Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

spellcaster

Pitänee laittaa ilmot postilla, mulla ei oo tapana jättää asioita viime tinkaan ja kun ilmolinkki ei vieläkään toimi niin... :S

mirauh

Hei niin olisiko tietoa vielä vapaista assari hommista? Haluaisin ehdottomasti olla talkooväkenä ja toimia assarina jonkun kaverin (vink vink eeevi) kanssa. Sit juuri toisekseen, että osaako hallituksen väki nyt sanoa että mikä kannattaa, luottaa vielä linkin toimintaa vai pistää suosiolla se pikkunen kirje tulemaan postin kautta laatikkoon? :)

Hiphei mä oon näyttely fiiliksis!

Minnaw

Mulla ei oo kyllä oikein mitään näytille tuotavaa, mutta tänne ois kyllä kiva päästä. Mä oon tainnu viimeks olla reilu vuosi sitten jossain näyttelyssä  :teipit
Oxalis - talvikkokasvatus

Harmo

Niin koska se ilmolinkki nyt alkaa toimia?Vai onko tässä viisain alkaa printtailla ilmokaavakkeita ja pistämään postilla etiäpäin???

Saana

Ilmolinkki alkaa toimia sitten, kun saamme ilmokaavakkeen toimimaan. Vanhaa kaavaketta meillä ei enää ole, joten Ely ystävällisesti tekee meille uutta. Ilmoaikaa kyllä venytetään, jos tuntuu että Ely ei ehdi saamaan kaavaketta ajoissa valmiiksi. Ja jos kaavake ei valmistuisikaan niin silloin mentäisi ihan perinteisellä sähköpostimeiningillä. Joten älkää nyt turhaan huolehtiko. Kyllä te vielä ehditte ne ilmot laittaa! :)

Toimihenkilöpestit ovat jaossa! Muokkasin listan ensimmäiseen viestiin. Toimihenkilöpestit jaetaan ensisijaisesti sillä perusteella, kuka ehtii ilmoittautua mihinkin hommaan. Varautukaa kuitenkin siihen, että pesti saattaa vaihtua. Yritämme sijoittaa kaikki halukkaat sellaisiin hommiin, mihin on haluja ja kykyjä. :) Lotta puhuu hyvää englantia, joten hänelle tarvitsisimme auttavan englannin- tai ruotsinkielentaitoista sihteeriä. Hamsterisanaston (suomi - englanti - ruotsi) saa yhdistykseltä.

Minna, tuut si ilman ötöjä! Ja miittiin kanssa! :)

Ilmotelkaas mun mailiin muuten ne jokka ootta tulossa sinne miittiin niin tiedämmä varautua! mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Ilmolinkki alkaa toimia sitten, kun saamme ilmokaavakkeen toimimaan. Vanhaa kaavaketta meillä ei enää ole

Tämä onkin mennyt multa ihan ohitse.  :pihalla:  Onko käynyt jokin "hävisi bittiavaruuteen" -juttu ? Se kaavakehan lähti niin hyvin toimimaan.

Minnaw

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Minna, tuut si ilman ötöjä! Ja miittiin kanssa! :)
Tää on kyllä niin houkutteleva juttu, että pitää varmaan kyllä koittaa saada aikataulut sopimaan. Siitä on jo pieni ikuisuus kun oon viimeks näyttäny naamaani  :D
Oxalis - talvikkokasvatus

mirauh

Mä haluan assariksi lemmikkikääpiöille tai sit lemmikkisyrkeille !:) Ja haluan tulla talkoileen jo aikasin aamusta sillä mää en kestä odotella täpinöissä kotona sitä että näyttelyihin saa tulla vasta tuntia ennen arvosteluja :D

Vevve

^ Saa ja pitääkin tulla talkoilemaan jos vaan jaksaa! Aina löytyy töitä ahkerille käsille :)

Heli

Mää haluan Pian sihteeriksi lemmikkikääpiöille!!
Destiny's hamsterit 2001-2009

wiidii

Voi pee, kun tää onkin jo näin aikaisin. Toivottavasti ei nyt mene ristiin siskon + sen lasten vierailu ja näyttely.  :kieli  Tänne kun on "pakko" päästä!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

Onko täällä näyttelyssä samassa Pet showta muille eläimille?

mirauh

^Tämä taitaa olla vain ja ainoastaan SHYn näyttely :)

-Tiizu-

Millonkohan sinne näyttelyyn sais ilmottautua, ku siihe näyttelyyn on enää vajaa kuukausi...  :haha

Janika S.

Edelleenkin kyselisin, josko joku olisi Oulun tai Tampereen seudulta lähdössä ja autossa olisi tilaa matkaseuralle. Bensoista yms. maksan oman osani tietysti  :)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.