Joulukalenteripulina 2009

Aloittaja Ninde, 12.11.09 - klo:12:05

Vevve

Mulle tuli just toi Grand Gala -päivä! :D Keksinki jo hyvän kuva-aiheen.

Insku

16 päivä  :pilehile: toivoinkin jotain keskiviikkoo tai viikonloppuu

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Elliska

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Minäminäminä!! Ja hitsi kun ei oteta päivätoiveita. Toivis mulle ei osu mitään viimosista päivistä, jossain puolessa välissä ois parhaimmat päivät :D
Ja sieltähän pamahtaa luukku nro 24 XD Ei yhtään paineita, ei :D

Hamsufani97

Heh,mulle näköjään tuli 2 päivä. No se käy. Pitääkin pikkuhiljaa rueta kuvailemaan jos pilvestä meinaa jonku hyvän joulukuvan saada :D

Marianne

? Viki A. Vikkelä ? ? Tiiti A. Tinteriina ?
27.02.2008 ~ 20.01.2010   10.11.2009
Vkh talvikko Vkh talvikko helmiäissafiiri

Ninde

Niin hei varallaolijaksi saa ilmoittautua, niin voin sitten nakittaa luukkujen pikatekoon mikäli joku tekee oharit...  8-) Yksäriä vaan sitten.

Hamsufani97

Lainaus käyttäjältä: "Marianne"Äh, kävipä tyhmästi. Juuri päivälle 7 kun en ole kotona. Olisiko ketään halukasta vaihtaa päivää myöhemmäksi tai myöhemmäksi kokonaan?

Mä voisin vaihtaa mutta mulla on tuo 2 päivä,käykö sekään vai pitääkö sen olla myöhempi?

Essi

Mä en nyt siis oikee tajuu.. Tos wiidiin listas mul ei oo yhtää pvää ja Ninden listas mul on 13 pvä?? Miks niit joulukalenteri listoi on ees 2:o

viiru

^ Se wiidiin lista on viime vuodelta (2008).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Essi

Aa:D No mä olinki vähä sillee et whataa? :D

Ninde

Hieno ensimmäinen luukku! :)

ammie

Tosi kiva kun nyt alkoi joulukuu ja eka luukkukin jo saatu auki! Sain juuri tehtyä tuon 4.päivän kuvan valmiiksi, joten nyt voin olla kevein mielin.   :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

jjenna

Täytyy myöntää et mulle tuli melkosen hoppu tän kans. En hokannu kattoo et mikä päivä mulla on ja eilen tajusin et sehän on jo huomenna  :oops: Järkkärin laturia en oo löytäny muuton jälkeen mistään niin piti photobucketin uumenista kaivaa viimevuoden kuvia ja vähän muokkailla  :D Tossa kuvassa oli alunalkaen siis numero 9..
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Hyar

Höh, pakko myöntää että harmittaa kun toisen kerran sama kuva.  :roll:
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

Minski

Kuva on ihana ja hyvä aloitus kalenterille :)
Mutta toivottavasti tosiaan ei tule enempää edellisvuotisia kuvia kalenteriin vaan ihkauusia, vaikkei hamsukuvia kyllästy koskaan yhä uudelleen ja uudelleen katselemaankaan :oops: :)

Ihana katella näitä kuvia välillä tälleen sivustakatsojan roolissa, kun itse ei tullut nyt osallistuttua.
Hamsteriton tätä nykyä