• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

#210
Hienoja kuvia Elliskalla! Yhtä kuvaa pyytelen nöyrästi myös minä, meidän Hertta-veteraani BIS-kilpailussa...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

viiru

#211
Ella, aivan mielettömän hienoja kuvia! Sulla on sellaista kuvajournalistista silmää. Ihan press-laatua!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#212
Mäkin voisin paljastaa kuka olin, jos joku ei yhdistänyt nimimerkkiä ja naamaa.  :)

*tuijotus*

Vilma

#213
Ellillähän on tosi kivoja kuvia! Enkä onnistunut tulemaan kuin yhteen, taitaa olla ennätys?  :D

Nillakin laittaa vaan kuvia koneelle ja tänne. ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

PiiaL

#214
Haha, minä olen noissa kuvissa ihan sennäköinen kuin oli olokin: superväsynyt miniyöunista, silmätkään eivät kyllä enää jaksaneet iltapäivästä kovin kauas tarkentaa xD Edustavaa. Hienoja kuvia :)

Elliska

#215
Tässä on vielä sunnuntain muutamat kuvat..
Lemmikki 2009 -messut su 1.11.

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Saanko Elliska ottaa yhden kuvistasi, jossa olen minä itte? :D
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Hienoja kuvia Elliskalla! Yhtä kuvaa pyytelen nöyrästi myös minä, meidän Hertta-veteraani BIS-kilpailussa...
Kuvia saa käyttää jos kuvasta löytyy oma naama tai oma eläin :)

Ja muutkin laittaa nytten kuvia!! :D

Vevve

#216
Multa löytyy kuveja!  :D
Laatu nyt on mitä saa kököllä pokkarilla ja salamalla, mutta...

klik!

Nilla

#217
^ Toivottavasti toi kuva jossa mä oon vääristää  XD  XD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

MirkkuH

#218
Kiitos paljon kuvista :)

Tatu

#219
Ihana yhteiskuva :sydan
Tosi kivoja kuvia Ellillä, kiva katella vaikkei ite paikan päällä ollutkaan :)

soundlovers

#220
Kivoja ja hyviä kuvia Ellipsillä  :) Oma pikkuiseni Soundlover's Hope** oli myös päässyt kuvaan  :sydan   //http://ellipsi.kuvat.fi/kuvat/Lemmikki%202009%20%28LA%29/121.jpg

jjenna

#221
Kivoja kuvia Ellalla . Varsinki mun kooooira  :lol:
Nappasen pari Fanni-kuvaa itelle kuhan saan koneen kotona käynnistyy  :twisted:
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Juulia

#222
Kivoja kuvia Ellipsillä! :)
Minustakin löytyy yksi kuva jossa tosin näytän niiiiiiiiiiin tyhmältä :P .

Ihana kuva Hopestakin löytyi :lov .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marla

#223
Hienoja kuvia teillä! :) Nyt harmittaa entistäkin enemmän, etten itse päässyt tuonne... Olisi kyllä ollut varmasti kokemisen arvoinen, vaikka en messunäyttelyitä hirveästi rakastakaan.

Mustikkamaan

#224
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Niina-03: Pitäsköhän meidän pitää joku palaveri; eikös tuo ole sun hamsu ketä meidän Jumba tuossa pussailee ? Onhan se edes naaras ? :D

Tuo on varmaan siitä tilanteesta, kun pohdin voittajien järjestystä. Ne ehti haistella toisiaan ehkä kolme sekuntia, kun huomasin että ovat kontaktissa - ja siinä samassa joku ehtikin jo ottaa erilleen. Minä niin tyytyväisenä, että luojan kiitos moni ei nähnyt (kun nehän voivat siis napata toisiaan ihan yhtäkkiä, jos ovat sillä päällä, eli moista ei saisi päästä tapahtumaan) - niin tää ryökäle menee ottamaan tilanteesta oikein kuvan! Voi nolous!!!  :teipit
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]