#24
Lainaus käyttäjältä: "Rassy"pitää varmaa mennä kyttää siihe dunan etee, se ku on niin viisas veikko, et varmaa pääsiski karkuu.

Jos siltä tuntuu niin kannattaa hommata sille terra  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

ppösse

#25
No ei Billy ainakaan vielä ole karannut  :D Kovasti tuolla 'puuhalaatikossaan' (joka tällähetkellä on iso kaninhäkin pohja) kiipeilee nurkkia pitkin ylös :s Aina pitää olla ottamassa vastaan, eikä hetkeksikään katsetta voi kääntää :D Nyt on poju yrittänyt dunassaankin kiivetä seiniin mutta ei ole onnistunut karkaamaan  xD
[size=85]
Cesamen Davy Jones s. 7.4.2008 pk collie
Billy Jackson s. 11.4.2009 vkh talvikko

[/size]

Looq

#26
Kun nostin kuljetusboxista pois, mutta onneksi nopeat refleksit pelastivat tilanteen. Aluks Laku karkas, kun oli häkissä, mutta onneksi ei pitkälle ehtinyt.

toffee

#27
Itelläni hamsuni on karkaillut muutamia kertoja, mutta ei ole koskaan ehtiny kauas  :)  (onneksi) Mutta kerran kun olin enoni luona näyttämässä uutta hamsteriani, niin tapahtui jotain kamalaa!  
Hamsuni juoksi lattialla ja yhtäkkiä hävisi jonnekkin seinän rakoon!  :shock:
Sitten enoni jotenkin sitten sai revittyä listat auki ja rupesimme etsimään hamsuani. Kului varmaan tunti ennen kuin me löydettiin hamsuni. Se oli siis viemärin puolella!!! Olin niiiiiiiiiin onnellinen kun näin hamsterini taas kädessäni!
Nykyään olen todella tarkka kun päästän hamsuni vapaaksi  xD

narsku

#28
Ei ihan oo karannut, mutta meinannut on karata parikin kertaa.  
kerran ekana päivänä hamsuni kanssa laskin sen kädestä mekon päälle, ja lähti kipittämään hirmu vauhtia pois. :shock:
sain sen nopealla käsi liikkeellä kiinni. :D
sitten pari kertaa häkin siivouksen aikaan :roll:
koiria 6
kissoja 1
kaneja 2
talvikkoja 1
pian(luultavasti)roboja 2

Vevve

#29
Minulla ei koskaan ole karannut kukaan, mutta meidän Mamma-talvikko karkasi viime kesänä lomahoidossa ollessaan väliaikaisboxin kannen välistä. Hävisi sitten vaatehuoneeseen eikä hoitajana ollut mummoni uskaltanut koskea siihen kun se on vähän säpäkkä tyttö. Tiesivät kuitenkin missä se oli, joten pistivät kengän siihen kolon suulle ja menivät yöllä kippaamaan hamsterin kengästä takaisin boxiinsa. :D Oli repinyt vaarin kengänpohjalliseen reiän.