• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

Miten se isukki niitä on ruokkinu  :xd:

Muuten sillä naaraallahan saattaa olla uudet pullat uunissa siltä exältä?

Eve87

Voi ei mitä Janetalla kävi  :sydan: :icon_cheesygrin:

L-lapset syö hiiirrrmuisesti evästä, en muistanuitkaan miten paljon nuo syö  :icon_cheesygrin: M-poikueen lapsiin en ole juurikaan päässyt katsomaan, mitä nyt taskulampulla pikkuisen näin pesään, että siellä on niitä nauhallisia lapsosia.

Seuraavaa poikuetta laitetaan alulle jahka sulho kotiutuu lainareissulta, eli tiedossa seuraavaksi mahdollisia rex-lapsukaisia yhdistelmästä Malthens Wisconsin, pk rs.hopeanharmaa x Rähjä,pkr hopeamusta vn  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

Siis tuo naaras on ihan kummallinen  :woot: Sillä on selvä vauvamaha, mutta silti kiimailee. Ilmeisesti kuitenkin kiimat ei oo normaaleja kun sahapukki asennosta huolimatta uros ei oo kiinnostunut naaraasta muuta kuin pusuttelumielessä...

Janzu

Lainaus käyttäjältä: EmmaTi - 05.02.13 - klo:23:11
Miten se isukki niitä on ruokkinu  :xd:

Muuten sillä naaraallahan saattaa olla uudet pullat uunissa siltä exältä?

Isukkiparka oli raahannut omat ruokansa lapsille ja ilmeisesti itse syömättä mitään, se on nimittäin huomattavasti laihtunut mutta vauvat kasvaneet ihan ok...
Toivon todella että tuolle ei nyt tuplia tulisi, olisi nimittäin ihan liikaa nyt sekä mammalle että mullekin...

Nyt olen muuten vielä enemmän ällikällä lyöty kuin eilen, noi löydetyt vauvat nimittäin avasivat silmänsä tänään! Ei voi olla mahdollista, miten niitä on oikeasti voitu piilotella multa 2 viikkoa.  :hauskaa:

Tinjau

^ kuvia sitten niistä piilomuksuista :3

Alkemistin

Tuo Janzun isukkihamsu on kyllä jotenkin niin tosi symppis. :puna: Onneksi penskat olivat noinkin vanhoja emosta erotessaan, niin ehkä pärjäävät jo ilman maitoa.. vai suostuiko emo imettämään niitä vielä?

EmmaTi

Rispektit yh-iskälle  :peukku:

Tierra

Ihana isukki = D Hyvä tosiaan että olivat pennut jo tuon ikäisiä, ei muuten olisi isukki ehkä pärjännyt niin hyvin = D
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Katitar

tänään laikkutypykän lapsoset ovat tasan viikon ja niin se vaan on, että viisi nakeroa, joista kolme normaali laikukkaita ja kaks normaalia. ah! ihania.  :sydan:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Eve87

9 reipasta kolmiviikkoista lasta L-poikueessa. M-poikaset tänään kaksi viikkoa, olipas naarasvoittoinen poikue, mutta onneksi sieltä sentään se yksi hopeanharmaa uros minulle tuli  :sydan: Loput on norreja, osa umbbareita, osa nauhallisia, yhteensä siis 8. Eilen jouduin lopettamaan yhden kauniin pienen hopeanharmaan pojan naksun takia  :icon_cry:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

 :icon_sad: Voi pientä..
naksun? Mikä se on? :icon_confused:

Eve87

En nyt tiedä, että onko kyseessä varsinaisesti juuri tuo naksutauti hamstereilla, mitä gerbiilinpoikasilla tavataan: http://www.gerbiili.net/vinkit/index.php?page=naksutauti

Kuitenkin poikasen vatsaan kertyy nestettä, nenä menee tukkoon ja hengitys hankaloittuu ja poikanen naksuu.  Muutenkin tuo hopsupoika oli todella pienikokoinen rääpäle muihin verrattuna, yön yli ei olisi kuitenkaan selvinnyt.  :icon_confused:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

Jonkinlainen yleishengitystieinfektio siis.. hyvä tietää tuokin.

Sintturainen

Naksusta voi myös parantua. Mulla on nyt 13 poikueesta mitä tässä muutaman vuoden sisään on syntynyt on naksunut kaksi. Olen syöttänyt pennuille ditrimiä. Kaikki selvisivät. Aluksi kasvu hidastui, mutta aikuisena ovat ottaneet terveet sisaruksensa kiinni.

Eve87

Kuitenkin varmasti jotain muutakin häikkää tuolla oli, koska vatsaan oli kertynyt todella paljon nestettä päivän aikana. Aamulla katsoin jo, että on hieman turvoksissa ja iltaan mennessä oli maha jo kauhea pallo  :icon_neutral:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani