Littoisten näyttelyn (22.2.2014) buffaketju

Aloittaja Alkemistin, 11.02.14 - klo:13:45

Alkemistin

Tässäpä buffaketju Littoisten näyttelyä (22.2.2014) silmälläpitäen. Nyt siis kaikki innokkaat leipurit ilmoittautukoot!
Jos kukin vaikka ilmoittaisi seuraavat asiat halutessaan osallistua buffaleivontoihin: tosinimi, mitä on tuomassa ja kuinka paljon on tuomassa.
Katsotaan sitten yhdessä, jos saisimme sopivasti makeaa ja ehkä suolaistakin myytävää. Pitkälti mennään talkooperiaatteella, mutta hyvin voi myös neuvotella mahdollisista kulukorvauksista SHY:n hallituksen kanssa. Etukäteen kiitos, ja kuitit talteen.  :icon_e_wink:
Paikan päällä on pahvilautasia, kertakäyttöveitsiä, -haarukoita ja –lusikoita. Jos tuomisenne vaativat jotain muuta tilpehööriä, niin siitäkin kannattaa ilmoitella/sopia etukäteen.

Tänä vuonna on tulossa muitakin näyttelyitä ja aina pyrimme järjestämään myös buffan. Jos tämä leipomustalkoilu saa kannatusta ja onnistuu mukavasti Littoisissa, niin eiköhän näitä ketjuja pompahda myös jatkossa.   :yes:

CaroR

Eli Carola Roivas ja voisin leipoa mokkapaloja jotka kelpaavat aina  :icon_e_biggrin:
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

viiru

Cheersbigears-talvikkokasvatus

Humselo

Mä kannatan tätä ideaa, ja voin nyt jo ilmottaa tuovani Lahden näyttelyyn pari kääretorttua, mutta jos Littoisissa pärjätään ilman minun panosta niin jätän tämän väliin. Aamulla niin aikainen lähtö, ettei viitsisi yötä myöten leipoa.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Tinjau

Ite mietin tekeväni jotain pientä makeaa, Saskia sanoi tekevänsä kakun. Makeaa siis löytyy siis jos Carolakin tekee. :) että oisko jotain suolasta joku valmis tekemään?

Alkemistin

Me järkätään tuomareille & toimihenkilöille se tortillapiste (tai noh, enchilada), mutta buffaan se taitaa olla vähän huono idea... Kun ei yhtään tiedä paljonko menee. Pizza ta joku helppo suolainen piirakka ois jees. Jälkimmäiseen voisi venyä, jos ei kukaan muu innostu.  :msilly:

Tinjau

Okei elikkä tällä hetkellä suunnitteilla kakku, pikkupizzat & mokkapalat  :peukku:

Lautsi

Täältä ISOLLA varauksella tulee ehkä mahdollisesti tonnikala tai kasvis tai joku sellainen piirakka. Isolla varauksella koska a, aineksia ei vielä ole b, en tiedä ehdinkö koska kauppaan c, en tiedä onnistuuko se d, jos saan sen tehtyä ja se onnistuu ei olisi mikään ihme, vaikka unohtaisin sen matkasta kokonaan. Joten näillä mennään ;)
Mutta koitan ehtiä tänään kauppaan kun olis vähän niinkus pakko muutenkin. Tarviiko jotain makeaa tehdä kans, se menee samalla vaivalla kyllä :)
-Fluffy's syyrialaiset-