• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

Ely

Saija olikin tarkka  :peukku: Multa oli jotenkin mennyt ihan ohi että koestandardiväriset campbellit siirrettiin standardiluokkaan, oli jäänyt sivuiltakin päivittämättä!

Nyt on korjattu oikeat eläinmäärät kuitenkin ja tiedot sivuilta.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

viiru

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 11.02.13 - klo:20:40
Ääk josko sitä sihteeriks uskaltais ekaan kertaa. :D  :nuija:
Uskaltaa, uskaltaa! Haluaisitko vaikka kokeilla toisen lemmikkisyrkkituomarin sihteerinä? Ilmoitettujen eläinten määrä olisi ainakin kiva ensikertalaisen kannalta, ja lemmikkejä on aina mukava sihteeröidä, kun kommentit ovat niin vaihtelevia. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sintturainen

Ely on ollut reippaana, ku nyt jo ilmomäärät selvillä  :peukku:

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: viiru - 11.02.13 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 11.02.13 - klo:20:40
Ääk josko sitä sihteeriks uskaltais ekaan kertaa. :D  :nuija:
Uskaltaa, uskaltaa! Haluaisitko vaikka kokeilla toisen lemmikkisyrkkituomarin sihteerinä? Ilmoitettujen eläinten määrä olisi ainakin kiva ensikertalaisen kannalta, ja lemmikkejä on aina mukava sihteeröidä, kun kommentit ovat niin vaihtelevia. :)
Vaikuttaako se jos itse on tuohon luokkaan omansa ilmoittanut ? :d

viiru

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 12.02.13 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: viiru - 11.02.13 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 11.02.13 - klo:20:40
Ääk josko sitä sihteeriks uskaltais ekaan kertaa. :D  :nuija:
Uskaltaa, uskaltaa! Haluaisitko vaikka kokeilla toisen lemmikkisyrkkituomarin sihteerinä? Ilmoitettujen eläinten määrä olisi ainakin kiva ensikertalaisen kannalta, ja lemmikkejä on aina mukava sihteeröidä, kun kommentit ovat niin vaihtelevia. :)
Vaikuttaako se jos itse on tuohon luokkaan omansa ilmoittanut ? :d
Ei haittaa. :) Tietenkään tuomarille ei kerrota, että "tää on muuten mun hamsteri!".
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Viivi

Sihteeri valitsee oman hamsterinsa sihteerin suosikiksi, oi kun kiva!  :icon_cheesygrin:

Eve87

Reippaasti vaan sihteeriksi! Älyttömän mukavaa hommaa. Ja aina voi sitten tuomarilta kysyä jos ei kuule/ymmärrä jotain juttua. Kukaan ei ole seppä syntyessään, että opettelemaan vain  :applause:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Tierra

Oisko kukaan tulossa tänne Pohjois-karjalasta tai sieltä läheltä? = ) Jos on ja voisi ottaa kyytiin näyttelyistä vietäväksi yhden boksin gerbiileitä niin laittelepa mailia mira.mykkala@tierran.net. Palkkio onnistuu!
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Tinjau

No mä voin ilmottautua lemmikkinaaraiden sihteeriks :) toivottavasti  tuomarilla on kärsivyyttä mun kanssa  :icon_cheesygrin:

Sazki

Mä voisin ilmoittautua Elyn assariksi :)
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

viiru

#176
Hienoa! Vielä tarvittaisiin ulkkissyrkeille Päiville sihteeri ja assistentti, sekä lemmikkisyrkkeihin assistentit. Myös koearvostelua kääpiölajeille tekevälle Sadulle olisi hyvä saada sihteeri, koska hän koearvostelee kaikki kääpiölajit ja sihteeri nopeuttaisi työtä kullanarvoisesti!

Lemmikkisyyrialaisnaaraiden tuomariksi tulee Marjut Kaakinen.

Lisäksi kaikille näytteilleasettajille tiedoksi, että aloitamme tässä näyttelyssä uudistamaan yhdistyksen kotisivuilla http://www.hamsteriyhdistys.fi esiteltyjen hamsterivärien valokuvia! Tarkoituksenamme olisi saada sivuille yhtenäistä linjaa edustavat laadukkaat studiokuvat jokaisesta hamsteriväristä. Olisimmekin riemuissamme, jos jo tässä näyttelyssä sankka joukko hyvin standardia tai koestandardia vastaavia eläimiä tuotaisiin valokuvattavaksi kuvaston kehittämiseksi! :) Keräämme myös kuvia ei-standardiväreistä. Valokuvat ottaa Julia Johtela. Kuvauksiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, ne toteutetaan näyttelypaikalla "drive-in"-tekniikalla, eikä haittaa vaikka samasta väristä oltaisiin jo otettu kuvia.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jonna

Mä voin sihteeröidä Satulle. Tarkoitus oli istua kuunteluoppilaana tuomarikoulutusta ajatellen kääpiöillä mutta sihteeröinti olisi vielä parempi :) nuo kääpiöiden tuomareiden sihteeripaikat kun ehti mennä jo aiemmin.

viiru

Lainaus käyttäjältä: jonna - 14.02.13 - klo:14:11
Mä voin sihteeröidä Satulle. Tarkoitus oli istua kuunteluoppilaana tuomarikoulutusta ajatellen kääpiöillä mutta sihteeröinti olisi vielä parempi :) nuo kääpiöiden tuomareiden sihteeripaikat kun ehti mennä jo aiemmin.
Hei tämähän olisi tosi hyvä, molemmat voittavat! :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sintturainen