• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Nappula

#975
Minä olen liimaillut ihan kuumaliimalla kaiken mitä olen itse tehnyt, onkohan vaarallista?  :huh
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Katitar

#976
Lainaus käyttäjältä: "Sahapukki"Ok. :) Omistaako kukaan tuollaista? Ootteko tyytyväisiä? :) Juoksupyörää en kehtaa hommata enää, varsinkaan kahdelle popolle. :)

meiltä löytyy yhdeltä kämpsyltä tuollainen ja mä oon itte tykänny kauheesti. kyllä meillä ainakin sitä käytetään ja juokseminen sujuu ongelmitta.. pitäis kai roboillakin koittaa tota. kestääkö tommonen robomaratoonin (tai lähinnä sen vauhdin  :D ).
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Anonymous

#977
^Kyllä kestää

Katitar

#978
jeps. vois muutenkin kuvitella et roboille ihan mahtijuttu kun ei oo ainakaan vaarana lentää siitä kovassakaan vauhdissa ympäri ja pyllähtää selälleen.. välillä kun semmostakin noilla näkee.  :S
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Jonsku

#979
Voiko sellanen olla mahollista että kun robot juoksee kovaa vauhtia tos juoksulautasella, niin että ne vaan sinkoutuis toiseen päähän häkkiä kun yht'äkkiä jarruttavat? ;)
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Anonymous

#980
^Ei meillä ainakaan

Markka

#981
Muokkasin kauan hamsukaapissa olleen sipsipurkin putkeksi :)
Noista mahtuu syrkkikin ;)
Hirveän monta sivua tässä ketjussa :P
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Nappula

#982
^Niin on, kohta varmaan uus ketju ku alkaa olla se 100 sivua täynnä  :haha
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Eve87

#983
Lainaus käyttäjältä: "Narsu"Voiko sellanen olla mahollista että kun robot juoksee kovaa vauhtia tos juoksulautasella, niin että ne vaan sinkoutuis toiseen päähän häkkiä kun yht'äkkiä jarruttavat? ;)

Robot mahtaa olla niin vikkeliä kintuistaan, etten usko että olisi tuollaista vaaraa, enemmän oon nähnyt videoita just silent spinneristä, kun siinä ei ole kitkaa lähes ollenkaan, että robot lentelee niistä ympäriinsä, netissä videoita siis  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sahapukki

#984
Meille tulikin yllättävän pian tämä unelmalemmikeistä tilattu juoksulautanen. Jotenkin se 16cm ja vähän päälle näytti kauheen pieneltä. :-( Muilla oon nähny nuita isoja vain . . .

Ajattelin käyttää hyvin pestyjä, sekä kuivattuja maitopurkkeja tunneli käyttöön. Ei kai tuo pahvi vaarallista voi olla ynm. ?
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Jonsku

#985
^ Mun mielestä sitä ei saa antaa, kun ne maitopurkit on päällystetty jollain ja siitä voi sit tulla joku tukos :roll:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Nappula

#986
^^Tuntuu että osa on sanonut ettei sen muovipäällysteen takia saisi antaa, mutta osa on sanonut ettei se voi olla vaarallista koska siihen säilötään jotain, jota ihmiset käyttävät ravinnokseen. Itse en kuitenkaan ehkä antaisi.



  • osaan selittää
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Eve87

#987
Lainaus käyttäjältä: "Sahapukki"Meille tulikin yllättävän pian tämä unelmalemmikeistä tilattu juoksulautanen. Jotenkin se 16cm ja vähän päälle näytti kauheen pieneltä. :-( Muilla oon nähny nuita isoja vain . . .

Ajattelin käyttää hyvin pestyjä, sekä kuivattuja maitopurkkeja tunneli käyttöön. Ei kai tuo pahvi vaarallista voi olla ynm. ?

Jos tuo 16cm kokoinen on syrkille tulossa, niin se on kyllä ihan liian pieni käyttöön, kaverilla oli yhden illan ja huomasi ettei syrkki voi siinä juosta...

Mutta kannattaa lukea tämä: http://talvikot.blogspot.com/2011/03/ki ... lista.html
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anonymous

#988
Eli siis tuo 33cm juoksulautanen syrkeille..? ja 16cm esim. roboille?  :c8

Sahapukki

#989
Eve: Se on roboille, tuo 16cm. :>
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)